855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

TIMON

Ziet er goed uit Henk!
85011940

macfocus

Leuk om te zien! Goed besteed geld.
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

henry classic v70

Zeker een flinke klus.. en al een best stuk opgeschoten  :eusa_clap:
Maar nog niet op gas begrijp ik uit je geschreven stuk, wanneer verder met het plaatsen van de gascomp etc.?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

jan smit

ziet er top uit mannen .

T5-Klaas

Mooi verhaal Henk (en Anton), jammer dat jullie de klus gisteren niet afkregen maar wel enorm opgeschoten!

Mijn gascomputer zit met een tiewrap om de accu vastgemaakt, niet sexy doch wel functioneel.
Mocht je een foto nodig hebben, dan hoor ik het wel.

Grtz en roffelze,
(T5-)Klaas
ex 855 T-5R (019), ex V70 classic T-5 (417), ex V70 classic TDI (427)

cornelis-b

Klaas dat idee had ik ook om hem aan de accu vast te zetten maar Pim is het daar niet mee eens, hij wil de computer op een vaste bevestiging hebben en het liefst onder de accubak. We gaan het zien in het vervolg.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Eric850R

Hij ligt bij mij voor de accu, relatief los, maar wel met een hele dikke stugge kabel, dus kan volgens mij (en volgens inbouwer) dus geen kwaad.

NinaPaul

Steuntje maken dan past het voor de accu, let wel op dat een lampje vervangen dan iets meer werk is.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

V70geRwin

Mooi opgeschoten  :eusa_clap:

Nog van de gelegenheid gebruikt om het kanaal van de oliescheider naar carter te controleren?

cornelis-b

Citaat van: V70geRwin op 24-01-2016 18:21:18
Mooi opgeschoten  :eusa_clap:

Nog van de gelegenheid gebruikt om het kanaal van de oliescheider naar carter te controleren?

Ja hebben we gecontroleerd en daar had Pim een foto van gemaakt recht het kanaal in en dat was gelukkig helemaal vrij van drap.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

rob850/480

Ziet er goed uit,maar wat een werk.
petje af voor de mannen.
Gaat zeker goed komen.

MarcoV

Citaat van: cornelis-b op 24-01-2016 17:48:25
Klaas dat idee had ik ook om hem aan de accu vast te zetten maar Pim is het daar niet mee eens, hij wil de computer op een vaste bevestiging hebben en het liefst onder de accubak. We gaan het zien in het vervolg.

Misha heeft volgens mij in zijn uitgebreide topic een verslag gemaakt hoe hij de lpi computer onder de accuplaat heeft bevestigd!

MarcoV

Vulk

Citaat van: MarcoV op 24-01-2016 19:00:00

Misha heeft volgens mij in zijn uitgebreide topic een verslag gemaakt hoe hij de lpi computer onder de accuplaat heeft bevestigd!

MarcoV

Daar hangt de mijne ook. Gewoon met een beugeltje.

classicT5

Je weet wel van aanpakken Pim, doe je snel en netjes.

big ben

Citaat van: MarcoV op 24-01-2016 19:00:00

MarcoV

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,28118.msg671220.html#msg671220