De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Straks weer fijn voor elkaar, veel plezier!!............ dat het dak er maar vaak vanaf kan  8)

)()()sT

Kijk, daar is ie weer! Zat gisteren nog even te mijmeren in de auto, denkend aan de tijd dat ik m'n haren liet wapperen in dat ding 8) ;D

Marc O.

Citaat van: )()()sT op 15-04-2018 07:26:43
denkend aan de tijd dat ik m'n haren liet wapperen in dat ding 8) ;D

Héél kort ritje was dat dan zeker? ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

arjenT5R

Citaat van: KIM op 14-04-2018 22:16:09
De beunhaas is eindbaas geworden (zegt ie  ;D )

Ik moet ook echt gaan beginnen aan de oranjegroene...

Dat staat nergens ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

T5-4life

Kijk, daar is ie weer! Zat gisteren nog even te mijmeren in de auto, denkend aan de tijd dat ik m'n haren liet wapperen in dat ding 8) ;D
Beenharen? ;)
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

henry classic v70

Citaat van: T5-4life op 15-04-2018 09:32:57
Beenharen? ;)

...wenkbrauwen denk ik  :eusa_shifty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Taranis

Citaat van: Vulk op 14-04-2018 20:59:37
Herkenbare locatie. Komt vast wel goed.

Daar heb ik wel vertrouwen in :) Overigens ook het geweldige van dit forum: dat je de goede adressen leert kennen voor specifieke reparaties. Zo vroeg de dealer voor zowel de airco als een nieuw dak echt de wereld. Nu vind ik het prima om te betalen als je dan echt iets goeds krijgt maar als ze er al bij melden dat ze het liever in regie doen 'omdat we dit eigenlijk nooit doen', dan kies ik liever voor een ervaren iemand :)

Ik heb er nog niet veel mee gereden na de stalling maar de grijns op mijn gezicht was groot :D Dit jaar hoop ik een flinke duw te geven aan het achterstallig onderhoud zodat ie elk jaar een stukje beter terug de stalling in gaat.

De stalling wordt dit jaar overigens nieuw in de achtertuin gebouwd, vandaar dat ik ook weinig tijd heb om aan de cabrio te klussen en wat uitbesteed heb aan Arjen 8)

Taranis

Zo af en toe krijg je eens wat vage plaatjes en een beetje gemopper toegestuurd via de app:

Koop je een nieuwe originele verdamper, is de pasvorm alsnog klote ::)

De oude was van 19 augustus 1999, de originele dus nog. De kachelradiateur ook, die was ook lek dus daar zit ook een mooie nieuwe in.

Wordt vervolgd :)

Ewout Schalkwijk

En dan ineens zijn er tien pagina's bijgekomen in het blog hier. Wat maakt die zeerover een slechte foto's zeg. :P
Die laatste is dan ineens wel mooi en scherp.

Ik hoop de C70 over drie maanden weer eens te zien (en de eigenaren ook ;D)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

Die laatste heeft wouter (beunmaat) gemaakt die heeft ff mee geholpen vandaag :D waarvoor dank :D

Het glaasje wat voor de lens van mijn telefoon camera zit is gebroken.
Dus nu beetje wazige foto's haha.

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Vulk

Ik ging net zeggen: de camera dateert vast ook nog uit 1999!
Wel fijn: straks werkende airco in een cabrio!

arjen850

Ziet er herkenbaar uit ;)

beunmaat

Citaat van: arjenT5R op 18-04-2018 18:07:40
Die laatste heeft wouter (beunmaat) gemaakt die heeft ff mee geholpen vandaag :D waarvoor dank :D

Het glaasje wat voor de lens van mijn telefoon camera zit is gebroken.
Dus nu beetje wazige foto's haha.

Yes, ging lekker vandaag :)

Sbv

Goede bezig mannen. Special voor Ronald doen jullie toch wel een rammeltje achter het dashbord ergens. Desnoods een kogeltje in de verdamper bak ofzo  :evil:

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-04-2018 18:01:10
En dan ineens zijn er tien pagina's bijgekomen in het blog hier.

Het valt inderdaad bijna niet op tussen al het gebekvecht op het forum  :-X

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-04-2018 18:01:10
Ik hoop de C70 over drie maanden weer eens te zien (en de eigenaren ook ;D)

Hangt af van de datum :) Ergens rond die tijd zijn we de cabrio (en onszelf) aan het uitlaten in Toscane, mits alles een beetje heel blijft.

Citaat van: Vulk op 18-04-2018 18:22:51
Ik ging net zeggen: de camera dateert vast ook nog uit 1999!

;D ;D ;D

Tnx Wouter trouwens voor de scherpe foto's :D

Citaat van: Sbv op 18-04-2018 19:30:03
Goede bezig mannen. Special voor Ronald doen jullie toch wel een rammeltje achter het dashbord ergens. Desnoods een kogeltje in de verdamper bak ofzo  :evil:

Zeg dim eens een beetje! Anders gaan we nog even het andere deurslot van de C vervangen :angel:

Ondertussen alweer in de opbouwende fase: