De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Jee, wat een werk is dat geweest  :o

Ik zou zo'n vloer ook nooit verwacht hebben.... Succes met de verdere werkzaamheden. Ik ben benieuwd naar het verloop, maar dat zal ongetwijfeld hier te zien zijn :)

KIM

Hebben ze je schuurtje niet gewoon op een oude bunker gebouwd?  ;D

In ieder geval een best klusje geweest...

Emiel

Stukje Atlantikwall  ;D

Wat een ding hey! Mooi werk!

Marc O.

Man man, wat een klus zeg, respect!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: Sbv op 01-05-2018 22:09:55
Binnenkort kom ik wel even om koffie op de bouwplaats ;D

Gezellig :D

Citaat van: Snellebaksteen op 01-05-2018 22:12:35
Je weet nooit wat je tegenkomt als je gaat graven.
Mooie klus hoor! Ik ben benieuwd hoe de garage er uit gaat zien.

Citaat van: elianmars op 02-05-2018 08:47:16
Jee, wat een werk is dat geweest  :o

Ik zou zo'n vloer ook nooit verwacht hebben.... Succes met de verdere werkzaamheden. Ik ben benieuwd naar het verloop, maar dat zal ongetwijfeld hier te zien zijn :)

Ik post wel een fotootje af en toe :)

Citaat van: KIM op 02-05-2018 09:49:09
Hebben ze je schuurtje niet gewoon op een oude bunker gebouwd?  ;D

In ieder geval een best klusje geweest...

Yep, stevige klus geweest maar als het dan achteraf wel weer gelukt is, is de voldoening des te groter :)

Citaat van: Emiel op 02-05-2018 12:48:20
Stukje Atlantikwall  ;D

Wat een ding hey! Mooi werk!

;D

JvW

Ziet er allemaal goed uit Ronald! Eindelijk toch gelukt dus met de toestemming/rondkrijgen van die garage...
Succes met de bouw!

Taranis

Ja, sinds 2013 bezig geweest om voor elkaar te krijgen.... typisch gevalletje "zeiken tot ze bezwijken" ;D

Tnx :)

Reitse

Mooi werk!

Geen verborgen schatten gevonden bij het graven? Of oude WO II bommen... ;)

Taranis

Helaas Reitse! Dat bommetje was niet zo erg geweest, dan was de oude fundering ook een minder groot probleem geweest :angel:

Vanmiddag de speling van de magneetkoppeling van de XC70 af laten stellen op 0,4 mm zoals Vida voorschrijft maar helaas: de airco doet het nog steeds niet. Over twee weken terug om de drukken in het systeem te controleren: de monteur van vandaag was niet STEK-gecertificeerd en dan mag dat schijnbaar niet. Nog even zweten dus....  ::)

Wel meteen 3 nieuwe bobines meegenomen voor de cabrio dus die er vanavond in geschroeft:

Daarna liep de motor keurig op 5 cilinders maar sloeg de airco niet in :eusa_wall: Inmiddels druk aan het pingen met arjent5r om te achterhalen wat het probleem kan zijn...
Vervolgens een proefritje gaan doen en na een kilometer of 7 liep het ding weeeeeeeeeeer op 4 cilinders ::) Nu is de bobine van cilinder 1 overleden :eusa_doh: Gelukkig heb ik er 2 van Arjen op reserve dus er daar 1 van gemonteerd en een rondje klompvoetend door de polder getrapt: geen centje pijn, afgezien van een blauw walmpje. Binnenkort nog maar een bobine bestellen dus...

Had ik al gezegd dat de airco van de slaapkamer ook de geest heeft gegeven?  :-X

Sbv

Slechte aardstralen vrijgekomen door het weghalen van de fundering van je schuurtje ? Nu alle airco's in je buurt defect ?

arjenT5R

Koudemiddel prijzen zijn al tot ongekende hoogten de pan uit gerezen...

Sterkte Ron... Wat een etterding ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Snellebaksteen

Hoe krijg je dat toch allemaal voor elkaar?
Bij mij gaat de airco al 7 jaar mee terwijl hij al net zo lang geluid maakt alsof hij het ieder moment kan begeven.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Geen idee :P Ik heb de cabrio met werkende airco meegenomen bij Arjen en daarna onder de carport geparkeerd. Bijna 1,5 week later weer gestart (ik had niet eerder verse bobines) en de zooi werkt niet meer.

Komt wel weer goed... ik ben koppiger dan dat etterding zoals Arjen 't noemt ;D

KIM

Citaat van: Taranis op 04-05-2018 21:27:14
Wel meteen 3 nieuwe bobines meegenomen voor de cabrio dus die er vanavond in geschroeft:

Vervolgens een proefritje gaan doen en na een kilometer of 7 liep het ding weeeeeeeeeeer op 4 cilinders ::) Nu is de bobine van cilinder 1 overleden :eusa_doh: Gelukkig heb ik er 2 van Arjen op reserve dus er daar 1 van gemonteerd en een rondje klompvoetend door de polder getrapt: geen centje pijn, afgezien van een blauw walmpje. Binnenkort nog maar een bobine bestellen dus...

Ik las in een vorig bericht dat je wijs was geworden... Maarre 3 bobine's is niet genoeg voor een 5 cilinder hoor  ;D

Ik heb ze trouwens gewoon van Bosch besteld; ik vind ze bij Volvo veel te duur.

Ewout Schalkwijk

Pffff, dingen zullen eens blijven werken bij jou. Ik begin toch echt te geloven in 'bad karma'. Niet normaal hoe alles verwelkt rond je... :eusa_silenced:
Evengoed sterkte gewenst. :D

Mocht je het verkeerd opvatten.. zo is het niet bedoeld. :P
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein