Gestolen: 850 T-5 Estate, donkerblauw, NF-PB-35. Reeshof, Tilburg

Gestart door Marc O., 16-06-2014 08:18:55

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

KIM

Wel een heel petit peu hoor...
Ik denk dat je bij Vulk meer kans maakt.

Marc O.

Citaat van: KIM op 02-07-2014 13:12:33
Ik denk dat je bij Vulk meer kans maakt.

Daar ligt de vraag nu om contact op te nemen. Eerst even zijn reactie afwachten. Lijkt me beter dan dat we met 5 man gaan bellen naar die lui. Dan duwen ze m'n auto uit pure ergernis alsnog door de shredder ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Mocht het echt niet lukken, dan heb ik mogelijk nog wel een Frans sprekend persoon achter de hand

cornelis-b

En anders zitten er bij de verzekering wel Frans sprekende medewerkers.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

-D©©©L-

Vulk

Ik heb intussen al gebeld, ik ben drie-vier keer doorgeschakeld, maar niemand kende het dossier.
Welkom in Frankrijk. ;D

Marc O.

Zal eens gaan bellen met VBV, wellicht hebben die nog aanvullende gegevens.  :eusa_think:

NinaPaul

Gewoon het elektrisch gedeelte op de sloop halen, contacten over zetten en klaar.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Sbv

Vulk

Ik heb gesproken met één van de monteurs van de garage waar de auto staat. Auto kan niet zomaar gestart worden met de sleutel, het conctactslot is om zeep.

Sbv

weet iemand of je een contactslot van een 96-er op zelfde manier kan vervangen als van een 95-er ? mits dat lukt uiteraard als deze geforceerd is

UserID6342

Ja kan gewoon en zijn onderling ook uitwisselbaar, alleen even opletten met een evt. chipsleutel.  Deze even in de buurt van de antennering houden , maar fysiek zijn ze hetzelfde.

Marc O.

Heeft een 850 een antennering en sleutel met chip?

haasje