De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

JvW

Staat mooi die nieuwe achterlichten! Blijft sowieso een tijdloze auto om te zien...

Vulk

Daar knapt hij best van op!

viking_in_shorts

Thx :)

Kan me niet herinneren dat ik Vida op de letter gevolgd heb. Vooral het tellen ( en onthouden ) van het aantal windingen ben ik niet zo heel goed in :eusa_shifty: maar volgens mij ben ik een uurtje of 2 a 3 bezig geweest met beide kanten.

Ik heb overigens ook een facelift remlicht gemonteerd. Smoelt zo veel beter bij het zilver.

Sbv

Was een leuk klusje vandaag.  Vida doorlezen scheelt een hoop uiteindelijk. Als je de truck doorhebt dan is het vrij vlot gedaan

-D©©©L-

Ziet er mooi uit! Wachten op de dealer is voor de software van de gasklep ?

Taranis

Thanks. Helaas wel. Deze week hebben ze geen tijd en daarna zijn wij met vakantie.

Gelukkig is 't maar een 3e auto, dan boeit 't ook niet dat ie even stil staat.

Hiker

Citaat van: Sbv op 02-09-2017 22:14:40
Was een leuk klusje vandaag.  Vida doorlezen scheelt een hoop uiteindelijk. Als je de truck doorhebt dan is het vrij vlot gedaan

Jammer dat je dat soort klusjes altijd maar 1 keer hoeft te doen.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Taranis

Dat hoop ik wel ja. Weinig zin om de andere kant ook nog te moeten doen ;)

Snellebaksteen

Uitzicht vanuit een gesleepte C70 met een opvallend vieze voorruit:

Resultaat van een ritje met 20km/u door Goes:
1 dooie fietser, 1 platte scooter, 26.920 geïrriteerde bewoners en 1 C70 met schoongeremde remschijven bij de dealer.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

20 km/uur met Ronald voorop?  :eusa_think:  ;D

StefanCJ

C70 stond nog in de P, handrem aangetrokken én voetrem tot de bodem ingetrapt  ;D

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 12-10-2017 17:18:25
Uitzicht vanuit een gesleepte C70 met een opvallend vieze voorruit:

Het viel me inderdaad op dat de auto er onder de carport niet echt schoner op geworden is. Blijkbaar heeft 't tijdens onze vakantie nogal gespookt  :eusa_shifty:
Het lijkt trouwens net of de achterlichten van de XC het maar gedeeltelijk doen  :eusa_think:

Citaat van: Snellebaksteen op 12-10-2017 17:18:25
Resultaat van een ritje met 20km/u door Goes:
1 dooie fietser, 1 platte scooter, 26.920 geïrriteerde bewoners en 1 C70 met schoongeremde remschijven bij de dealer.
;D

Nogmaals onwijs bedankt voor de spontane hulp :D
Bijzonder hoe ongeduldig mensen zijn of hoe slecht ze soms opletten...  :eusa_doh:

Citaat van: Claudia op 12-10-2017 19:27:47
Citaat van: elianmars op 12-10-2017 18:59:17
20 km/uur met Ronald voorop?  :eusa_think:  ;D

Die geloof ik ook niet :eusa_snooty:

Ronald had vooraf even in het boekje gekeken en schijnbaar mag je 'm met de pook in N maximaal 30 kilometer lang slepen met een maximumsnelheid van 20 kilometer per uur. Ik had niet echt zin om te proberen of 6 kilometer dan met 100 kilometer per uur mocht... en straks behalve een gasklephuis ook nog een automaatbak moeten wisselen ;)

Citaat van: StefanCJ op 12-10-2017 20:08:05
C70 stond nog in de P, handrem aangetrokken én voetrem tot de bodem ingetrapt  ;D

;D :-*
De XC had er niet echt moeite mee inderdaad, je rijdt al snel te hard.

Taranis

Ie doet ut wee ee! 8)

Vanmiddag was ik te laat thuis van werk om de auto op te halen maar gelukkig mochten we 'm vanavond nog eventjes ophalen. Hij doet 't weer, alle gekke lampjes zijn ook uit en de stationairloop lijkt ook een stuk beter geworden te zijn. Omdat we de auto pas vanavond opgehaald hebben dus geen monteur gesproken, dus ook geen idee wat er aan het oude gasklephuis te zien was.

Enig minpuntje is dat de auto met de antenne omhoog bij de dealer gereed stond en de antenne het ook echt niet meer doet. Binnenkort maar eens uitzoeken of de antennemotor zelf naar de maan is of er iets mis is met de voeding  :eusa_think:

Ik zie trouwens op de foto dat er wat lampjes van schakelaars stuk zijn. Binnenkort eens open vogelen.

Ewout Schalkwijk

Nou eens een goed stuk karren met die auto.
Die lampjes zijn een stukje koek. Zelfs die info knop
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-10-2017 20:08:52
Nou eens een goed stuk karren met die auto.

Eerst eens zorgen dat er een nieuwe APK op komt ;)