855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

combinedforces

Succes moet je vieren, zo is me geleerd. Neem deze opsteker en ga vol goede moed het vervolg in. Het forum leeft met je mee, wij incluis.

volvobug

De mens lijdt dikwijls het meest
Door het lijden dat hij vreest
Doch wat nooit op zal dagen
Zo heeft hij meer te dragen
Dan God te dragen geeft

Niet dat ik bol sta van de geloofsovertuiging  ;D maar ik haal deze er veelal bij om aan te geven dat je het leven hebt te nemen zoals het er is en niet zoals je verwacht dat het zal komen. Geniet van iedere dag en desalniettemin sterkte met de behandeling.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

razorx

Citaat van: volvobug op 13-05-2015 23:41:10
De mens lijdt dikwijls het meest
Door het lijden dat hij vreest
Doch wat nooit op zal dagen
Zo heeft hij meer te dragen
Dan God te dragen geeft

Niet dat ik bol sta van de geloofsovertuiging  ;D maar ik haal deze er veelal bij om aan te geven dat je het leven hebt te nemen zoals het er is en niet zoals je verwacht dat het zal komen. Geniet van iedere dag en desalniettemin sterkte met de behandeling.
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

cornelis-b

Kleine update, vandaag hebben ze een endoscopie / bronchoscopie gedaan in het OLVG, onderzoek heeft een half uurtje geduurd maar niets van gemerkt omdat ze me even plat gespoten hadden. Het enige wat ik me nog herinner is dat er werd gezegd we brengen zo een bijtringetje aan zodat u niet op de instrumenten kunt bijten. Nog geen 40 minuten later zat ik alweer rechtop op bed en na plechtig beloofd te hebben nog een uur niet te eten en drinken kon ik vertrekken.

Er zijn een paar biopten uit de tumor genomen en ze hebben lymfe klieren aangeprikt om onderzoek te doen. Woensdag nog een laatste CT scan van mijn hoofd en dan vrijdag de uitslagen en het behandelplan. Het is nog even spannend allemaal.

Morgen nog even de olie verversen en de auto even nalopen, de APK komt er ook weer aan en ik moet de buren nog even vertrouwd maken met de auto, indien nodig wordt Blackie als "taxi" ingezet en de diverse buren zijn de chauffeurs, helemaal top zulke buren :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elianmars

Dat heb je in ieder geval achter de rug, Henk.
En nu wachten op de uitslag......  :eusa_pray:

henry classic v70

Nog even spannend Henk, hopelijk goed nieuws...
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

de geneRaal

Pffff....ik leef met je mee.
Spannende dagen,maar hoop doet leven  ;)
Blackstone under construction

Boom

Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

855T5+

Ook hiervandaan, sterkte Henk!
Volvo: Mutatis Mutandis

JuT5R

Succes en sterkte Henk!

Arjanestate

854 T-5 ROOD 1994

cornelis-b

Vandaag de CT scan gehad en ik werd al een beetje blij want er werd geen infuus ingebracht. De scan werd gedan maar toen kwam de aap uit de mouw: Meneer we gaan de zelfde scan nog een keer doen en nu met contrast, dus toch een infuus, ik ben er inmiddels wel aan gewend ;D

Daar na hebben we nog een gesprek gehad met een medisch verpleegkundige die eigenlijk nog niet veel kon zeggen omdat de uitslag van de bronchoscopie en de scan nog niet zichtbaar waren, dat gaan we vrijdag wel weer horen van de longarts.

Net nog even langs polyservice geweest want er komt een bumper ter reparatie binnen dus even wat materiaal gehaald, ook nog even langs de sloop geweest war een alter1 staat en daar haal ik zaterdag de aluminium draagarmen onderuit, ze staan al gereserveerd. Dan heb ik 2 setjes en misschien verkoop ik er 1 set van, nog even kijken. NU ETEN  :eusa_dance: :eusa_dance:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

V70geRwin

Citaat van: cornelis-b op 20-05-2015 13:06:45
Vandaag de CT scan gehad en ik werd al een beetje blij want er werd geen infuus ingebracht. De scan werd gedan maar toen kwam de aap uit de mouw: Meneer we gaan de zelfde scan nog een keer doen en nu met contrast, dus toch een infuus, ik ben er inmiddels wel aan gewend ;D

Daar na hebben we nog een gesprek gehad met een medisch verpleegkundige die eigenlijk nog niet veel kon zeggen omdat de uitslag van de bronchoscopie en de scan nog niet zichtbaar waren, dat gaan we vrijdag wel weer horen van de longarts.

Net nog even langs polyservice geweest want er komt een bumper ter reparatie binnen dus even wat materiaal gehaald, ook nog even langs de sloop geweest war een alter1 staat en daar haal ik zaterdag de aluminium draagarmen onderuit, ze staan al gereserveerd. Dan heb ik 2 setjes en misschien verkoop ik er 1 set van, nog even kijken. NU ETEN  :eusa_dance: :eusa_dance:

Lekker bezig Henk en op naar een GOEDE uitslag vrijdag!

cornelis-b

Vandaag werd ik gebeld door forumlid Jan Smit, niet de zanger, of ik een kameraad van hem eens van poets advies wilde voorzien. Ik sta op dit moment nog in het OLVG in Amsterdam maar geen probleem, ik ben rond 13:00 thuis dus laat hem maar komen. En daar kwam Ton, ook een forumlid,  met een geweldig mooie roze V70  ;D ;D

De wagen is compleet vetkrijt en Ton had eigenlijk weinig hoop, de lak lijkt wel schuurpapier maar even een deel van de kap afgenomen en behandeld met een stukje klei, het voelde weer glad aan maar wel mat uiteraard. De machine er bij gepakt en met een oranje pad en Mezzo aan de gang gegaan en je zag het opknappen :eusa_dance: Swirls en krassen weg en de glans kwam weer terug. Met Ton afgesproken dat we zaterdag de roze Volvo met z'n drieën weer rood gaan maken. Anton kleien, ik de machine en Ton de doeken om uit te wrijven.

Wat de uitslag vrijdag ook brengt gaan we er zaterdag weer even lekker tegen aan en gewoon doen waar ik zin in heb.

Hoezo roze

Even bezig geweest

Er is weer reflectie en glans
:eusa_dance:

Zeg maar Henk tegen mij

Ewoud

1995 Volvo 854 TURBO