Arjen stelt zich voor met C70 cabrio classic

Gestart door arjenenels, 18-07-2014 21:36:05

Vorige topic - Volgende topic

arjenenels

Hallo mede Volvo rijders.

Graag stel ik me even voor op jullie forum Mijn naam is Arjen en ben woonachtig in de Zaanstreek.
Zo'n 26 jaar geleden begonnen met het rijden (na restauratie) van een Amazon. Daarna enkele andere merken en de afgelopen 14 jaar Saab 900 classics. En dan daar weer de laatste 7 jaar een donkerblauwe cabrio 1991. Dat was een werkelijk fenomenaal fijne auto, alles klopte.

Echter, carrosserie begon aandacht te vragen en vanwege geen eigen garage steeds op straat sleutelen, had er steeds minder zin in. Dus op zoek naar alternatief en zodoende weer uitgekomen bij Volvo.
Een C70 2,4T cabrio 2001.
Vorig jaar december gekocht, was best nog even zoeken. En daarna wennen. Vergeleken met de Saab toch allemaal wat nieuwer, luxer, prettiger (automaat!!) en stiller. Kortom, wat minder "karakter"
Inmiddels al vele kilometers ermee gereden en het moet gezegd: een heel fijne auto. En nog mooi ook. Helaas beetje verkeken op de kofferbak, da's een domper, na de ruimte van de Saab. Maar ja, kamperen was er toch al jaren niet bij.......

Ook afgelopen tijd veel info gezocht en dit 850 forum spreekt me erg aan. Heb er al veel van opgestoken en zal mijn eigen ervaring uiteraard ook gaan delen.

Bedacht met net dat ik nog helemaal geen representatieve foto's heb om te plaatsen, maar er is wel net een nieuw dak op gekomen waarbij wat foto's zijn gemaakt. Geeft weer eens een ander beeld.

Met vriendelijke groet,
Arjen

cornelis-b

Mooie wagen Arjen en leuk weer een Zaankanter te verwelkomen op het forum, het wordt nog druk in de Zaanstreek. Kom regelmatig in jou dorpie  ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70geRwin

Hoi Arjen, mooie auto!
Die kan je mooi even showen op de Sateh Meeting in september!

arjenenels

Dank voor het welkom en de complimenten.
Wat is de "Sathe meeting"??

Boeijke

daanium

Weer een C70 er bij, welkom!
Heb je je al voorgesteld bij het stukje voor de C70 eigenaren?
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,31987.0.html
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

henry classic v70

Citaat van: arjenenels op 20-07-2014 09:43:25

Sateh-eet-wedstrijd hahaha
Welkom, mooie cabrio :eusa_clap:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

T5-4life

Citaat van: daanium op 20-07-2014 10:57:53
Weer een C70 er bij, welkom!
Heb je je al voorgesteld bij het stukje voor de C70 eigenaren?
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,31987.0.html

Arjen stond bijna eerder in de lijst dan dat hij voorgesteld had  :o

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,31987.msg1515497.html#msg1515497
C70 T5 coupe LPI 1998 399 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 317 dkm

arjenenels

Ja, 't ging allemaal nogal snel, hier op het forum. Kwam namelijk het blog van Daan tegen over het ombouwen van de RTI en daar wilde ik wel kennis aan bijdragen. Maar zou mijn eerste bericht op dit forum zijn, dus eerst even voorgesteld, reactie geschreven en vervolgens gereageerd op het verzoek van Hugo om zijn lijst te complementeren.

En dan nog het Sate festijn. Klinkt heel erg leuk. Valt midden in mijn vakantieperiode, maar aangezien ik nog geen plannen heb, zou het zomaar kunnen dat ik er naar toe kan.

henry classic v70

Citaat van: henry classic v70 op 20-07-2014 11:06:18
Citaat van: arjenenels op 20-07-2014 09:43:25

Sateh-eet-wedstrijd hahaha
Welkom, mooie cabrio :eusa_clap:

...is natuurlijk gekscherend bedoeld ;D
Voorgaande jaren was dit een leuk bezochte meeting, dit jaar komen er rond de 30 forummers  :eusa_clap:
Als je tijd hebt zou ik zeker gaan  ;) (ik probeer ook die kant op te komen maar is lastig plannen voor mij.....)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4