855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

Martijn_B

@v70gerwin: Daar ben ook ik wel benieuwd naar, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat John geen goede reden heeft voor de manier waarop hij zich opstelt.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Redolpho

Citaat van: knoertS70 op 30-12-2015 20:30:29
Citaat van: joeryvaneck op 30-12-2015 20:27:47
Knoert zijn onderschrift is wel grappig in deze context 😜

Dank je. Ik heb het idee dat wij Henk en Anton redelijk kennen.
Ok, fair enough. Je hebt gelijk betreft dat tientje. Maar waarom vind je dit beschamend? Gewoon een vriendendienst van liefhebbers onder mekaar.

marrrcel

knoertS70

Gerwin, ik ben stapelgek op die jongens. ze hebben mij geholpen vanuit helemaal niets. We hebben ook  
nog steeds een goed contact.

Ik blijf erbij, het laatste tientje is mijn tientje. Maar ik vind het wel beschamend,
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

t5joost

Dat zijn de positieve berichten!
Laten we verder gaan met het project gas in blackie

V70geRwin

Citaat van: t5joost op 30-12-2015 20:41:57
Dat zijn de positieve berichten!
Laten we verder gaan met het project gas in blackie

Say yes or shut up forever.
Toffe donatie Joost die lpg installatie!

henry classic v70

Citaat van: knoertS70 op 30-12-2015 20:30:29
Dank je. Ik heb het idee dat wij Henk en Anton redelijk kennen.

Dat idee mag je hebben maar ik twijfel toch sterk aan het woord redelijk in deze...
Jij vindt het beschamend anderen vinden het een geweldige actie!
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70geRwin

Citaat van: knoertS70 op 30-12-2015 20:41:06
Gerwin, ik ben stapelgek op die jongens. ze hebben mij geholpen vanuit helemaal niets. We hebben ook  

Ik blijf erbij, het laatste tientje is mijn tientje. Maar ik vind het wel beschamend,

Je bent nog niet heel veel duidelijker wat mij betreft.

joeryvaneck

Citaat van: V70geRwin op 30-12-2015 20:47:48
Citaat van: knoertS70 op 30-12-2015 20:41:06

Je bent nog niet heel veel duidelijker wat mij betreft.

Ik denk dat het ook een nodeloze discussie is. Laten we het gewoon hier bij laten voor de mensen die er wel plezier aan beleven

t5joost

Goed plan.
Ik heb inmiddels contact met pim over de gas delen die in heb liggen.
Morgen ga ik kijken welke vialle computer het is dan kunnen we hier de goede boom bij zoeken.
Morgen moet ik toch even wat bij henk af gooien en neem ik het inlaat alvast mee zijn kant op. Dan kan hij deze zelf even op poetsen. Poetsen kan hij volgens horen zeggen wel :P

knoertS70

Laat ik het dan maar zeggen, Henk wil gewoon weer wat anders,
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

UserID6342

Citaat van: knoertS70 op 30-12-2015 20:53:04
Dan stort het maar subiet terug ;D ;D

V70geRwin

Dan heeft hij de kleine lettertjes bij het tientje nog niet goed gelezen!  ;)

joeryvaneck

Citaat van: cornelis-b op 30-12-2015 18:07:33
Ik ben eigenlijk een beetje stil van al deze reacties maar een uitleg van mijn kant probeer ik hier toch neer te zetten.

Er waren begin dit jaar al plannen om gas in de auto te laten inbouwen en ik had zelfs al offertes aangevraagd bij een paar bedrijven en we verzamelde elke munt die we konden wegleggen. Maar toen ik werd getroffen door die klote ziekte en is het gespaarde geld als sneeuw voor de zon verdwenen, de meeste dingen werden vergoed door de zorgverzekering maar het eigen risico en de eerste 150 euro van de vervoerskosten moesten we zelf betalen, parkeerkosten worden ook niet vergoed en als je vijf weken vijf dagen in de week naar het AvL moet lopen die kosten snel op. Ook de eerste kosten van vervoer naar Alkmaar en Zaandam in het onderzoekstraject werden niet vergoed. Hierdoor werd het voor een gasinstallatie gereserveerde geld snel minder.

Dat we de 855R te koop hebben gezet is puur omdat we momenteel geen geld hebben voor een gasinstallatie en daardoor het rijden op benzine te duur wordt / is zeker omdat we ook twee keer per maand naar mijn moeder in Brabant moeten. Hij staat zeker niet te koop omdat we er vanaf willen, er is genoeg in geïnvesteerd en eigenlijk alles wat er gedaan moest worden is ook gedaan. Eigenlijk willen we hem niet verkopen maar een "kat in het nauw maakt rare sprongen"

Schorsen van de auto heb ik ook nog even aan gedacht maar dat is eigenlijk geen optie omdat ik dan een oud klein hok moet aanschaffen, wat natuurlijk ook weer geld kost. Zonder auto in deze buurt is eigenlijk niet te doen.

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen als ik de laatste pagina's van mijn blog doorlees, beetje kippevel gevoel zeg maar. Wat kost een gebruikte installatie, ik kan er zelf rond de 250 euro voor vrij maken maar het moet er ook in en het moet gekeurd worden.

Natuurlijk ben ik heel blij met de hulp die er wordt aangeboden maar voel me er ook wel een beetje bezwaard door.

Deze reactie laat mij toch anders geloven

Hans Duiven

Jij hebt Henk aan de telefoon gehad. Heeft Henk dat letterlijk tegen jou gezegd?