Loslatende skai delen X70 2 maal geplaatst 1 maal verwijderen AUB

Gestart door cornelis-b, 19-05-2014 21:28:39

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Loszittend skai delen, veel X70 eigenaren kennen het fenomeen en na het loszittende deel eens wat beter te hebben bekeken durf ik te zeggen dat het een fout is van Volvo zelf / de producent van deze deurpanelen.

Omdat ik met mijn deurpanelen bezig was en een R paneel in mijn deurpaneel moest plaatsen heb ik het skai deel losgemaakt van de rest van het paneel en dit eens nader bekeken. Het beeld hieronder is bij veel X70 rijders niet echt vreemd, maar wat is de oorzaak hiervan?

Op zoek wat er nou eigenlijk achter het skai gebeurd was eenvoudig te vinden, het skai zit verlijmd op een laag schuimfoam op zich prima maar trek je dat los, het paneel was toch voor de kliko bestemd dan kom je achter de fout.

Op  de plaatsen waar het skai "los laat" dit doet het eigenlijk helemaal niet zit het gewoon niet verlijmd. Had Volvo / de producent het skai over het gehele oppervlak voorzien van een lijmlaag dan had dit "los laten" naar mijn idee nooit voor gekomen.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien