Stelling van de dag.

Gestart door The Demon, 19-07-2014 19:34:45

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Hij komt van mijn vrouw maar ik kan hem volledig begrijpen.

"Waarom mag een man met ontbloot bovenlijf op de fiets zitten, terwijl een vrouw gelijk een bekeuring krijgt wegens onzedelijk gedrag?
Het is gewoon discriminatie!"

volvobug

Van mij mag een man ook niet met ontbloot bovenlijf op de fiets zitten  :eusa_snooty:

een vrouw wel  :eusa_shifty:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

The Demon

Citaat van: volvobug op 19-07-2014 19:44:33
Van mij mag een man ook niet met ontbloot bovenlijf op de fiets zitten  :eusa_snooty:

een vrouw wel  :eusa_shifty:
Dat is de stelling omdraaien  :eusa_naughty:

volvobug

Citaat van: The Demon op 19-07-2014 19:49:19
Van mij mag een man ook niet met ontbloot bovenlijf op de fiets zitten  :eusa_snooty:

Oh, mag dat niet.  OK, dan een echte stelling: niet alle vrouwen mogen met ontbloot bovenlijf fietsen.  :angel:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Reitse

Citaat van: volvobug op 19-07-2014 19:58:29
Van mij mag een man ook niet met ontbloot bovenlijf op de fiets zitten  :eusa_snooty:

een vrouw wel  :eusa_shifty:
Dat is de stelling omdraaien  :eusa_naughty:
Oh, mag dat niet.  OK, dan een echte stelling: niet alle vrouwen mogen met ontbloot bovenlijf fietsen.  :angel:
Er zijn veel mannen en vrouwen waarvoor geldt dat ze zoveel mogelijk, liefst ruimvallende, kleding aan moeten houden

Enige probleem is de categorisering (geen uniformiteit mogelijk) waardoor of niemand of iedereen heel veel ruimvallende kleding aanheeft.

Maar mannen met ontbloot bovenlijf op een fiets ziet er niet uit. Dus doe je omgeving een plezier en trek ff iets aan :)

The Demon

Citaat van: volvobug op 19-07-2014 19:58:29

Daar ben ik het wel mee eens, maar er zijn meer mannen die dat niet zouden moeten mogen dan vrouwen (onder de 40).

cornelis-b

Waarom gilt iedereen dat een naakt lichaam / bovenlichaam onzedelijk is, hier niet op het forum maar in het algemeen? Tuurlijk ik snap hem, we worden allemaal in een t-shirt en spijkerbroek geboren. Wat is er mis met het menselijk lichaam?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

Als er vrouwen met een ontbloot bovenlijf rond zouden fietsen zou Koos Spee daar wel weer een regeltje voor verzinnen i.v.m. de verkeersveiligheid......
Ik zou eerder denken aan de ziektekostenverzekering; sterke stijging in gebruik van fysiotherapie (lees: verrekte nekken) whahaha
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

razorx

Citaat van: cornelis-b op 19-07-2014 23:09:27
Waarom gilt iedereen dat een naakt lichaam / bovenlichaam onzedelijk is, hier niet op het forum maar in het algemeen? Tuurlijk ik snap hem, we worden allemaal in een t-shirt en spijkerbroek geboren. Wat is er mis met het menselijk lichaam?
Exact! Die rare preutsheid of angst snap ik ook niet.

vincen tdi

Ik hoef niet iedereen in bikini te zien hoor  :angel:
Het ene lichaam M/V is nu eenmaal prettiger om naar te kijken dan het andere   ;D
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

cornelis-b

Citaat van: vincen tdi op 20-07-2014 15:52:54
Het ene lichaam M/V is nu eenmaal prettiger om naar te kijken dan het andere   ;D

En vind je dat ene lichaam M/V minder prettig dan kijk je gewoon de andere kant op.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

The Demon

Citaat van: cornelis-b op 20-07-2014 16:03:33
Citaat van: vincen tdi op 20-07-2014 15:52:54

En vind je dat ene lichaam M/V minder prettig dan kijk je gewoon de andere kant op.
Naar dat lichaam M/V dat je wel prettig vind om naar te kijken.  ;D

Citaat van: henry classic v70 op 20-07-2014 13:17:46
Als er vrouwen met een ontbloot bovenlijf rond zouden fietsen zou Koos Spee daar wel weer een regeltje voor verzinnen i.v.m. de verkeersveiligheid......
Gelukkig heeft Koos daar niets over te zeggen  :eusa_dance:

Citaat van: razorx op 20-07-2014 15:18:34
Citaat van: cornelis-b op 19-07-2014 23:09:27
Exact! Die rare preutsheid of angst snap ik ook niet.
Mijn vrouw en ik dus ook niet, vandaar de stelling.

cornelis-b

Eind 60 begin 70tiger jaren was het heel normaal om in je blote reet te zwemmen,zonnen en te sporten tot er van die beknopte, lees preutse, figuren er aanstoot aan namen en een verbod gingen regelen.

Kijk om je heen op het strand of waar dan ook aan het water, kinderen spelen in hun blote kont en oom  :police: zegt niks maar OOOOweee als er een van een jaar of 20 in zijn blote reet loopt krijgt ie een boete :eusa_wall:

Zeg maar Henk tegen mij

henry classic v70

Citaat van: cornelis-b op 20-07-2014 17:14:08
Eind 60 begin 70tiger jaren was het heel normaal om in je blote reet te zwemmen,zonnen en te sporten tot er van die beknopte, lees preutse, figuren er aanstoot aan namen en een verbod gingen regelen.

Kijk om je heen op het strand of waar dan ook aan het water, kinderen spelen in hun blote kont en oom  :police: zegt niks maar OOOOweee als er een van een jaar of 20 in zijn blote reet loopt krijgt ie een boete :eusa_wall:

Hà, moet íe zich wel kunnen legitimeren  :evil: enige wat meegaat is een handdoek  :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

Citaat van: henry classic v70 op 20-07-2014 17:38:32
Hà, moet íe zich wel kunnen legitimeren  :evil: enige wat meegaat is een handdoek  :eusa_think:
En daar hebben we een nieuwe stelling! Het is immers "De Stelling van de Dag"

Moet je nou echt overal en nergens je ID kunnen tonen of moeten er nog plaatsen zijn waar je je anoniem kan bewegen?