Wat is jullie verbruik?

Gestart door Robertjuhh, 30-12-2004 17:29:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

verron

1:8,5 met de XC (alleen maar B wegen) en 1:9,5 voor de T5 met een normale rijstijl en af en toe een sprintje :angel:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Wibren

Gisteren met de R weer de 60l/uur gehaald :eusa_whistle:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

stuuraandeverkeerdekant

1 op 12.2 op euro 95. Mix van korte stukjes en snelweg.
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

JohanR

                       
s=shell                       
t=total      verbruik volvo 850 2.5 20 klepper 170 pk       
f=firezone                       
a=tango                       
d=duitsland                       
                       
                       
datum     prijs   liter    km   totaal km   gemiddeld   kosten   
14-11-2015               verkoop       
31-10-2015 1,439   31    312   263713   9,76   46,00   
18-10-2015 1,459   59   587   263401   9,95   86,08   s
28-9-2015     1,469   60   590   262814   9,83   88,14   s
5-9-2015     1,459   56   536   262224   9,57   81,70   s
8-8-2015     1,569   62   775   261687   12,5097,29   s
4-7-2015     1,519   25,    362   260913   9,54   38,52   d
20-6-2015     1,459   35    337   260670   9,63   51,07   d
1-6-2015     1,609   60   610   260333   10,1796,54   s
11-5-2015     1,629   63   681   259723   10,81102,63   s
14-4-2015     1,559   60   728   259141   12,1393,54   t
7-3-2015      1,369   44   373   258412   8,48   60,24   s
14-2-2015   1,349   52   669   258038   12,7270,97   d
14-2-2015     1,312   45   528   258038   11,7359,04   d
7-2-2015     1,429   55   636   256842   11,5678,60   d
6-2-2015     1,459   55   510   256516   9,27   80,25   s
13-1-2015     1,429   61   528   256008   8,66   87,17   s
18-12-2014 1,469   61   640   255478   10,4989,61   s
9-11-2014     1,529   93   1005   254333   10,78142,53   d
28-10-2014 1,599   26   230   253600   8,85   41,57   f
31-8-2014     1,609   94,   1021   253343   10,75152,79   d
31-7-2014     1,519   59   607   252622   10,2989,62   d
5-7-2014     1,569   57   560   252015   9,82   89,43   d
12-6-2014     1,680   77   791   241455   10,27129,38   t
19-5-2014     1,709   62   556   250665   8,97   105,96   s
26-4-2014     1,759   30   290   250109   9,67   52,77   t
13-4-2014     1,629   44   435   249819   9,89   71,68   s
24-3-2014     1,639   61   505   249385   8,28   100,01   s
24-2-2014     1,679   61   715   248879   11,72102,45   s
18-1-2014     1,599   49   623   248165   12,7178,37   d
18-1-2014     1,380   54   629   247543   11,6574,52   o
11-1-2014     1,579   72   640   246914   8,81   114,68   d
15-12-2013 1,629   62   510   246274   8,22   101,01   f
25-11-2013 1,659   56   463   245764   8,27   92,90   s
7-11-2013     1,629   60   542   245300   9,03   97,77   s
14-10-2013 1,649   56   488   244759   8,71   92,34   f
21-9-2013     1,679   60   559   224270   9,32   100,76   s
1-9-2013     1,779   58   577   243712   9,95   103,18   t
11-8-2013     1,719   59   599   243135   10,15101,47   s
1-1-1900     1,729   57   548   242536   9,61   98,59   s
23-6-2013     1,689   61   619   241988   10,15103,03   s
7-6-2013     1,669   32   402   241369   12,5653,41   s
5-6-2013     1,679   23   206   240968   8,96   38,62   f
25-5-2013     1,669   59   517   240761   8,76   98,47   s
25-4-2013     1,669   61   505   240244   8,28   101,81   f
1-4-2013     1,669   47   415   239739   8,82   78,49   f
21-3-2013      1,669   51   421   239323   8,25   85,12   t
28-2-2013      1,769   46    504   238902   10,9581,41   s
1-2-2013      1,699   55   509   238398   9,25   93,45   s
12-1-2013      1,699   28   229   237888   8,18   47,57   s
27-12-2012  1,679   62   506   237654   8,16   104,10   s
3-12-2012     1,715   60   575   237154   9,58   102,90   s
20-11-2012  1,715   62   579   236679   9,34   106,33   s
4-11-2012      1,729   61   527   235999   8,64   105,47   s
13-10-2012 1,759   62   549   235472   8,85   109,06   f
7-9-2012     1,779   55   539   234923   9,80   97,85   s
25-8-2012     1,759   62   585   234385   9,44   109,06   s
27-7-2012     1,639   64   661   223800   10,33104,90   d
13-7-2012     1,689   55   484   233140   8,80   92,90   s
13-6-2012     1,669   55   532   232655   9,67   91,80   s
19-5-2012     1,699   61   601   232124   9,85   103,64   s
29-4-2012     1,729   60   524   231523   8,73   103,74   s
7-4-2012     1,779   61   579   230994   9,49   108,52   s
14-3-2012     1,739   60   501   230420   8,35   104,34   s
18-3-2012     1,739   21   156   229919   7,43   36,52   s
6-3-2012     1,719   60   501   229763   8,35   103,14   s
12-2-2012     1,739   59   514   229262   8,71   102,60   t
14-1-2012     1,649   33   258   228748   7,82   54,42   s
28-12-2011 1,589   56   500   228490   8,93   88,98   s
13-12-2011 1,579   55   471   227990   8,56   86,85   s
23-11-2011 1,559   58   534   227513   9,21   90,42   s
6-11-2011     1,519   40   393   226979   9,83   60,76   s
26-10-2011  1,507   30   291   226586   9,70   45,21   belgie
21-10-2011  1,589   49   432   226295   8,82   77,86   s
1-10-2011      1,579   56   549   225863   9,80   88,42   s
9-9-2011      1,629   50   447   224877   8,94   81,45   s
24-8-2011      1,569   46   463   224400   10,0772,17   s
10-8-2011     1,579   60   617   223937   10,2894,74   s
30-7-2011     1 ,629   45   484   223321   10,7673,31   s
20-7-2011     1,639   50   500   223000   10,0081,95   s
22-6-2011     1,589   50   470   222706   9,40   79,45   s
2-6-2011     1,689   50   450   222300   9,00   84,45   t
13-5-2011     1,649   53   495   221952   9,34   87,40   s
25-4-2011     1,649   59   585   221457   9,92   97,29   s
8-4-2011     1,639   59   515   220873   8,73   96,70   s
17-3-2011     1,559   55   425   220358   7,73   85,75   f
19-2-2011     1,559   60   541   219933   9,02   93,54   s
29-1-2011     1,519   62   454   219392   7,32   94,18   s
8-1-2011     1,539   15   139   218937   9,27   23,09   s
2-1-2011     1,539   58   488   218798   8,41   89,26   s
14-12-2010 1,529   58   467   218310   8,05   88,68   s
24-11-2010 1,459   63   541   217855   8,59   91,92   s
3-11-2010     1,439   59   484   217314   8,20   84,90   s
17-10-2010 1,437   50   443   216840   8,86   71,85   s
30-9-2010     1,489   54   496   216384   9,19   80,41   t
12-9-2010     1,469   55   554   215891   10,0780,80   s
30-8-2010     1,419   42   394   215337   9,38   59,60   s
15-8-2010     1,439   60   560   214995   9,33   86,34   s
29-6-2010     1,449   60   589   213903   9,82   86,94   s
12-6-2010     1,449   45   418   213314   9,29   65,21   o
27-5-2010     1,499   48   438   212895   9,13   71,95   t
10-5-2010     1,489   52   474   212464   9,12   77,43   s
25-4-2010      1,499   60   536   211990   8,93   89,94   s
5-4-2010     1,479   50   425   211454   8,50   73,95   f
20-3-2010     1,439   54   448   211629   8,30   77,71   f
29-1-2010     1,449   40   264   210161   6,60   57,96   t
1-1-2010     1,399   59   420   209960   7,12   82,54   o
19-12-2009 1,399   61   502   209510   8,23   85,34   t
2-12-2009     1,479   61   563   209038   9,23   90,22   t
15-11-2009 1,369   70   543   208478   7,76   95,83   s
19-10-2009 1,339   62   540   207932   8,71   83,02   s
27-9-2009     1,299   54   551   207392   10,2070,15   s
13-9-2009     1,319   60   627   206842   10,4579,14   s
31-8-2009     1,359   45   435   206215   9,67   61,16   s
14-8-2009     1,409   50   469   205780   9,38   70,45   a
24-9-2007     1,349   48   458   205311   9,54   64,75   s
1-7-2009     1,419   59   503   204853   8,53   83,72   t
20-6-2009     1,449   32   328   204353   10,2546,37   t
12-6-2009     1,509   61   570   204024   9,34   92,05   t
21-5-2009     1,409   59   550   203460   9,32   83,13   t
1-5-2009     1,269   59   570   202910   9,66   74,87   s
23-4-2009     1,319   32   304   202279   9,50   42,21   o
1-4-2009     1,309   59   505   201795   8,56   77,23   t
25-2-2009     1,259   59   502   201170   8,51   74,28   t
23-1-2009     1,201   56   496   200827   8,86   67,26   s
30-12-2008 1,105   53   482   200332   9,09   58,57   s
9-12-2008     1,155   60   546   199850   9,10   69,30   f
18-11-2008 1,155   49   407   199305   8,31   56,60   f
25-10-2008 1,275   59   526   198897   8,92   75,23   f
1-10-2008     1,464   80   533   198371   6,66   117,12   a
6-9-2008     1,559   60   546   197838   9,10   93,54   t
31-7-2008     1,519   77   735   197297   9,55   116,96   t
15-7-2008     1,569   59   558   196557   9,46   92,57   f
3-7-2008     1,649   60   561   195999   9,35   98,94   o
12-6-2008     1,649   68   595   195437   8,75   112,13   t
30-5-2008     1,619   50   449   194482   8,98   80,95   t
26-4-2008     1,469   61   611   193830   10,0289,61   f
18-4-2008     1,455   56   476   193218   8,50   81,48   f
10-3-2008     1,515   57   563   194394   9,88   86,36   f
24-3-2008     1,515   43   386   192743   8,98   65,15   s
9-3-2008     1,493   56   464   192356   8,29   83,61   o
16-2-2008     1,449   26   206   191893   7,92   37,67   f
6-2-2008     1,449   60   503   191686   8,38   86,94   t
16-1-2008     1,419   30   272   191184   9,07   42,57   t
7-1-2008     1,465   29   234   190912   8,07   42,49   a
30-12-2007 1,479   62   707   190677   11,4091,70   t
16-12-2007 1,429   60   549   190149   9,15   85,74   a
11-12-2007 1,449   20   160   189995   8,00   28,98   o
23-11-2007 1,434   40   349   189186   8,73   57,36   a
12-11-2007 1,438   82   690   188837   8,41   117,92   d
21-10-2007 1,394   46   289   188147   6,28   64,12   a
7-10-2007     1,413   62   607   187858   9,79   87,61   o
17-9-2007     1,385   60   679   187252   11,3283,10   a
15-8-2007     1,329   60   613   186573   10,2279,74   d
24-7-2007     1,409   55   527   185960   9,58   77,50   s
24-6-2007     1,429   60   604   185432   10,0785,74   a
29-5-2007     1,479   60   572   184410   9,53   88,74   t
9-5-2007     1,469   61   540   183838   8,85   89,61   t
15-4-2007     1,438   53   467   183297   8,81   76,21   t
27-3-2007     1,389   61   524   182830   8,59   84,73   t
3-3-2007     1,395   59   521   182305   8,83   82,31   t
7-2-2007     1,285   61   538   181784   8,82   78,39   a
22-1-2007     1,288   43   352   181427   8,19   55,38   t
4-1-2007     1,294   60   543   180885   9,05   77,64   a
29-12-2006 1,319   20   185   180400   9,25   26,38   o
25-12-2006 1,319   20   180   180242   9,00   26,38   o
13-12-2006 1,305   55   462   180042   8,40   71,78   t
29-11-2006 1,283   57   544   179580   9,54   73,13   s
7-11-2006     1,289   55   467   178730   8,49   70,90   t
22-10-2006 1,254   44   370   178262   8,41   55,18   a
8-10-2006     1,284   60   545   177892   9,08   77,04   o
13-9-2006     1,331   57   514   177347   9,02   75,87   t
30-8-2006     1,377   56   527   176833   9,41   77,11   t
13-8-2006     1,409   42   427   176306   10,1759,18   a
6-8-2006     1,444   53   532   175878   10,0476,53   a
25-7-2006     1,444   59   554   175546   9,39   85,20   o
27-6-2006     1,443   53   507   174992   9,57   76,48   t
10-6-2006     1,485   61   746   174484   12,2390,59   o
29-5-2006     1,349   48   448   173738   9,33   64,75   d
17-5-2006     1,433   60   613   173125   10,2285,98   t
30-4-2006     1,435   61   592   172677   9,70   87,54   t
3-4-2006     1,409   63   488   172085   7,75   88,77   t
2-3-2006     1,284   62   537   171548   8,66   79,61   a
2-2-2006     1,324   62   572   170490   9,23   82,09   a
5-1-2006     1,314   42   319   170636   7,60   55,19   a
20-12-2005 1,311   58   462   170317   7,97   76,04   t
29-11-2005 1,269   60   502   169855   8,37   76,14   a
10-11-2005 1,290   67   582   169353   8,69   86,43   a
13-10-2005 1,393   54   489   168770   9,06   75,22   t
17-9-2005     1,369   57   532   168282   9,33   78,03   a
25-8-2005     1,354   49   453   167750   9,24   66,35   a
2-8-2005     1,340   45   515   167297   11,4460,30   a
               9,29   9927,94   

hierbij mijn lijst vanaf 2005, de 8 jaar daarvoor had ik ook maar zijn bij een update gescrambeld.
gemiddeld 1 op 9.29, verschilt iets zomer en winter.
De keren dat er 92 liter getankt is, zit de rest in een jerry kan meegenomen vanuit onze oosterburen. Excuus voor dat het niet helemaal netjes onder elkaar staat, maar komt uit excel.
                       
                     
                     
                     
                     


Volvo V90 T5 savile grey, Fendt Farmer 102 S, Volvo 855 R black stone sold, Volvo S60 T4 vibrant copper sold, Volvo 850 champagne sold, Suzuki GSX 750 F sold, Opel Tigra sold, Ford Escort sold.

elmarconi

XC70N 2.5T op LPG:

1 op 7.6 op LPG. 90.000 km LPG en 2200 km bewust op E95 gereden, excl. starten en warmloop-km's. Dit heeft bij elkaar 835 liter E95 gekost.
Hiermee kom ik over 230 tankbeurten met een gemiddelde 0.625 €/liter LPG en bijna 1200€ E95 uit op precies 0.10€ brandstof/km.


--
Autogas Inside . . .

Blackfox

S60 2.4  140PK LPI Automaat.

Heb deze Volvo nu ruim 3 jaar.Ik kijk altijd bij tanken wat er in gaat en hoeveel km er op de dagteller staat.
Eigenlijk komt dat altijd op hetzelfde neer wat het verbruik aangaat, tussen de 1 op 10 a 1 op 10,5 op LPG.
Dan nog de nodige benzine voor starten en eventueel rijden op benzine in een jaar ;D

gr,

Bas

Vulk

#1641
Gechipte T-5R handbak op lpi (16T, witte benzine-injectoren, bruine lpi-injectoren).
Alles tussen de 1 op 5 en 1 op 9. Afhankelijk van het gebruik uiteraard.
Typisch 1 op 7,5 of een goeie 13l per 100km.

LouisVKWD

#1642
10V 2.5 tijdens vakantie naar Auvergne, omg. Sallanches en Vogezen omg. Gerardmer, totaal 2.300 km w.v. ca. 500 in bergachtig terrein en dat met 6 personen incl. 2 kinderen. Als je met 2 auto's bent is de 850 als snel de ruimste! Snelweg 130/140 km. Verbruik 1 : 10,7.

Jeroentjuh

Laatste tank benzine (RON102) 1:11  ;D

wls

S70, aut, 170 pk 2.4, vialle lpi,  1 op 9,5 a 1 op 10.
V70, 140 pk 2.4, vialle lpi, 1 op 10 a 10,5.


The Demon

Vorige week toevallig eens bekeken en met 1 op 7,7 ben ik best tevreden voor die oude 2.0 10V.

macfocus

Gemiddeld 1:8 (tussen de 7.8/8.2) op LPG voor een 2.5 10V AUT v70
En natuurlijk een paar tanken benzine per jaar.
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

Maestro12

Over 8124km gemiddeld 8,5 per 100km volgens de boordcomputer van m'n 2,5 10v, als ik de benzine bonnetjes er naast leg kom ik uit op 1 op 11,61 kleine afwijking dus, maar ik ben er tevreden mee.
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

Blok70

Citaat van: Maestro12 op 02-10-2017 23:32:35
Over 8124km gemiddeld 8,5 per 100km volgens de boordcomputer van m'n 2,5 10v, als ik de benzine bonnetjes er naast leg kom ik uit op 1 op 11,61 kleine afwijking dus, maar ik ben er tevreden mee.
Precies andersom hier: 1 op 8,6 (11,6 liter/100km) over 30k kilometer. Veelal korte stukjes, én benzine.

The Volvoboy

Volgens m'n onderschrift 13.4L/100km (1 op 7,5) met Tiff T5 :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km