De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

UserID6342

Man,man,man wat een gezeik met dat ding zeg, pfff.  Houd het dan nooit op bij je met die k*tauto's ?

Robster480

Volgens mij kun je beter een abonnement op het OV nemen... Wat een pech heb jij met die blikken op 4 wielen..  :eusa_doh:
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Snellebaksteen

:-[
Pfff, wat een ellende.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Citaat van: elmarconi op 05-04-2016 14:07:39
Zo'n zoekerij naar de oorzaak deed me aan dit denken:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,74070.msg1639817.html#msg1639817
Ook Ford?  ;)

Garantie FTW!
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,74070.msg1641297.html#msg1641297

Succes.

Daar moest ik inderdaad ook aan denken. Het lijkt er op dat dit ook zoiets is.

Citaat van: Claudia op 05-04-2016 15:58:47
Ik geloof dat ik zóóóóóó klaar zou zijn met 'Volvo for life'!
Maar je gaat nu levenslang tegen Daniëlle: "ik zei toch dat we die N hadden moeten houden!" roepen?

Succes maar weer.
Kan me voorstellen dat het vertrouwen in het NN-hok ver onder NAP is.

Echt spijker op de kop Claudia: Volvo for life is 't voor mij even niet, zorg eerst maar dat dat hok eens een maand zonder problemen rijdt. Als 't aan het eind van de garantie nog niet opgelost is, is een ander merk of een leasert voor mij een serieuze optie.

Daniëlle ligt ziek op de bank op 't moment dus niet het moment om bijdehand te zijn, al zag ze een stukje scheuren in de vervangende auto wel zitten. Die is wat mij betreft gelukkig boven budget, eerst maar eens zorgen dat de XC rijdt. En dat vertrouwen..... misschien komt het weer goed als ze een aanwijsbare oorzaak kunnen vinden. Ik wacht het maar gewoon even af.

henry classic v70

CiteerVerder heb ik gevraagd om op schrift te zetten dat als deze storing na de garantie weer optreedt, dit alsnog onder de garantie valt.

Juist, op papier sta je altijd sterk!
Hopelijk heb je het niet nodig  ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

StefanCJ

Mooi k*t Ronald ... Je hebt weinig geluk met auto's. Als ik jou was zou ik mooi een leaseauto nemen, NN verkopen en een leuke cabrio aanschaffen voor je vrije tijd en mooiweerritjes.

KIM

Manman wat een ellende.
Je kan dus net zo goed classic rijden. Enige verschil is dat je het dan zelf moet oplossen...

Succes ermee...

big ben

Citaat van: Taranis op 05-04-2016 16:26:45

Citaat van: Claudia op 05-04-2016 15:58:47
Ik geloof dat ik zóóóóóó klaar zou zijn met 'Volvo for life'!

Echt spijker op de kop Claudia: Volvo for life is 't voor mij even niet

Het is voorheen al vaker gezegd en nu weer, jullie hebben echt geen geluk met de auto's !!.
Als het nog "knaken" auto's waren ...........maar ik kan goed begrijpen dat je het zat bent. 

Ik houd de slogan nog even aan, moderner wil dus niet altijd zeggen beter  :-\.
In ieder geval succes met de afhandeling , hoop echt dat de oorzaak boven water komt ! Het blijft een prachtige bolide  8)

StefanCJ

Citaat van: KIM op 05-04-2016 19:27:16
Manman wat een ellende.
Je kan dus net zo goed classic rijden. Enige verschil is dat je het dan zelf moet oplossen...

Succes ermee...

En als je classic kapot is koop je voor een paar honderd euro een 'nieuwe'.

Ewout Schalkwijk

Als ik 'hullie' was zou ik eens goed onder de parafaan kijken. Daar zit de ECM.
Waarschijnlijk hebben ze dat al wel gedaan. Wat een kødt auto is het zeg. :-[

Ik voel me een beetje schuldig omdat ik steeds zo positief was over de NN. :-[
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: StefanCJ op 05-04-2016 19:19:18
Mooi k*t Ronald ... Je hebt weinig geluk met auto's. Als ik jou was zou ik mooi een leaseauto nemen, NN verkopen en een leuke cabrio aanschaffen voor je vrije tijd en mooiweerritjes.

Het speelt ook bij ons door de gedachten maar eerst de garantie maar eens uitdienen. Ik hoop echt dat ze het vinden want als ie het doet, is het echt een heerlijke auto waar we beiden echt van kunnen genieten. Los van elkaar vonden we beiden de XC70 fijner rijden dan de witte V70 waar ik een dag of 10 van heb mogen genieten.

Citaat van: KIM op 05-04-2016 19:27:16
Manman wat een ellende.

Zo zal een ieder z'n eigen keuze proberen te rechtvaardigen. Mij bevalt 't prima om 'm gewoon bij de dealer te pleuren als ie kapot is in plaats van er zelf weer een half weekend onder te kruipen. Nu ben ik in 't weekend bezig om eindelijk de achtertuin eens op orde te maken.
Ik denk dat ik anders praat als ik de rekening weer zelf moet betalen :-X

Citaat van: big ben op 05-04-2016 19:28:04
hoop echt dat de oorzaak boven water komt ! Het blijft een prachtige bolide  8)

Zo denk ik er ook over. Ik ben de auto nog niet zat (nogal wiedes, rij er net 3 maanden in) dus ik hoop gewoon dat het goed komt en ze een oorzaak vinden.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-04-2016 20:37:25
Ik voel me een beetje schuldig omdat ik steeds zo positief was over de NN. :-[

Waarom? Omdat jij een NN hebt die het wel goed doet? Doe niet zo raar ;D

Emiel

Ik had hem allang aan een boom langs de A58 vast geknoopt.

Onee, je hebt garantie. ;)
Succes ermee Ronald, hoop dat het lek boven komt.

KIM

Ik vind in de tuin werken niet erg leuk...  ;D