855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Wat een vervelend bericht Henk,

Succes met de scan en resterend onderzoek.

Spannend man..

Hans

StefanCJ

jan smit

Marty__Mouse

Nare berichten, heel veel sterkte Henk!
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

cornelis-b

Vandaag de uitslag bloedwaarde van de nierfunctie binnen gekregen en de GFR waarde was 92 en dat is gewoon goed dus er kan zonder probleem contrast vloeistof worden ingespoten. De CTscan staat gepland voor de 30ste, dan zien we wel weer verder.

De berichten van jullie geplaatst na dat ik het van mij afschreef op het forum vind ik echt heel top en het geeft me dat steuntje wat ik even nodig heb.

Ik ga zeker niet bij de pakken neer zitten en doe gewoon mijn ding, vandaag ook weer met de auto bezig geweest en weer een deel gepolijst, ik doe het nu gewoon in delen en dan kom ik er ook wel, me kop staat er eigenlijk niet helemaal maar maar hij moet er gewoon op de R meeting acceptabel bijstaan :D

Verder vandaag Rick ( RickGriem ) op bezoek gehad die een nieuwe uitlaat onder zijn wagen had geplaatst, klinkt erg mooi en een nette diepe sound. Rick zag dat er weer een paar vieze krassen op de motorkap waren gemaakt  op de auto van Anne en Hans, mijn buurtjes dus daar ook de machine maar overheen gehaald en de krassen zijn weer zo goed als onzichtbaar. Ook de auto van Bianca even van wat krassen ontdaan. Erg handig een buurman met een polijstmachine  ;D

Zelf had ik ook een paar krasjes op de auto en die heb ik opgevuld met lak en Rick laten zien hoe je dat na uitharden kan wetsanden en polijsten, je ziet er niks meer van en dat is de bedoeling  ;D ;D 

Nu even eten.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

rickgriem

Dat de R er tijdens de meeting netjes bij staat is wel zeker!
Het niet orginele sierstuk staat erg mooi! ;D :eusa_whistle:

En je houd de auto's van de hele straat netjes bij! Alleen erg jammer dat het nodig is!

dat wetsenden ga ik ook eens proberen!

T5-Klaas

Henk,

Inderdaad ff duimen! Ik duim ook mee!

Laterrr
ex 855 T-5R (019), ex V70 classic T-5 (417), ex V70 classic TDI (427)

cornelis-b

Citaat van: rickgriem op 23-04-2015 19:11:50

En je houd de auto's van de hele straat netjes bij! Alleen erg jammer dat het nodig is!

Is wel origineel Rick, net zo origineel als jou uitlaat: Simons  ;D ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

leons850

Citaat van: cornelis-b op 23-04-2015 21:05:44
Citaat van: rickgriem op 23-04-2015 19:11:50

Is wel origineel Rick, net zo origineel als jou uitlaat: Simons  ;D ;D ;D

Simons is inmiddels niet meer origineel hoor.
Daar rijden er nu al zo veel mee. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Lees het net pas  :eusa_shifty: sterkte Henk, hoop dat het mee gaat vallen ;)

dielie850

Sterkte Henk!!!!
Hopen op een goede uitslag ;)

V70 400K+

Hoi Henk,
Alle goeds toegewenst ook namens Tom!
Wens je heel veel sterkte de komende tijd en moed erin houden!

Groet,
René

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

knoertS70

Henk, en natuurlijk ook Anton. Wat een klote nieuws is dit. Jullie gaan hoe dan ook een zware week tegemoet. Het wachten op een dergelijke uitslag is een rot tijd. We leven met jullie mee en hopen op een goede uitslag. Groeten John en Gerda.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

UserID6342

Succes alvast de 30e kerel

portlock

Hee Henk, ben alweer een tijdje offline geweest. De auto staat er weer super bij man! Netjes hoor , ook het dubbel pijp eindstukje

Wel minder bericht van de longen.. veel sterkte, en houd stand!  En ze zeggen, gerookt vlees blijft goed he ;D

ps, nogmaals bedankt voor de volvotech tip, heb er nu elke keer weer plezier van tijdens een rit  :eusa_dance:
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15