Memory lane....

Gestart door Boeijke, 17-06-2014 23:32:45

Vorige topic - Volgende topic

tackle

ik word oud....
pic even geleend...

de mijne had een gebbe blok. Retesnel

Hans Duiven

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

tackle

elianmars

Ik had zo eentje in vervlogen jaren  ;D

Reed veulste hard, dat ding. Had ik zo gekocht. Eén keer staande gehouden, omdat ik zonder licht reed. Ik kreeg het licht niet aan. Oom agent vroeg me of-ie was opgevoerd. Ik zei dat ik er de ballen verstand van had en geen idee had of-ie was opgevoerd. Toen hij aan de lichtschakelaar draaide en het licht aanfloepte, dacht hij echt met een noob te maken te hebben en mocht ik doorrijden  :eusa_angel:

Ik heb ooit de versnellingbak uit elkaar gehaald omdat ik vond dat deze herrie maakte. Daarna heeft de brommert nooit meer gereden  :eusa_shifty:

rpakuypers

Die goede oude tijd ............

en toen was dit nog stoer ..........

en bouwden zij van een paar oude kranten en een paperclip nog een tank en schoten duizenden kogels zonder dat er gewonden vielen .........

Groet,
Roger

Walter

Citaat van: The Volvoboy op 19-06-2014 19:43:14
Citaat van: BBS op 19-06-2014 17:09:52
Caravan race ;D ;D

http://youtu.be/S7ipFApsFec

Sjezus, wat heb ik krom gelegen van het lachen toen het op de TeeVee kwam. Ik bleef er voor thuis :D

Briljant!!! ;D ;D ;D

Hier bleef je inderdaad voor thuis. Hoeveel DAF's er wel niet gesneuveld zijn...

Citaat van: StefanCJ op 19-06-2014 19:47:04
Gilera Citta FTW! 60cc en 13/13 carburateur en sportuitlaat, ruim 70km/h  ;D
Zonder helm en met pasgeboren remmetjes. Brrr nee geef mij mijn Zundapp KS50 maar :) 70cc zesporter, 19mm Bing :) En een schijfrem ;) Zo een, maar dan met zwart kunststof achterscherm, wit zadel en iets hogere achterveren. Het is dat ik een hoop gezeur thuis krijg maar ik sta toch verlekkerd te kijken als er 1 aangeboden wordt.

Had er eerst zo een, 1968. Was legergroen

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Snellebaksteen

Ik heb mijn zundapp vorig jaar verkocht voor een belachelijk hoog bedrag. Hij heeft 16 jaar bij m'n ouders in de schuur weg staan roesten en daarna heeft hij een aantal jaren op m'n garagezolder gelegen tot ik tot de conclusie kwam dat ik hem nooit meer zou gaan restaureren en dat een ander er dus meer aan zou hebben.

Schuurvonst:

In z'n beste tijd liep dit gekke ding 125 op de teller van de Ford Scorpio van m'n Pa die achter me reed.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Walter

die is 1 tikje jonger als die ik had, jij had al de lage tank.

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Snellebaksteen

Klopt, is een '69 er.
Ik hoefde niet zo'n klotenstoter.
Ik had een echte buikschuiver.
;D

3 versnelling handbak. 1e tot de 60km/u. M'n buurjongetje met z'n gloedjenieuwe zwart/gele MTX zat al in de 6e versnelling bij de 45 en dan kon ik nog 2 keer schakelen...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Walter

Citaat van: Snellebaksteen op 20-06-2014 13:36:32
Ik hoefde niet zo'n klotenstoter.
yep, ben ervaringsdeskundige...

Facta non verba

cornelis-b

Vroehah toen ik nog in Gameren woonde heb ik een tijdje op zo een Kreidler rond gereden en wat liep dat ding hard. Hij was door de ex tuner van Van Veen in Kerkdriel helemaal aangepakt.

Op een gegeven moment zat er een motor agent achter me aan en ik ging met ruim 100 tussen twee paaltjes door het fietspad op en die agent dacht dat ook te doen met zijn BMW motor.
Je raad het al waarschijnlijk ............... er lag een cilinder in het gras en die smeris lag verderop. De Kreidler hebben ze naderhand bij mij thuis in beslag genomen en is op last van de rechter vernietigd :eusa_wall: :eusa_wall:

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

Citaat van: Claudia op 20-06-2014 08:57:52
Zoiets was mijn 'vrijheid' (alleen was de mijne donkerblauw) toen ik 16 werd in 1986.

Die uitlaat heeft me heel wat panty's (ook die waren toen normaal) gekost! ;D
Mijn helm hing meer aan mijn arm dan dat ik 'm op had....van die dingen ging je haar maar in de war. :P

Met zo'n A3 heb ik ook nog eventjes gereden toen de Kreidler werd geoptimaliseerd > super breitwand cilinder met uitgefreesde spoelpoorten/aangepaste uitlaatbocht/5-bak met kickstarter  :eusa_dance:

Op de A3 zat trouwens een cilinderkop van een buitenboordmotor, korte zuiger erin en gaaaan > liep ook erg hard maar van korte duur want zo'n frame trekt helemaal krom :eusa_think: :eusa_shifty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

Een van mijn jeugdhelden!

Ben ik echt al zo oud?  :eusa_think:

Groet,
The Demon.

V70 classic

Citaat van: The Demon op 20-06-2014 20:49:21
Een van mijn jeugdhelden!
http://blog.bibliotheekservice-fryslan.nl/wp-content/uploads/SWIEBERTJE.jpg
Ben ik echt al zo oud?  :eusa_think:

Groet,
The Demon.

Nope ben je niet.
Of Floris  :eusa_think:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.