CorT5 even voorstellen

Gestart door CorT5, 14-09-2014 12:18:53

Vorige topic - Volgende topic

CorT5

En als er 1 los zit heeft dat ook invloed op het onregelmatig lopen en het hoppen van t toerental?

CorT5

Ok ik zal morgen een de zaak onderzoeken.  Sinds er ergens een vacuüm probleem zit hopt t toerental ook das best vervelend rijden. Nou tot zover bedankt ik houd je op de hoogte.

V70geRwin

Citaat van: CorT5 op 29-09-2014 21:04:53
En als er 1 los zit heeft dat ook invloed op het onregelmatig lopen en het hoppen van t toerental?

Kan wel al is het maar een heel klein gaatje wat dan "open" ligt.

Hoe is het met de ontsteking (bobine, kabels, rotor, verdeelkap en bougies) en slangenwerk van vacuum en turbo?

CorT5

Dat is allemaal vervangen bij 240.000 km dus dat zit wel goed t is een vacuüm probleem getuige ook de niet werkende turbodruk meter

CorT5

Nou t waren 2 losgeschoten vacuüm slangetjes die heb ik weer vastgemaakt en klaar is kees.

Tnx voor de info en hulp.

CorT5

Morgen even wat nieuwe spulletjes ophalen. V70 achterlichten nieuwe koplamp ruitenwissers.

de volgende onderdelen hoop ik ooit nog eens betaalbaar te scoren
een net betaalbaar leder interieur.
Een grijze dakspoiler
17 inch of 18 inch R velgen of velgen met een brede rand.
Schroefset
Rvs open pijp vanaf de kat.
En een betaalbare spotrepairder die 2 deukjes en klein parkeer schadetje kan wegwerken.

CorT5

Gezocht verlagingsveren voorkant voor 850.

CorT5

Inmiddels is de 850 verlaagd t staat superr.

leenard

Nette wagen hoor. Misschien nog een setje R wielen eronder?

CorT5

Ja zoek idd nog r wielen en booskijkers voor op de koplamp.

CorT5

Auto is bijna weer als nieuw. Nieuwe radiateur geplaatst. Nieuwe vacuüm slangen voor de turbo (silicone). Carterventilatie vervangen.  Binnenkort alle intercooler slangen vervangen voor silicone. Dan nog bougies verdelerkap rotor kabels en bobine en t blok is echt helemaal klaar.
Dan is ie klaar voor nieuwe software en hopelijk krijgen we m zo rond de 250pk.
Dan nog een leder interieur er in en mooie 17 of 18 inch pegasus eronder.
Ik hou jullie op de hoogte.

CorT5

V70geRwin

CorT5

CorT5

Turbo slangen vervangen. Intercooler slangen binnenkort voor silicone.  Dan leder erin en van t voorjaar op zoek naar een paar vette velgen bij voorkeur 18 inch.