Dubbelzijdige tape, welke?

Gestart door cornelis-b, 07-08-2014 15:18:39

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Vriend van mij wil op zijn achterklep, die nu embleem loos is, weer emblemen plakken. We hebben al tape van Tesa, Tesa outdoor, geprobeerd en die is net iets te dik waardoor de emblemen niet mooi zitten. Ook Bison Car Fix was geen succes. Wie heeft er een goede tip welke tape we kunnen gebruiken?

We kunnen wel een halve bouwmarkt leeghalen maar dat schiet  ook niet op.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MrCain

Dubbelzijdige schuimtape van 3M => is best duur maar plak daar deurstrips en zelfs spoilers mee vast!
Volgens mij gebruiken de "merken" dit zelfde voor hun embelemen mee vast te plakken op hun auto's ;)

Edit: word schijnbaar ook Acrylaat tape genoemd

http://www.allesvoordeautotechnicus.nl/nl-nl/catalog/verwerkingsmaterialen/isolatiematerialen-en-zelfklevende-tapes/3m-dubbelzijdige-tape?PHPSESSID=6opsesmneqojcc8mm41lh8sfb4
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

Fred korn

Tape waar je vloerbedekking mee vast zet ,
heb ik ook gebruikt zit al 4 jaar goed vast
en ben al vele keren door de wasstraat geweest .
Zou het proberen klein rolletje is niet zo duur .
Klep en emblemen goed ontvetten dan plaatsen meerdere malen goed aandrukken zodat er geen blaasjes tussen zitten .

( Succes )

maartendeb

Heb laatst m'n logootjes er weer opgeplakt met HPX Power Bond, rolletje a 6,95 bij de lokale autoshop.

KIM

HPX: Die heb ik ook gebruikt voor alle rubbers, instaplijsten e.d. Zit na 3,5 jaar nog steeds vast.
Volgens mij had ik nog een iets krachtigere variant in een witte doos.

cornelis-b

Die 3M is inderdaad behoorlijk prijzig en voerbedekkingstape hebben we ook geprobeerd maar dan moeten we meerdere laagjes gebruiken omdat dit te dun is, morgen eens langs de autoshop voor HPX
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

volvobug

Met die HPX heb ik de sierlijsten op de deuren en losgekomen emblemen van de achterklep vastgeplakt. Prima spul.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

marrrcel

Hier ook goede ervaringen met HPX voor sierlijsten.

UserID6342

Idd die HPX tape gebruiken, of Sikabond van Womi (kit) en daar mee vastplakken.  Zo heb ik alle emblemen op de kofferklep van de 760 gedaan, gaat nooit meer los.

maruska

Citaat van: Dirk342 op 08-08-2014 08:16:55
Idd die HPX tape gebruiken, of Sikabond van Womi (kit) en daar mee vastplakken.  Zo heb ik alle emblemen op de kofferklep van de 760 gedaan, gaat nooit meer los.

das handig voor een mooi blond politie mevrouwtje Dirkmans !  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R