koplamp linksvoor

Gestart door benvolvo20, 30-06-2014 12:53:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

benvolvo20

goedemiddag,

Ik zit met het volgende probleem bij mijn koplamp linksvoor.
Van de week kreeg ik het lampje op mijn dashboard dat mijn lamp kapot was.
Bij inspectie bleek het draad naar mijn stadslicht er niet meer op zat, nadat ik het bevestigd  had deed ie niks.(het gele draadje zat los)
Ik heb toen een andere lamp gekocht en deze erin gezet en nog steeds geen licht.
zekering is heel.

wat kan het zijn?

leons850

Controleer de stekker die van de auto de koplamp ingaat misschien een pinnetje niet goed, of probeer hem rechtstreeks aan te sluiten. Uiteraard kun je ook een andere koplamp proberen, volgens mij zou je linker koplamp ook moeten kunnen. Succes!
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

benvolvo20

Ik heb vanmiddag even verder uitgepluist waar het euvel zit.

en het zit in de stekker van de koplamp.
Ik heb als test de koplamp bij de andere kant aangesloten en hij ging spontaan alle lichten aan.

hoe kan ik dit het beste oplossen?

leons850

Koplamp op de sloop halen en als hij slechter is dan je eigen het binnenwerk met glas over zetten.
Is in ieder geval een goedkope oplossing, of zelf gaan meten en solderen kan zomaar een heel simpel probleem zijn. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

benvolvo20

ik bedoel niet de stekker die in de koplamp zit, maar de stekker die van mijn auto naar mijn koplamp gaat.

maruska

stekker intern schoonmaken, en/of de bedrading die bij de stekker zit controleren of deze niet gescheurd is. vaak zijn contacten vies of gecorrodeerd. als de kabel kaput is, dan stekker opnieuw eraan maken.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R