Peed c70 saffronneke

Gestart door Peed, 15-09-2014 21:43:33

Vorige topic - Volgende topic

Peed

Hey allemaal,

Ik ben Peter, 34 jaar woonachtig te Bilzen, 15 min van Maastricht, en ben getrouwd met edith, samen hebben we een dochtertje emmilie van 2,5 jaar.
We hebben thuis verschillende volvo's gehad, een 440,480,740 en 2 850.
Het geluid van die laatste is me altijd bijgebleven.
Daarom rij ik nu in een volvo c70T5 handgeschakeld saffron met nu 103000km.
Ik heb 2 jaar geleden ongeveer deze gekocht van Carel van den ham, die tevens bij hooftman Woerden werkt.
Ik rij nooit met deze in de winter aangezien deze uitgeschreven is in de winterperiode, om dat ik daarnaast een volvo s60 dieseltje heb.

Groetjes peter

Peed

Peed

Heb in de 2 jaar dat ik hem heb, distributieriem,waterpomp,lager multiriem en multieriem zelf ook, olie,oliefilter en benzinefilter laten vervangen, kan er een tijdje tegen.
Ruitenwissersproeiertjes heb ik ook vervangen.
Als het op motorgeluid aankomt heb ik een tme uitlaat gestoken, wel nog de originele downpipe zit er onder.
De originele uitlaat heb ik ook bijgehouden
Paar foto's van de pipe

arjen850

Mooie auto, schitterend interieur en magische km stand zeg :o

Peed

Mercikes.

Nu ik hier zo aan het typen ben heb ik toch wel al wat van alles gedaan eraan,

Volgende wat ik gedaan had is het kapje van de middenspeaker vervangen, toen zag ik het bekende euvel van de centerspeaker, de magneet is al half verschoven, heb toen nog een nieuwe kunnen kopen bij men dealer(deze zijn nu geschroefd).
Nieuwe matjes heb ik ook nog gekocht en als laatste een set triton die nu volledig opnieuw gepoederlakt zijn.hier wat foto's

Peed

En nog eentje van de velg

Greets peter

Ewout Schalkwijk

Mooie pics!. Die centerspeaker is waarschijnlijk wel een hele dure of niet? bij mij zit er een alternatieve speaker in, maar die past maar 99%. Er blijft dus een naad zichtbaar vanaf de pass. zijde. Wellicht toch nog eens een op de kop tikken.

103k... Da's echt helemaal niks. :D

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

T5-4life

Mooie auto met mooie upgrades!
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

850 T5 Freak

Welkom en knappe auto!  :eusa_clap:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Peed

Thanks mannen, is echt men hobby auto, laatste meeting die ik doe is rosmalen, dan gaat hij op deze manier wat slapen

Ewout ik stuur je een pm

Peed

Triton Velgen staan er sinds vandaag erop

FGG

Citaat van: Peed op 16-09-2014 16:37:26
Triton Velgen staan er sinds vandaag erop

http://i58.tinypic.com/2r77z0n.jpg

Ja, toch ook mooi. Ik blijf 't een lastige vinden: Tritons of Canisto's.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Peed

Ik weet het, tis moeilijk maar het staat wat sportiever.
Gr peter

daanium

en is wat meer poetswerk :P
mooie auto wat je hebt!
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

cornelis-b

Mooie wagen Peet en voor die centerspeaker mocht ik bijna 300 euro aftikken bij de dealer dus ik heb er een pioneer in gestoken en die paste perfect, 34 euro voor een setje en geen verschil in klank.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien