T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Citaat van: MikeyQR op 26-07-2017 12:40:19
Citaat van: t5joost op 26-07-2017 00:16:57
Heey.
Hoe is de taxatie gegaan?
En wat is de uitkomst?
Gr

Dat is goed gegaan nu ff wachten op de waarde en pdf bestand voor mij zelf en de verzekering. ;)

Inmiddels zowel de taxatie en ook nu de verzekering binnen.
De waarde van de T-5R is naar mijn idee best netjes gezien dat de T-5R niet super strak is maar er gewoon erg netjes bij staat.
Ook heb ik er een aantoonbare historie bij wat de taxateur ook belangrijk vond en werd meegenomen.
De zelf gemaakte uitlaat vond de taxateur erg leuk klinken en zei er bij hier moet je ook niets meer aan doen, klinkt gewoon lekker. ;D
De waarde is 7.000 euro en hier is de T-5R dan ook voor verzekerd, dus mocht deze loss gaan krijg ik niet de dagwaarde van 1200 euro of minder.

Ben er blij mee, en we rijden nu dus ook alleen maar in de weekende met de T-5R en voor de rest mag de Micra de kmters maken, wat ook geen straf is want het rijd lekker zuinig en het is best een pittig karretje. 8)

razorx

Dat is een mooie waarde Mike. En groot gelijk met die Nissan. Heb een Sunny gehad. Saai maar heel betrouwbaar.

cornelis-b

Je werk aan de wagen is beloond, mooie taxatie Mike :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MikeyQR

Citaat van: razorx op 04-08-2017 13:09:51
Dat is een mooie waarde Mike. En groot gelijk met die Nissan. Heb een Sunny gehad. Saai maar heel betrouwbaar.

Thanks Yits. :)
Betrouwbaar is de Nissan zeker, en saai ja maar daar breng ik al wel verandering in. 8)

Citaat van: cornelis-b op 04-08-2017 13:11:53
Je werk aan de wagen is beloond, mooie taxatie Mike :eusa_clap:

Helemaal waar Henk, is idd niet voor niets geweest. 8)

peteRRR

Mooie waarde voor het gekoester,.....even wat info over de allrisk in/op de taxatiewaarde met kleine schades waar er geen dader
of briefje is achtergelaten of er geen getuigen zijn.

Dat loopt dan via de bonusmalus trede en je gaat dan per schademelding 5 trede, s omlaag en als je dat uitrekent is je kleine
schade veel minder aan kosten dan die 5 trede, s die je omlaag gaat.

Dat is een behoorlijk nadeel en vroeger kon je ook die kleine schades in laten dekken via de verzekering maar daar zijn ze vanaf gestapt.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

bebe66

Volvo V70N 140PK AT 2002
Volvo 855 2.0 T-5 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 20v 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 10v 1996-verkocht

Jans Duiven

Citaat van: MikeyQR op 04-08-2017 11:34:33
Citaat van: MikeyQR op 26-07-2017 12:40:19
Citaat van: t5joost op 26-07-2017 00:16:57
Heey.
Hoe is de taxatie gegaan?
En wat is de uitkomst?
Gr

Dat is goed gegaan nu ff wachten op de waarde en pdf bestand voor mij zelf en de verzekering. ;)

Inmiddels zowel de taxatie en ook nu de verzekering binnen.
De waarde van de T-5R is naar mijn idee best netjes gezien dat de T-5R niet super strak is maar er gewoon erg netjes bij staat.
Ook heb ik er een aantoonbare historie bij wat de taxateur ook belangrijk vond en werd meegenomen.
De zelf gemaakte uitlaat vond de taxateur erg leuk klinken en zei er bij hier moet je ook niets meer aan doen, klinkt gewoon lekker. ;D
De waarde is 8.000 euro en hier is de T-5R dan ook voor verzekerd, dus mocht deze loss gaan krijg ik niet de dagwaarde van 1200 euro of minder.

Ben er blij mee, en we rijden nu dus ook alleen maar in de weekende met de T-5R en voor de rest mag de Micra de kmters maken, wat ook geen straf is want het rijd lekker zuinig en het is best een pittig karretje. 8)

Mooi taxatiebedrag voor zo'n oud hok  ;D

MikeyQR

MikeyQR

Vandaag maar is de T-5R uit de garage gehaald en is even gewassen en warm gereden. ;)
We rijden er nu erg weinig mee wat wel de bedoeling is maar zo nu en dan even de weg op doet de T-5R wel goed en mij ook ;D , man man wat blijft het toch leuk om in de 850 te rijden.

Heb gelijk de gelegenheid genomen om wat foto's te maken van de T-5R ik had nog geen nieuwe gemaakt sinds April en toen zag de T-5R er nog iets anders uit dan nu.
Nu is de R bumper weer nieuw, USA knippers, Volvo emblemen in de zijschermen, en een nieuwe 302 mm remset voor.

En met de Niksan gaat het ook lekker, deze is nu ook wat aangepast.
40 mm verlaagd, wieltjes gespoten en andere achterlichten van een Japanse Micra, deze zijn heel anders en dat vind ik net wat mooier. ;D

MikeyQR

Dan de Micra.

En de achterlichten, misschien zijn er kenners hier die het zien wat er anders aan is? ;D

MikeyQR

Kleine update.

Vandaag getracht de thermostaat te vernieuwen uiteraard heb je die k&€ torxboutjes die zelden tot nooit loskomen.
Deze gingen dus niet los her en der nog wat geprobeerd maar niets is gelukt.
Toen dacht ik van laat ook maar komt wel (hoewel de thermostaat echt stuk is), dus maar weer bijvullen met koelvloeistof en wat schetst mijn verbazing er lekt ergens koelvloeistof, gezocht waar het vandaan komt en ik denk dat ik het proberen van het loshalen van boutjes iets heb gedaan waardoor er een scheurtje zit is het thermostaathuis, morgen zal ik echt even goed kijken waar het vandaan komt maar monteer nu liever een andere dus de oproep staat op het forum!

Als er iemand is die een goed thermostaathuis heeft liggen hoor ik het graag zodat ik weer lekker kan roffelen in de T-5R. :eusa_pray:  

Benny850

Ai dat is k u t. Ik heb ook wel eens een thermostaat vervangen bij een V70 en kreeg de boutjes net los. Maar viel ook tegen om te doen.

Je USA knippers staan ook echt gaaf zijn dit originele van de dealer of van ES bijvoorbeeld?
Zo'n losse R letter in de grille vind ik ook chique. Zit die er op geklikt?

Lekker bezig hier in ieder geval!

diederickvolvo

ik heb een thermostaat liggen, ik heb  je een appje gestuurd ;)

MikeyQR

Citaat van: Benny850 op 04-11-2017 15:43:26
Ai dat is k u t. Ik heb ook wel eens een thermostaat vervangen bij een V70 en kreeg de boutjes net los. Maar viel ook tegen om te doen.

Je USA knippers staan ook echt gaaf zijn dit originele van de dealer of van ES bijvoorbeeld?
Zo'n losse R letter in de grille vind ik ook chique. Zit die er op geklikt?

Lekker bezig hier in ieder geval!

De USA knippers zijn van ES en de pasvorm is echt goed te noemen, de lampjes die ik erin heb zijn wel van Volvo evenals de fittingen.
Ik heb er oranje lampjes in zitten 24w/7w, zijn USA watt maar ook omdat ik geen zijknippers in de schermen heb maar Volvo emblemen, als je in de voor knipperlichten gewoon 21w/5w doet dan kwijg je zeer snel knipperende richting aanwijzers alsof er een lampje stuk is.

Het R'etje op de grill staat vind ik ook goed, deze is van een V70R en heb deze pasgemaakt voor de 850 grill. ;)

MikeyQR

En van @Big Ben komt er een thermostaathuis deze kant op :eusa_dance:
Kan ik deze week weer met de T-5R roffelen. 8)