850 t-5r CY sedan/ t-5r CY estate...

Gestart door nicojrr32, 15-05-2014 01:35:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

scottreeder

Waarom wordt hij overgespoten?
Wat betekent CY eigenlijk?
Ben benieuwd naar de verdere foto's! :eusa_dance:

elianmars


nicojrr32

Heb besloten hem niet helemaal te spuiten want wil de zeldzame striping op de zijkant behouden dus de delen die gespoten moeten worden, worden gedaan.
Verder word de motor gereviseerd.
De auto word op dit moment gestript en het interieur word aan gepakt met hele sticksels in de stoelen de velgen worden gecoat en er komt een bbk van wp pro op.
Ondertussen heb ik een paar weken geleden een Volvo Cream yellow t-5r station erbij gekocht deze is al helemaal stage 0 en staat nu bij de poetser foto"'s volgen binnenkort


Vulk

Citaat van: nicojrr32 op 21-08-2014 19:45:34
Heb besloten hem niet helemaal te spuiten want wil de zeldzame striping op de zijkant behouden dus de delen die gespoten moeten worden, worden gedaan.


Daar zou ik zeker nog eens over nadenken. Delen herspuiten bij een CY is quasi gegarandeerd kleurverschil.

nicojrr32

De estate die ik Heb gekocht is de voor en achterbumper overgespoten vanwege steenslag en nu hij bij de poetser staat ben vanmiddag weze kijken ze je geen kleurverschil.
En mischien laat ik hem wel helemaal overspuiten ben vanmiddag een setjes striping tegen gekomen op internet en heb deze gekocht hij wordt nu eerst gedemonteerd en dan zien we verder

nicojrr32

Ook heb ik gisteren een originele Carbon Volvo motorafdekplaat gescoord op marktplaats, degene wie hem had wist waarschijnlijk niet wat zo"'n ding waard is...

elianmars

Citaat van: nicojrr32 op 21-08-2014 22:39:50
Ook heb ik gisteren een originele Carbon Volvo motorafdekplaat gescoord op marktplaats, degene wie hem had wist waarschijnlijk niet wat zo"'n ding waard is...

Geluksvogel!  :eusa_clap:

Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?  :P

elianmars

Die "zeldzame striping" is het eerste wat ik van mijn 850 af peuterde  :eusa_shhh:

Zo kocht ik de wagen:



En zo was-ie later:



;D

cornelis-b

Een originele carbon afdekplaat is super zeldzaam, weet je zeker dat het geen imitatie is?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien


nicojrr32

En ericl heeft er ook een en deze is precies hetzelfde onderdeel nummer ook

nicojrr32

Zonde dat je die striping er heb afgehaald van je zilveren 850

EricL


cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien