recirculatieklep vervangen

Gestart door ackie32, 15-01-2005 21:44:49

Vorige topic - Volgende topic

ackie32

beste roffelaars,
ik kwam er vandaag achter dat mijn recirculatieklep-stangetje is gebroken/los,nu wou ik deze repareren maar kwam er via de bovenzijde niet bij helaas.Nu is mijn vraag of er iemand een tip heeft om deze te vervangen en of te repareren,enof ik via onderzijde van mijn dashboard-kastje bij deze kan komen.Ik ben al grondig aan het zoeken geweest op de site maar kan geen uitleg hierover vinden,dus als er iemand is die mij uit de brand kan helpen zou ik daar weer erg blij mee zijn.Alvast bedankt ackie32

Rad

Ik heb hier op het forum eens een stukje gelezen over dit probleem.
Probeer het even met de search!

baxie

Je moet het dashbord kastje eruit halen en dan kom je er redelijk goed bij. Wees wel voorzichtig met de 'schanieren' van het klepje.

thuur

Yep dashboardkastje moet eruit helaas...

Dan kom je er makkelijk aan. Ik heb de mijne ook kapot en de dealer kan mij niet aan een nieuwe helpen (alleen een complete set voor veel te veel geld). Dus weer wachten tot ik naar de sloop ga, kijken of ik daar wat kan scoren..

In de tussentijd rijd ik alweer 2 maanden zonder dashboardkastje :-(

Gr 8)

mark20v

Toch zou de dealer hem zo moeten kunnen leveren, ik heb hem 6 weken geleden ook vervangen. Onderdeelnummer 6808653 met als beschrijving: Handgreep en kost 3.78 ex

Inderdaad het kasje eruit halen en je kunt erbij.

suc6
Volvo separates men from the boys  

ackie32

hey toppie ik weet weer genoeg en ga er ff mee aan de slag en bedankt voor het onderdeelnummer.

groetjes:ackie32

baxie

Bij mij gaf het bestellen ook problemen.. Ik kreeg heel wat anders bij dat nummer. ze hebben toen een setje besteld en kreeg toen wel de goeie. Het setje bestond uit 2 armpjes en een stangetje. Was bij elkaar zo'n 15 euro geloof ik..

mark20v

Wel vreemd, ik heb dit nummer rechtsstreeks van de factuur overgenomen.

Mark
Volvo separates men from the boys  

thuur

Als iemand zo'n ding voor mij kan bestellen voor 15 euro ben ik een gelukkig man, en mijn vrouw ook, dan kan ik haar deurvak eens uitmesten ;D

Gr 8)