855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Mooi, op naar een goed resultaat  :eusa_dance:

UserID6342

Betere berichten Henk en idd, nu lekker de vakantie gaan plannen voor dadelijk.

henry classic v70

Fijn om zo'n bericht te krijgen Henk!! en nu extra genieten  :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

T5-4life

Goed bezig Henk!
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

rob850/480

Henk in de sport school is als een vis op het drogen.

cornelis-b

Citaat van: rob850/480 op 04-04-2017 22:19:17
Henk in de sport school is als een vis op het drogen.

;D ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Je komt natuurlijk niet voor je lol in het AvL maar toch kijk ik terug op afgelopen 6 weken met een glimlach, wat een top personeel. Zowel de dagbehandeling voor "mijn borrel" als de radiotherapie met hun enorme "zonnebank". Vandaag was de laatste dag van de behandeling op de afdeling radiotherapie en ik zal hier zeker nog een week aan terug moeten denken. De "meiden" vonden het leuk om alle lijnen nog even te trekken en een souvenirtje achter te laten  ;D ;D ;D

Thanks voor de goede zorgen

Ook buiten het gebouw was het altijd gezellig en de vrijwilligers die daar het parkeerbeheer doen en zorgen voor het vervoer van de parkeergarage naar de hoofdingang met de AvL Shuttle mogen ook genoemd worden. Nancy en Rob jullie zijn kanjers.

Foto's van Nancy en Rob geplaatst met hun toestemming

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

jan smit

En dan nu ff de fruitmand leeg eten heinz voor de vitamientjes.
Gr en dooorrrrr

cornelis-b

Uiteraard Jan, en nogmaals bedankt. De eerdebeie ben al uit hulle lije en de droive ook ;D

Ik moest een beetje op krachten komen van Jan :eusa_clap:

Zeg maar Henk tegen mij

razorx

Zucht. Dat heb je dan toch maar mooi voor elkaar.  :eusa_clap: :eusa_dance:

UserID6342

Mooi dat het erop zit voor je Henk, ook voor Anton want het is toch wel een dingetje..... Nu lekker aansterken en aan de vakantie gaan denken.

cornelis-b

Citaat van: cornelis-b op 05-04-2017 15:09:21
Uiteraard Jan, en nogmaals bedankt. De eerdebeie ben al uit hulle lije en de droive ook ;D

Ik moest een beetje op krachten komen van Jan :eusa_clap:

Deze hoort er natuurlijk wel bij

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Vorige week zijn we aan de slag gegaan in de Esterel, het klaphok, we hebben alle gasslangen vervangen en een aantal 12 volt leidingen verplaatst en vernieuwd. De door de vorige eigenaar aangebrachte "zooi" was echt een rommeltje. Ook kwamen we er achter dat de rookgasuitlaat van de koelkast niets anders was dan een krom gebogen stukje pijp, niet zo vreemd dat hij steeds uitwaaide als de wind op het rooster stond. In de handel is daar een T stukje voor verkrijgbaar voor 40 euro maar dat vond ik veel geld voor twee stukjes pijp die aan elkaar zijn gelast, dus zelf maar wat gefabriceerd met twee stukjes aluminium pijp.

Zo moest het worden

Dus met twee pijpjes aluminium en de dremel aan de gang gegaan en uit het onderste pijpje zoveel weggedremelt dat ik de juiste hoek had voor het dwarspijpje, daar een gar in gemaakt met de dremel en het T stuk was geboren. De pijpjes met een "aluminiumlas" aan elkaar gelast, eigenlijk is het meer aluminium solderen en het werkt nu goed op de koelkast. Wind van buiten slaat niet meer de pijp in van de uitlaat en de vlam wordt niet meer uitgeblazen nu en de koelkast werkt weer prima op gas.

Verder ook de brander van de gaskachel ( Truma 3002 ) gereinigd en ook die brand weer met een mooie blauwe gasvlam. Verder ook de cover van de kachel even opnieuw zilver gespoten want die was redelijk beschadigd en ziet er nu ook weer knap uit.

Afgelopen weekend voelde ik me minder goed dan de weken na de chemo en bestraling, pijn of eigenlijk meer drukpijn op de bestralingsplaats, hoesten en erg snel moe in mijn benen. Even naar de caravan lopen en dat is maar 50 meter voelde aan of ik een marathon had gelopen dus afgelopen maandag even gebeld met het AvL waar ik gister gelijk een afspraak had met de arts, ben daar even door de "mangel" gehaald en ook gelijk een thoraxfoto gemaakt en bloed geprikt. Ook werd er een afwijking geconstateerd aan de punt van mijn borstbeen, dit was al wat eerder opgemerkt na de behandeling in 2015 maar het is nu iets groter aan het worden. Wat normaal bij het borstbeen eindigt in een puntje vergroeid bij mij momenteel uit naar ronding, wat door de bestraling in dit gebied kan komen. De uitslag krijg ik morgen.

Verder met Blackie ook weer een klein probleempje, de klepseals hebben nu met bijna 4 ton op de teller hun beste tijd gehad en na een paar minuten stationair in de file is het gewoon gênant om op te trekken  ;D ;D
De klepseals worden dus binnenkort vervangen.

Zeg maar Henk tegen mij

elianmars

Blijft leuk, dat 'knutselen' aan het klaphok :)

TIMON

Goed te lezen Henk! Zet hem op in sportschool
85011940