855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

glenfiddich1983

Citaat van: cornelis-b op 13-12-2017 00:40:31
Vandaag belde Wanda de Kanter, de longarts, en die had wel een heel mooi kerstcadeau. De tumor in de hilus staat stil en is niet actief meer op dit moment en de plekjes waar men niet zeker van was wat het is / was in de linker onderkwab zijn van 3mm gekrompen naar 0,4mm  :eusa_dance:

De vorige berichten waren al heel goed maar nu het team deze laatste scan samen heeft bekeken was de conclusie nog beter, is het morgen al lente, ik heb al de kriebels om weg te gaan met de tractor ;D

Verder vandaag Patrick nog even op weg geholpen met een ABS revisie dus die heeft ook weer een goed remmende V70 met deze weersomstandigheden.

Goed nieuws, gefeliciteerd daarmee!
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

razorx

Heel erg gefeliciteerd met dit fijne nieuws. Ook namens Sas.

cornelis-b

Het was een spannende week. Na een gesprek met de internist in het Slotervaart ziekenhuis vond deze het verstandig dat Anton een torax foto liet maken. Nog dezelfde middag belde zij met de mededeling dat ze een vlekje hadden gezien op de linker long dus gister is er een CT scan gemaakt en vandaag kwam de uitslag: Het was een reflectie op de foto en alles is gelukig OK :eusa_dance: :eusa_dance:

Verder hebben de injecties in mijn pols niet geholpen en er staat binnenkort een operatie aan mijn pols te wachten, dit moet ik helaas nog even twee weken uitstellen omdat het huis van moeder leeg moet, ze is in een verzorgingshuis opgenomen omdat het thuis echt niet meer ging, wat is dementie erg. Laatste keer dat we er waren heeft ze wel drie keer gevraagd: Wie bent u meneer >:(

Verder ook nog even over mijn heup, sinds ik in de tractor rond tuf is de pijn niet meer aanwezig, de hoge instap en rechte zit doet wonderen. Ga van de week wel even een stukje rijden in een 855R gewoon even voor het gevoel  ;D ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Hans Duiven

Goed nieuws!

Waarom maak je geen hoge instap 855 R ?  :D

razorx

Grotendeels goed nieuws dus.
Wat die dementie aangaat: Dat is een wrede ziekte. Zowel voor de patiƫnt als de omgeving.
Ik weet er alles van bij mijn vader. En wat je als nabije te verwerken krijgt is niet mals.

san

Goed nieuws mannen!

rob850/480

Goed en minder goed nieuws.
Mocht je hulp of de aanhanger nodig hebben laat maar weten.
En ja, denk dat je een Dakar 850 moet maken.

glenfiddich1983

Citaat van: Hans Duiven op 18-01-2018 18:21:37
Goed nieuws!

Waarom maak je geen hoge instap 855 R ?  :D

Beetje zoiets? ;)

Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

rob850/480

BBS

Een soort van 855R "Cross Country" edition ;D ;D

Top dat het in ieders geval goed nieuws is! :eusa_clap:
Volvoloos....

cornelis-b

Misschien maar een Volvoblok in de tractor monteren ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

kevinwalter

Citaat van: cornelis-b op 18-01-2018 21:15:53

Ik zou zeggen: DOEN!

Heeft de tractor achterwielaandrijving? :-)
S80 V8 2006, EX-VCNL Directie auto.
V70R Handbak 2004
V60 CC 2020

cornelis-b

Citaat van: kevinwalter op 18-01-2018 21:29:29
Citaat van: cornelis-b op 18-01-2018 21:15:53

Ik zou zeggen: DOEN!

Heeft de tractor achterwielaandrijving? :-)

Nee is een Fiat Ducato dus FWD ;D

Zeg maar Henk tegen mij

macfocus

Alles is te maken....😎
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

cornelis-b

Vandaag eindelijk rust gehouden maar de afgelopen week druk geweest om het huis van moeder leeg te krijgen. Samen met mijn broer uitgezocht wat we wilden houden en de rest is door een bedrijf wat het hele huis heeft leeggehaald meegenomen. Mooie prijs met dat bedrijf afgemaakt maar mijn broer en ik hadden echt medelijden met die gasten, ze dachten het wel in een dag leeg te krijgen, mooi niet dus ;D ;D

Het is dat er betonnen vloeren in de woning zitten maar alleen al op zolder is er ruim 500 kilo aan schroeven, bouten en moeren afgevoerd, ik wist dat mijn Pa dat allemaal "spaarde" maar dit was echt erg  ;) Verder oude stalen kasten en bureau's en veel zooi, de schuur was ook een verzameling van "oud ijzer"

Het boek Waalwijk is dicht en moeder woont nu in een mooi verzorgingshuis voor demente bejaarden. Nog een paar weken dan wordt ze 92 en soms hoop ik dat ze nog een helder moment heeft want als je moeder je in de meeste gevallen niet meer herkend dan is dat zwaar K#T  :'( :'(

Sommige dingen in het leven zijn niet te bevatten, wat kan het hard achteruit gaan, nog geen drie jaar geleden "rende" ze nog op de tennisbaan, nu is het een zielig hoopje mens.

Edit: 92 moet 91 zijn

Zeg maar Henk tegen mij