Bedankt allemaal! en de E10; het rode wagentje

Gestart door flipje77, 11-06-2014 12:39:14

Vorige topic - Volgende topic

flipje77

Ook ik begin een blogje op dit forum. Ik lees eigenlijk alleen maar mee, maar met de gebeurtenissen van afgelopen weken wil ik toch even wat kwijt. Ik hoop ook dat ik het op deze manier mag doen, omdat het niet direct met een Volvo
te maken heeft, maar dat hoor ik dan wel...)

Op 17 mei ben ik opgenomen in het ziekenhuis in Meppel, nadat ik op de camping onderuit was gegaan.
Het bleek dat ik ontstekingen in de darmen had. De ontstekingswaarden in mijn bloed waren 440.
Normaal moet dit tussen 0 en 10 zijn. Dat was wel even schrikken. In het begin besef je niet wat er aan de hand is, maar dan lees je het blog van Bert-Jan (BBS) eens door en dan besef je dat je door het oog van de naald ben gekropen.

Ik ben na twee weken ontslagen uit het ziekenhuis. Ik heb nog steeds een drain in mijn lichaam voor de afvoer van de rommel uit het abces dat er in zit. 17 juni staat een afspraak gepland met de chirurg in het ziekenhuis. Ik hoop dat de drain er dan uit mag.

Het besef begint nu te komen. Wat er allemaal gebeurd is. Eerst ben je te ziek om dat te beseffen, maar nu ik weer thuis ben, realiseer ik me dat steeds meer. Het zal nog even duren voordat ik er weer helemaal bovenop ben, maar nu ik thuis ben, hoop ik dat het alleen maar in stijgende lijn omhoog gaat.

Ik wil iedereen via deze weg dan ook bedanken voor de bloemen, kaarten en voor de steun via het blog van Bert-Jan.
Het is fijn dat er mensen zijn die zo met je meeleven. Dat is voor mij, maar ook zeker voor Bert-Jan een opsteker! :eusa_clap:

Over de E10, het rode wagentje: Deze moet binnenkort gekeurd worden. Het wagentje wordt naar Dirk gebracht en daar onder handen genomen. Wat ik van Bert-Jan heb begrepen, moet er nog wel wat gebeuren om het wagentje door de APK te krijgen. Ik hoorde iets over homokineten (schrijf ik dit wel goed...  :eusa_doh:). Als leek heb ik daar weinig verstand van (Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren...  ;D)  Ik twijfel er niet aan dat Dirk het voor elkaar krijgt.op het wagentje weer APK klaar te maken. Het wagentje is dan ook al van 1992, maar rijdt toch als een tierelier.  ;D

Daar komt bij dat er emotionele waarde aan het wagentje zit. Mijn schoonvader reed er altijd in, maar de laatste jaren van zijn leven reed ik er in en dan gingen we samen op stap om voor de verjaardag van schoonmoeders een bosje bloemen te halen. Standaard was dan: "ie ried'n he, dan loat ik mij een keer ried'n"-> jij rijdt het, dan laat ik mij een keer rijden. Alleen daarom hoop ik dat het wagentje nog een tijdje mee kan.  :)

Angst is de grootste vijand van het leven.

UserID25761

Fijn dat het weer beter met je gaat,  :eusa_clap: nu nog even rust houden dan ben je zo weer de oude  :D

pwberg

Fijn dat het weer wat beter gaat, Jennie...  :eusa_dance: :eusa_dance:

Enne, met dat rooie hok komt het vast wel goed  ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

big ben

Nogmaals heel veel beterschap gewenst Jennie  :D :eusa_dance:

UserID6342

Beterschap Jennie en zonder tegenafspraak komt de rode maandag toch ?  Komt ook goed met dat ding joh ;D

cornelis-b

Mijn voorganger wenste je beterschap, kan ik natuurlijk ook wel doen maar ik kan ook zeggen: Het gaat helemaal goed komen met je  ;D Het was een rot tijd maar jij als knokker komt er helemaal bovenop.

Kop op Jennie en vooruit kijken.
September verwachten we je op de NHP meeting om sathetjes te happen ;D ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

NinaPaul

Is het nu een toyota of een subaru die E10?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

triton

Citaat van: NinaPaul op 11-06-2014 19:49:05

Nee de rijksweg.

Maar on topic ,

Leuk Jennie dat je je eigen blog hebt.
Succes met je herstel
Professioneel raddraaier

BBS

Volvoloos....

StefanCJ

Mooi dat het de goede kant weer op gaat, beterschap gewenst!

NinaPaul

Citaat van: triton op 11-06-2014 20:01:52

Nee de rijksweg.

Maar on topic ,

Succes met je herstel

Kent de subaru E10 zeker niet.... ach geeft niet.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

cornelis-b

Citaat van: NinaPaul op 11-06-2014 20:22:14
Citaat van: triton op 11-06-2014 20:01:52

Nee de rijksweg.

Maar on topic ,

Succes met je herstel

Kent de subaru E10 zeker niet.... ach geeft niet.

Tuurlijk kennen wij Ollanders de E10 van Subaru ;D ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

BBS

Hey Meiss, leuk dat je hier ook bent :eusa_clap: :eusa_dance:
Die rooie gaat geheid goed komen en over de V kun je zo af en toe ook wel eens wat melden hoor ;)

Volvoloos....

BBS

Volvoloos....