CorT5 even voorstellen

Gestart door CorT5, 14-09-2014 12:18:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CorT5

Leder reeds gekocht evenals de 18 inches. Nu nog een onbeschadigd linker voorspatbord in de kleur 419 silversand metallic en dan is t klaar.

CorT5

Mocht iemand een tip voor me hebben. Ik zoek een linker voorscherm in de kleur 419 silversand metallic.

cornelis-b

Citaat van: CorT5 op 08-02-2015 10:02:29
Mocht iemand een tip voor me hebben. Ik zoek een linker voorscherm in de kleur 419 silversand metallic.

Als je hier via het forum geen scherm in kleur vind kan je de onderdelenlijn proberen. Wel duidelijk je kleurnummer vermelden.

http://www.onderdelenlijn.nl/
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

C.punTeR

En je kunt ook hunterparts in Gorredijk proberen.
www.hunterparts.nl

Groet..

CorT5

Dank je die hebben niet t juiste scherm

Berserk-Volvo

#35
Leuk!! Ik heb ook een 2.0 T5 staan.
Fijne motoren zijn dat. De mijne heeft 335.*** op de klok.

440 1.8i , 944 2.3T (L.Pr.) , V40 1.8 , 850 T5 2.0 , 850 193pk 2.5 Turbo, 760 met 2.3 Redblok uit 940.

-You never actually own a Volvo, you merely look after it for the next generation.

CorT5


CorT5

#37
Nou inmiddels zijn we een paar maandjes verder en er is veel gebeurd aan mn trots.
Lederen bekleding
Cruise control
Nieuwe voorruit
18 inches
Uit laten lijnen.
En bovenal helemaal technisch in orde gemaakt.
Samen met mn inmiddels maatje geworden (scania 164 hier op t forum)de hele auto aangepakt.
16T turbo
3"downpipe
2.5" ferrita catback
Witte injectoren
Japanifold spruitstuk
Stage 2 laten tunen bij European tuning (een echte aanrader)(boost kom er rustig aan in en stampt dan tot de begrenzer aan toe als een bezetene door. Het lijkt wel een raket)
Boostmeter op de A stijl gezet.
aluminium intercooler er in gezet.
nieuwe condensator  geplaatst en de airco werkend gemaakt
Nieuw koelvloeistof reservoir
Nieuwe koelslangen
Nieuwe Ecu met eprom
Nieuwe remschijven en blokken
Stroomverdeler en rotor vervangen
Bougies kabels en bobine vervangen.
nieuwe homokineethoezen gemonteerd.
olie en koelvloeistof ververst
Filters vervangen
Dus de auto is technisch in absolute topstaat gekomen.
Nog een paar kleine dingetjes en dan is ze helemaal naar mn zin.

Vrijdag a.s. komt er nog een Dumpvalve op en zet ik er nog een afr meter en olie temperatuurmeter bij voor de veiligheid in t blok.

Dan nog de bakolie een keer verversen een nieuwe pu bus monteren en als laatste technische ding nog een x een R koppeling  er in.

CorT5

Verder heb ik nog een ander voorspatbord  en een R bumper met mistlampen gescoord. Deze zijn nog groen ik wil ze laten spuiten in de kleur van mn auto maar kan geen betaalbare spuiter vinden. Dus als iemand dit leest.....wie weet er nog een goed en betaalbaar adres om een R bumper en voorscherm  in de kleur 419 te spuiten dan hou ik me aanbevolen.
Dan laat ik de auto taxeren en kan ik m goed verzekeren.

cornelis-b

Ik weet nog wel een betaalbare spuiter hoor, die heeft al diverse bumpers van forumleden gespoten tot volle tevredenheid.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70geRwin

Knappe lijst Cor, goed bezig!

CorT5

Ja t kost ff wat maar dan heb je ook wat.

CorT5

Alleen nog een betaalbare spuiter vinden.

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

CorT5

Ff gemaild nog niets vernomen