Gestolen: 850 T-5 Estate, donkerblauw, NF-PB-35. Reeshof, Tilburg

Gestart door Marc O., 16-06-2014 08:18:55

Vorige topic - Volgende topic

koen.s

Balen, hoop dat het allemaal goed komt.

Ik ben ook bezig met een t&t systeem.
Twee weken gelden stond de politie bij mij aan de deur.
Ze hadden een melding gehad, dat er twee mannen verdacht gedrag bij mn auto vertoonden.

peteRRR

Sneuje actie weer zeg,......hopend op een goede afloop en dat het er nog een beetje bij staat als tie wordt gevonden.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

)()()sT

Citaat van: Taranis op 16-06-2014 21:56:36
Ik speel zelf ook al een tijdje met de gedachte om zoiets in de auto te verstoppen. Een klant van pa heeft op die manier z'n nieuwe hijskraan uit Roemenië en z'n nieuwe tractor uit Bulgarije terug kunnen halen. Het werkt dus wel vrij goed.

Lekker ja, op eigen houtje bij die lui je spullen terughalen. Of helpt de behulpzame politiemacht ja dan ook? Op zich natuurlijk een schitterend systeem natuurlijk.

BBS

Het aansluiten van het ding is een appeltje-eitje verhaal, in de boot zit het ook.
Je bent een vaste + en - nodig en een aftakking van de geschakelde + van het contact.
Eventueel kun je het T&T systeem nog een relais laten aansturen. Het relais kan je dan weer in de + van de brandstof pomp bouwen zodat je die op afstand kan laten uitschakelen zodat de wagen stilvalt ;)

Als je de accu loskoppelt krijg je een melding via SMS/e-mail* dat er sabotage aan je wagen gepleegd wordt. Evengoed krijg je een zelfde soort melding als je wagen verplaatst wordt zonder dat de wagen gestart wordt. De geschakelde + wordt dan niet bekrachtigd en dan krijg je ook een alarm.
Afhankelijk welke servicelevel je "koopt" heb je ook de mogelijk van een "geofence". Binnen een in te stellen straal ( van 300 meter tot een x-aantal kilometer) mag de wagen zich vrij bewegen en daarbuiten krijg je ook weer een melding.
Ik ben een zeer tevreden gebruiker van dit T&T systeem ;) :D

* ligt eraan wat je in het dashbord van trackjack ingesteld hebt.
Volvoloos....

verron

Gadver Marc.........hopelijk wordt hij nog gevonden. Ik hang het kenteken aan mn dash......
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Spin!

Die kentekenplaat zit er vast niet meer op. Stond het in de ruiten gegraveerd?

www.vm-parts.nl

Taranis

Citaat van: )()()sT op 17-06-2014 06:57:27
Citaat van: Taranis op 16-06-2014 21:56:36
Ik speel zelf ook al een tijdje met de gedachte om zoiets in de auto te verstoppen. Een klant van pa heeft op die manier z'n nieuwe hijskraan uit Roemenië en z'n nieuwe tractor uit Bulgarije terug kunnen halen. Het werkt dus wel vrij goed.

Lekker ja, op eigen houtje bij die lui je spullen terughalen. Of helpt de behulpzame politiemacht ja dan ook? Op zich natuurlijk een schitterend systeem natuurlijk.

De politie hielp niet, de verzekeringsmaatschappij wel.

Marc O.

Citaat van: Spin! op 17-06-2014 07:43:19
Die kentekenplaat zit er vast niet meer op. Stond het in de ruiten gegraveerd?

Dacht het wel, maar weet het niet zeker.
...The Nile isn't just a river in Africa...

verron

Heb je geen foto of zo Marc? Rutger kan best gelijk hebben, waarschijnlijk zitten de platen er niet meer op  ???
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

FGG

Citaat van: henry classic v70 op 16-06-2014 21:15:18
Heb ik ook gedaan... (stukje schildertape op de zonneklep geplakt)
Waardeloos weer dit  >:(

Echt weer iets voor jou om over 't weer te beginnen...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ludo

Dat is balen Marc.  :-\
Hopelijk word ie gevonden.

Ik snap er eigenlijk niks van, wat moet iemand nu met zo'n ouwe ketel waarvan de waarde niet meer dan een drol is.  ???

Je auto terughalen, ondanks een track&trace systeem is blijkbaar ook niet alles.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1770727/2014/01/09/Nederlander-haalt-z-n-gestolen-auto-s-terug-uit-Irak.dhtml

henry classic v70

Citaat van: FGG op 17-06-2014 08:52:46
Citaat van: henry classic v70 op 16-06-2014 21:15:18
Heb ik ook gedaan... (stukje schildertape op de zonneklep geplakt)
Waardeloos weer dit  >:(

Echt weer iets voor jou om over 't weer te beginnen...

whahahaha l*l
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Citaat van: verron op 17-06-2014 08:39:09
Heb je geen foto of zo Marc? Rutger kan best gelijk hebben, waarschijnlijk zitten de platen er niet meer op  ???

Tja, eigenlijk gewoon een standaard 855, donkerblauw en met Columba's. Deze dus:

hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Marc O.