ABS TRACKS OFF lampjes sotring

Gestart door quizzy, 17-09-2014 16:51:30

Vorige topic - Volgende topic

quizzy

ola,

Ik heb last van het wel bekende ABS tracks off lampjes storing op mijn dashboard. Kan iemand in de omgeving utrecht deze demonteren en doorsolderen?

alvast bedankt,

Michiel

johan1989

ThuurC

Citaat van: johan1989 op 17-09-2014 17:18:38
http://thuurbo.nl/
Per post dan wel
Advies allang gegeven toen meneer Quizmaster naast mij zat, maar dat wordt 'm niet (Werken tot laat, geen tijd, je kent het wel) :)
Misschien iemand omgeving Utrecht die de ABS-unit kan demonteren...?

Quizzy, wel even voorstellen met een foto van je wagen!

twotone

Thuur levert niet alleen goed (soldeer)werk, je krijgt er ook nog garantie op.. Oftewel, gewoon goed ;)
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

quizzy

tja, en dan toch maar even vandaag bij thuurbo geweest. Volgens mij is hij helemaal gefixed. De controller was ook al door iemand anders gemaakt een keer. Om Arthur te quoten: Een hobbieist mt te goede lijm. Dat ding was helemaal vast ge-blubberd met een keihard niet nader te bepalen substantie.
Ook even de automaat olie ververst. Geen schokkend stuur gehad so far...

dus so far so good... wel een pokke-eind rijden... maar ja...

cornelis-b

Citaat van: quizzy op 25-09-2014 18:37:12
tja, en dan toch maar even vandaag bij thuurbo geweest. Volgens mij is hij helemaal gefixed. De controller was ook al door iemand anders gemaakt een keer. Om Arthur te quoten: Een hobbieist mt te goede lijm. Dat ding was helemaal vast ge-blubberd met een keihard niet nader te bepalen substantie.
Ook even de automaat olie ververst. Geen schokkend stuur gehad so far...

dus so far so good... wel een pokke-eind rijden... maar ja...

Ach al moet je 500 kilometer rijden in een Volvo is dat geen straf ;D
Goed dat het is opgelost.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien