855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

triton

Professioneel raddraaier

cornelis-b

Nogmaals bedankt allemaal voor de berichten, doet me / ons goed.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

T5-Klaas

Hey mannen, dat is toch slecht nieuws! Goed te horen dat je er zo nuchter maar ook kwetsbaar in zit.
Je toegezegd te duimen, dat blijf ik doen! Net zolang totdat je weer beter bent. Tot zaterdag!
ex 855 T-5R (019), ex V70 classic T-5 (417), ex V70 classic TDI (427)

cornelis-b

We zien en spreken ons zaterdag Klaas
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

twotone

Jeetje da's effe schrikken hoor.. Kan me eigenlijk niet voorstellen hoe dat voor jou moet zijn..
Maar ik ken je ondertussen wel een beetje, en met Anton aan je zijde ga je gewoon keihard knokken ;)

Sterkte boys!
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Dennis1974

He bah....dat is klote zeg.... Wat ik zo lees en hoe ik je van de week sprak ben je zelf erg positief ingesteld. Houd dat vooral vast en ik wil jou (en Anton) heel veel sterkte wensen!

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

PimR

Heel veel sterkte jongens! En houd de moed er in!!

KIM

Gatver wat een naar bericht...
Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.

850blues

De kaboutertjes hebben vanmorgen wat aan de deurklink achtergelaten ;)

Kunnen jullie wel gebruiken, veel sterkte samen!
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

kulk

G0dverdomme Henk, dat is slecht nieuws :-\

Maar volgens mij ben je een taaie kerel en ook heel positief ingesteld, dat scheelt al de helft.

Ik wens je bij deze veel sterkte en hoop dat je je niet al te beroerd gaat voelen zodat je toch nog een beetje aan je
roffel kan klooien als afleiding.

cornelis-b

Citaat van: 850blues op 05-05-2015 13:48:57
De kaboutertjes hebben vanmorgen wat aan de deurklink achtergelaten ;)

Kunnen jullie wel gebruiken, veel sterkte samen!

Dank je Roy, we zaten echt te denken wie heeft dat nou aan de klink gehangen ??? ??? Helemaal top  :eusa_clap:
Jammer dat we er niet waren, we liepen in de Deen en hooguit een kwartiertje weggeweest.

@Remco:

Het is ruk Remco maar we gaan gewoon verder ;)

Zeg maar Henk tegen mij

Silverarrow

Dit had ik gemist, ongelooflijk hoe snel je dan met beide benen aan de grond wordt gezet. Mooi ruk Henk, heel veel sterkte! 

Hans Duiven

Citaat van: cornelis-b op 04-05-2015 15:54:39
Vandaag heb ik van de huisarts de uitslag van de CT-scan gekregen en de uitslag was niet goed  :'(

Er is een primaire tumor aanwezig in de linker longkwab van 3.1 X 2.8 centimeter, de lever en bijnieren zien er op de scan goed en homogeen uit wat eigenlijk betekend dat daar niets is gevonden. Wel een paar cysten op de nieren maar dat is geheel normaal bij mijn leeftijd. Donderdag om 8:30 heb ik een afspraak in het ZMC waar ze eerst bloed gaan prikken, een gesprek met een long verpleegkundige en een longfunctie onderzoek. Daarna  heb ik om 10:15 een gesprek met de longarts om een verdere behandeling te bespreken. Een van de dingen die er gedaan zullen worden is een bronchoscopie waar een biopt van de tumor wordt genomen om te bepalen uit welke cellen deze bestaat.

Uiteraard voel ik me zwaar ruk op dit moment, ik had even het idee dat iemand me een klap met een hamer op mijn kop had gegeven maar ik ga zeker niet bij de pakken neerzitten. Zowel Anton als ik staan met beide poten op de grond en we kunnen niet anders dan knokken en ik ben zeker niet van plan mijn tegenstander te laten winnen. We gaan gewoon door met de dingen waar we mee bezig zijn en die we nog willen doen.

Wat de auto betreft daar doen we voorlopig alleen aan wat noodzakelijk is qua onderhoud en we gaan verder geen extra veranderingen aanbrengen zoals het project Volans, ook de 3" downpipe laten we even zitten. De prioriteiten liggen nu even anders.

De maat in de uitslag van 81,3 cm moet zijn 1.8 X 1.3 cm

http://www4.picturepush.com/photo/a/14652327/1024/van-alles/Uitslag-CT-scan-2.jpg

Godsamme Henk wat een shitbericht.

Heel veel sterkte de komende tijd!

Hopen dat het geen kleincellig plaveiselcel carcinoom is.
Als ze kiezen voor verwijdering van de linker onderkwab is dat een operatie
die goed te doen is en je lijf kan dat stuk long normaal gesproken wel missen.

Zet 'm op en blijf moed houden.

Hans

EricL

Henk, had het al gezegd maar houd de moed erin en blijf positief!

Sterkte man!

cornelis-b

Vandaag hebben we een intake gesprek gehad in het Zaans Medisch Centrum, daar is ons verteld hoe het verdere proces gaat verlopen. Kanonnen wat een hoop informatie krijg je over je heen.

Na het intake gesprek even bij de "muskiet" langs geweest de een paar buisjes bloed van me wilde hebben en na de bloedafname de volgende stap: Longfunctie onderzoek.
Dit is om te bepalen hoe de longen functioneren en hoeveel lucht inhoud er in de longen kan en wat de inadem en uitadem kracht is. Dit wordt eerst zonder en daarna gedaan na het inhaleren van Ventolin ( Salbutamol  )

Daarna volgde het gesprek met de longarts, de longfunctie was zeer goed en gezien mijn leeftijd boven gemiddeld. Daarna heeft hij de resultaten van van de afgelopen donderdag gemaakte CT-scan besproken en aan de hand van voor ons "abacadabra" plaatjes laten zien waar de verdachte plek zit, links onder in de longkwab dus. Omdat er ook een paar lymfe klieren net naast deze plek wat vergroot zijn kon hij nog geen behandelplan aangeven.

Morgen heb ik een afspraak in het Medisch Centrum Alkmaar voor een PET-CT scan waat ik letterlijk van top tot teen wordt gescand om te kijken of er misschien ergens anders in mijn lichaam ook nog wat te vinden is, dit kan zijn in mijn lymfe, botten, darmen en hersenen.
Zaterdag het Verkerk event en zondag Moederdag. Maandag mag ik weer opdraven in het ZMC voor een bronchoscopie, een slang met camera die via de luchtpijp in de longen wordt ingebracht om de boel te bekijken en om een paar biopten te nemen in het verdachte gebied en wat lymfe klieren aan te prikken en daar lymfevocht uit te halen voor pathologisch onderzoek. Dinsdag weer een vrije dag en woensdag weer een afspraak bij de longarts in het ZMC.

Voor zover weer even een update en ik kan wel zeggen dat juist de onzekerheid knagend is, we hopen dat er woensdag in elk geval iets meer bekend is.

Zeg maar Henk tegen mij