855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Nee Rob borrel hebben ze niet wel flessen water met  0,9 % NaCl ;D Dan doen ze het wel goed op de hartafdeling daar Dirk, en een broodje lever vind ik niks maar een broodje halfom juist weer wel ;-)
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

big ben

Kleine stapjes voor uit Henk , goed om te lezen top !  :D

cornelis-b

Het weer was goed, ik was vroeg klaar in het AvL en voelde me prima dus dan maar eens wat anders doen dan de dagelijkse dingen: Blackie wassen en voorzien van een nieuwe laag Collinite 845, hij was er weer echt aan toe. Verder morgen nog één dag chemo en bestralen en dan nog 5 dagen alleen bestralen, morgen gaat ook de PICC-lijn er uit :eusa_dance: Het gesprek met de radiotherapeut vandaag was weer positief en de tumor is weer kleiner geworden.

OK maar we hadden het over Blackie en daar horen wat foto's bij.

Reflectie

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

elianmars

Hans Duiven

Mooi wagen Henk  :eusa_clap:

razorx

Mathijs.

Superskunkie

Wat ziet die er strak u henk! fijn om te lezen dat je je goed vermaakt heb vandaag ondanks alle omstandigheden :)
Tonnie

cornelis-b

Omdat de verzekering mij vertelde dat de taxatie van Blackie ging verlopen heb ik hem opnieuw laten taxeren, de taxatie waarde kwam uit op een verzekerings / vervangingswaarde van 7500 euro. Ik ben tevreden en als er een "onverlaat" het nodig acht zijn wagen tegen Blackie te "parkeren" dan kan de tegenpartij mij niet proberen af te schepen met een dagwaarde via de gemiddelde marktplaats prijs van een 855.

Het taxatierapport gaat morgen naar de rechtsbijstand afdeling van mijn verzekering zodat zij er mee aan de gang kunnen indien dat nodig is.

Zeg maar Henk tegen mij

Benny850

Ziet er goed uit, zo'n laag Collinite wax houdt wel weer even stand

Paulsson

Ziet er prachtig uit!

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

henry classic v70

Ziet er weer schitterend uit Henk   :eusa_clap:
Scheelt dat je dan niet zoveel hoeft te poetsen als je naar Epe gaat  ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Vandaag en morgen nog bestralen en dan zit het er op, 25 keer chemo en 30 keer bestralen. Ik moet zeggen dat als je er voor staat dat het lang lijkt maar achteraf zijn de dagen voorbij gevlogen. Wel wat pijn in station 5 ( bestralingsgebied ) maar dat is van voorbijgaande aard.

Gister van de radiotherapeute te horen gekregen dat de tumor weer kleiner was geworden en dat de behandeling goed aanslaat. Ook mijn bloedwaarden zijn weer goed, iets waar we wel van dachten dat er een transfusie nodig kon zijn maar het HB is weer gelijk aan het begin van de behandeling en volgens de radiotherapeute iets wat ze eigenlijk nooit zien :eusa_dance:

Het is nu afwachten tot de scan van 24 mei om te zien hoe de behandeling zijn werk heeft gedaan, de chemo en bestralingen werken nog weken door dus het moet goed gaan komen. We zien het allemaal wel, voorlopig gaan we het klaphok weer vertrek klaar maken want met dit weer krijgen we er weer zin in. Waarheen we gaan is nog niet duidelijk en hangt een beetje van mijn conditie af, twee weken na de laatste bestraling gaan we de sportschool in om de conditie weer omhoog te krikken ;D

Zeg maar Henk tegen mij

elianmars

Goed nieuws dus. Fijn om te horen/lezen! :)

razorx

Top nieuws kerel!