855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Ellendig nieuws Henk, sterkte!
...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

Da's weer minder Henk, maar hopen op een goede uitslag.... :eusa_eh:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

big ben

Heel veel sterkte gewenst Henk en Anton!! 

cornelis-b

Dank voor de berichten zowel hier als via PB, het is allemaal ruk maar helaas niet anders. Ondanks dat je wordt gesloopt door die klote ziekte blijf ik wel lachen en zo goed als zo kwaad mijn ding doen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Eric850R

Heel veel sterkte Henk!

V70R^2

Ik was onlangs nog bij jou langs, wij hadden het toen al hierover dat dit een mogelijke uitslag kon zijn..

Verschrikkelijk om dit nu te horen, niets dan begrip voor de keuze een camper aan te schaffen.

Anton welke dan gedurende alle moeilijke dagen en uren in jouw nabijheid kan zijn is fijn, al hoop ik dat de camper jullie meer Franse zon dan Hollandse regen gaat brengen!

Vulk

Ai, beterschap gewenst!

daanium

Rot om te lezen allemaal Henk, veel beterschap en succes met de verkoop van de R.
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

hilko73

Heel veel sterkte Henk, en Anton ook natuurlijk.
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

Redolpho

Had je gisteren al gebeld, maar ook van mijn kant. Heel veel sterkte. Ik ga morgen voor je naar Hoogeveen om te kijken wat er te regelen valt.

Wens je een prettige avond. Ik bel morgen.

cornelis-b

Afgelopen middag heb ik een ontmoeting gehad met Willem Broeders in Waalwijk, dit was voor Willem om de hoek en voor mij een combinatie met een bezoek aan mijn moeder. Willem heeft de wagen letterlijk van top tot teen bekeken en had meer vragen dan een heftige regenbui  ;D Helemaal niet erg en eigenlijk best leuk dat iemand zich zo heeft ingelezen en info heeft ingewonnen over de 850 en daar ook de nodige vragen over had. De originele RIP kit kwam hem vreemd voor omdat hij dit op geen enkele foto had gezien, dus hem maar even uitgelegd dat dit het systeem was wat op de eerste T-5 versies zat.

Uiteraard ook een stuk wezen rijden en van Waalwijk via de A59 naar Waspik. In eerste instantie vond Willem hem best wel hard afgeveerd op de klinkers in Waalwijk maar op de A59 vond hij het een heel andere auto. Bij Waspik heb ik het stuur overgegeven en hem de rit terug naar Waalwijk laten maken, automaat was voor hem geen vreemd iets omdat zijn 940 ook een AT is dus dat was "appeltje eitje" en Willem kon niet anders zeggen dan dat het een fantastische wagen is.

We hebben ook een afspraak gemaakt dat Blackie naar Tilburg verhuisd, ik moet nog wat zendapparatuur uitbouwen en even een kering van de steekas in de bak vervangen omdat deze een heel klein beetje zweet en dan komt Willem hem ophalen.

Ondanks dat ik er van overtuigd ben de wagen goed terecht komt doet het "zeer" maar maar is dit de beste oplossing in mijn situatie en daar kan ik niets aan veranderen, het is jammer maar helaas niet anders. Ik hoop echt dat Willem de wagen net zo veel aandacht blijft geven als ik heb gedaan maar dat zal wel goed komen, ik heb er een goed gevoel over.

Deze verkoop gaat niet door, het goede gevoel wat ik had is er niet meer. Ik wens Willem veel succes met zijn zoektocht.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

razorx

Henk, jullie hebben geen keuze. Ik denk dat jullie er goed aan gedaan hebben.

UserID6342

Als het dan toch moet, is dit de beste optie volgens mij. Na de vragen die Willem ook stelde op het forum ben ik het met je eens dat de auto goed terecht gaat komen bij hem.

Vulk

Gaat het niet door?

Markbakker

Citaat van: cornelis-b op 01-10-2017 23:01:17
Deze verkoop gaat niet door, het goede gevoel wat ik had is er niet meer. Ik wens Willem veel succes met zijn zoektocht.

Zie jij van de verkoop af Henk?