855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Hij mag er niet zover uit steken dat het he scheenbeen kost als je er langs loopt ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

thovolvo

Citaat van: cornelis-b op 21-04-2015 23:36:41
Hij mag er niet zover uit steken dat het he scheenbeen kost als je er langs loopt ;D

Hij zat er al op toen ik hem kocht ;) En hij stak niet eens zo ver uit volgens mij, maar ik had iets zwaars achterin liggen en stond toen echt strak tegen de bumper (uitlaat :P) aan om het eruit te tillen...

V70R^2

Citaat van: cornelis-b op 21-04-2015 23:08:55

Dank je en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel forumleden er met een dergelijk eindstuk rijden?

Er is nog een 10V met dat eindstuk op t forum, hij was laatst bij mij voor een distributiewissel. Het viel mij gelijk op en ik vond het wel chique ogen die 2 smalle eindstukjes!

t5joost

Luckyluuk gaat er ook mee rijden als zijn andere uitlaat er onder komt.
Vind hem erg mooi in het gat vallen

Jelmar

Wat een ander sierstuk allemaal te weeg brengt... jeetje...
850R

meistersinger

Citaat van: V70R^2 op 22-04-2015 01:18:47
Citaat van: cornelis-b op 21-04-2015 23:08:55

Dank je en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel forumleden er met een dergelijk eindstuk rijden?

Er is nog een 10V met dat eindstuk op t forum, hij was laatst bij mij voor een distributiewissel. Het viel mij gelijk op en ik vond het wel chique ogen die 2 smalle eindstukjes!

Yup, dat ben ik...

NinaPaul

Citaat van: Jelmar op 22-04-2015 13:05:58

serious business zo een sierstukje, toch ;)

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

cornelis-b

Citaat van: NinaPaul op 22-04-2015 13:26:07
Citaat van: Jelmar op 22-04-2015 13:05:58

serious business zo een sierstukje, toch ;)

Inderdaad heel "serious business" vooral om hem er mooi onder te krijgen ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Zoals ik hier al melde: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,72204.msg1588222.html#msg1588222

Er wordt heel binnenkort een scan gemaakt van mijn longen, ik wilde er in eerste instantie nog niks over melden maar omdat het toch wel lekker is dit van me af te schrijven doe ik het gewoon.

De longontsteking

Begin maart, heb ik de buurman geholpen met het APK klaar maken van zijn auto en zo eigenwijs als ik ben gewoon op de straat onder de auto, zonder deken of wat dan ook. Ja dat werd dus ziek worden en een longontsteking als gevolg. In eerste instantie 7 dagen Augmentin (amoxicilline met clavulaanzuur) en 5 dagen na de kuur weer een controle foto laten, niet helemaal weg en nog 5 dagen aan de antibiotica.

Situatie nu
Daarna is er weer een controle foto gemaakt en bleek dat de pneumonie niet meer zichtbaar was maar werd er wel een onduidelijk vlekje gezien op de linker hilus van mijn long ( hilus is de "opening" (hilum) in het longvlies, waar de bronchus en de slagaders en aders door het longvlies heen gaan )

Nu is de vraag wat is dit vlekje, het is mogelijk dat door de longontsteking de lympheklieren rond de hilus opspelen en dat door het lymphevocht deze vlek zichtbaar is maar het kan ook iets heel anders zijn? De scan wordt uitgevoerd met een contrast vloeistof en zal dat moeten uitwijzen.

Al met al ik voel me K#T en de scan gaat hopelijk meer duidelijkheid geven. Spannende dagen maar ik laat me kop niet hangen.

Zeg maar Henk tegen mij

kulk

Das zeker *** Henk, die onzekerheid, veel sterkte!

Boeijke

Das ruk Henk.

Sterkte

henry classic v70

Heel spannend Henk maar duidelijkheid na de scan is ook zeker iets waard...
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

volvobug

Sterkte Henk, en hopen op een goede afloop  :eusa_pray:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Groene850

He wat klote, hopen dat je snel genees.
Sterkte!

cornelis-b

Dank mannen we gaan het zien / afwachten.

Zeg maar Henk tegen mij