Waarom het forum niet laten indexeren door google ?

Gestart door -D©©©L-, 16-06-2014 09:03:26

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Juist als je het gebruikt voor zoekopdrachten hebben ze wat aan jouw informatie (banner verkoop, interesse).
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

FrankvdAa

Citaat van: NickGR op 16-06-2014 20:43:30
Citaat van: Marc O. op 16-06-2014 20:36:26
Als je je daar zo voor schaamt, dan wordt het tijd voor een wat ander taalgebruik enzo, denk ik.

laat ik het dan anders formuleren:  Google is gevaarlijk, ik wil mn naam daar niet mee geassocieerd hebben.
De overheid weet al genoeg van je, laat dan google je niet ook eens in de gaten houden.
Mijn punt is privacy, en dat heb je niet meer met Google  :eusa_shifty:

Ik hoop voor je dat je geen Facebook of WhatsApp account hebt  :eusa_whistle: ;D
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Martijn_B

Of dat je nog 20 jaar mee moet in deze wereld ☺
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

twotone

Ik ben juist voor. Regelmatig als ik ergens niet uit kom, ben ik gedwongen het op andere sites te zoeken. Vaak info waarvan ik weet dat het op dit forum staat, maar voor mij verborgen/onvindbaar blijft door de gebrekkige zoekfunctie. Soms vind ik het op andere sites, andere keren moet ik het halve forum ondersteboven keren voordat ik iets tegenkom ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

)()()sT

Citaat van: FrankvdAa op 17-06-2014 00:21:26
Citaat van: NickGR op 16-06-2014 20:43:30
Citaat van: Marc O. op 16-06-2014 20:36:26
Als je je daar zo voor schaamt, dan wordt het tijd voor een wat ander taalgebruik enzo, denk ik.

laat ik het dan anders formuleren:  Google is gevaarlijk, ik wil mn naam daar niet mee geassocieerd hebben.
De overheid weet al genoeg van je, laat dan google je niet ook eens in de gaten houden.
Mijn punt is privacy, en dat heb je niet meer met Google  :eusa_shifty:

Ik hoop voor je dat je geen Facebook of WhatsApp account hebt  :eusa_whistle: ;D

Inderdaad zeg ::)
Het halve privéleven wordt op Facebook geknald en nu klagen over privacy  :eusa_doh: ;D

BBS

Citaat van: -D©©©L- op 16-06-2014 23:15:18
Citaat van: BBS op 16-06-2014 21:14:59
Google gebruik ik om iets op te zoeken. Google hoeft niet alles van mij te weten.
Ik hoef de gebruikers van dit forum niet ineens in mijn adresboek te hebben staan, m.a.w. ik vind het prima zoals het is ;)

Waarom zouden die gebruikers ineens in je adresboek staan ?

Ik heb geen idee Marco, maar ik heb via Google de boel wel eens lopen synchroniseren en er stonden allemaal rare namen en e-mail adressen in de telefoon.
Nu synchroniseer ik met wat anders en heb er geen "last" meer van.

Volvoloos....

cornelis-b

Nick ik snap niet wat je bedoelt met privacy: Eén search via Google op je naam geeft als eerste hit een link naar linkedin.com :eusa_wall:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Ewout Schalkwijk

Citaat van: BBS op 17-06-2014 07:07:42
Ik heb geen idee Marco, maar ik heb via Google de boel wel eens lopen synchroniseren en er stonden allemaal rare namen en e-mail adressen in de telefoon.
Nu synchroniseer ik met wat anders en heb er geen "last" meer van.

Niet weten hoe je bepaalde instellingen moet maken is niet het zelfde als Google die jouw adresboekgegevens jat. :eusa_wall:

ignorance is bliss
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

NinaPaul

Als je naar de winkel gaat word je gefilmd, als je geld afhaalt word je gefilmd, als je een zoekmachine gebruikt word je geïndexeerd, als je auto naar de garage gaat word je geregistreerd, als je de grens over gaat word je gefotografeerd, etc. etc. etc.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Racingbrick

Ik zie er ook geen gevaar in. Leuk als mensen de kennis die zich hier heeft opgebouwd zouden kunnen delen.
De mensen die over privacy lopen te mauwen geven zich vaak volledig bloot op Facebook.
over gevaarlijk gesproken....

Hans Duiven

Ik dacht al, waarom beantwoord je mijn mail niet Marco.

cornelis-b

Tot op heden nog geen reactie van de mods hier over.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Marc O.

Boeien. Als het om de doorzoekbaarheid gaat kun je toch ook gewoon Bing gebruiken?
...The Nile isn't just a river in Africa...

StefanCJ

Citaat van: Marc O. op 28-06-2014 22:45:31
Boeien. Als het om de doorzoekbaarheid gaat kun je toch ook gewoon Bing gebruiken?

Ach, het is soms net politiek hier. Iedereen wil altijd overal over meepraten en meebeslissen.