Miss-verkiezing

Gestart door FGG, 02-07-2014 16:21:44

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Ik heb  nog zitten twijfelen of dit in het techniek-board moest maar ik doe 't toch maar even hier.

Onder het motto "Brains and Beauty" is er een modellenverkiezing los gebarsten onder vrouwen die werkzaam zijn in de techniek (en ook daadwerkelijk als technicus). Mijn collega, Madelon, technisch tekenaar, doet daar ook aan mee en wij, als collega's, vinden dat ze de stemmen meer dan verdiend.

Dus mijn vraag: zouden jullie ook een duit in het zakje willen doen?

>>>KLIK HIER OM TE STEMMEN<<<

Alvast bedankt!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Walter

done :) Mooie leiden stemmen we altijd voor

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

CarolineB

UserID6342

Done, eensch met Walter ;D

marcelV70R

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

knoertS70

Ook gestemd. Ik moest alleen erg m'n best doen om niet op Anne te stemmen.  :eusa_drool:
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

EricL

cornelis-b

Hoe meer vrienden hoe meer stemmen, facebook werkt ook erg goed maar eerlijke stemming .................. nee zeker niet.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

FGG

Citaat van: cornelis-b op 02-07-2014 19:01:05
Hoe meer vrienden hoe meer stemmen, facebook werkt ook erg goed maar eerlijke stemming .................. nee zeker niet.

Tja, zo werkt 't toch tegenwoordig. Geldt toch voor alle stem-verkiezingen? En 't is nou niet dat we hier een regering aan 't kiezen zijn.

elianmars

Ook gestemd op Madelon.

NinaPaul

Is toch ook niet om het stemmen te doen, maar om de media aandacht  :eusa_whistle:

Net als die 14315141514341235 "win en like" dingen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

cornelis-b

Citaat van: FGG op 02-07-2014 22:20:35
Citaat van: cornelis-b op 02-07-2014 19:01:05

Tja, zo werkt 't toch tegenwoordig. Geldt toch voor alle stem-verkiezingen? En 't is nou niet dat we hier een regering aan 't kiezen zijn.

Klopt helemaal ;D maar wat ik bedoel is dat als wij het allemaal zouden delen via faceboek dan kan het heel snel gaan met de stemmen maar personen die meer dan 1000 "vrienden"in hun faceboek hebben delen dit nog sneller. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat dit soort stemmingen gedaan worden door alleen maar te klikken zonder dat iemand de persoon in kwestie kent. Ik doe daar zelf ook aan mee maar hoe meer vrienden op faceboek hoe sneller het gaat ;D ;D

Zeg maar Henk tegen mij

FGG

Citaat van: NinaPaul op 02-07-2014 23:45:43
Is toch ook niet om het stemmen te doen, maar om de media aandacht  :eusa_whistle:

Stemmen is toch media-aandacht?

NinaPaul

Citaat van: FGG op 03-07-2014 11:31:18
Citaat van: NinaPaul op 02-07-2014 23:45:43
Is toch ook niet om het stemmen te doen, maar om de media aandacht  :eusa_whistle:

Stemmen is toch media-aandacht?

Het gaat dus niet om de inhoud van de stemming en/of dit wel eerlijk is of niet. Is het zo duidelijker?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz