C70 mystic silver "R" van Kylian

Gestart door KW-speed, 23-05-2015 10:29:27

Vorige topic - Volgende topic

KW-speed

Citaat van: JuT5R op 24-05-2015 20:19:20
Citaat van: KW-speed op 24-05-2015 14:21:12
Citaat van: JuT5R op 24-05-2015 11:06:00
Heb hem zien staan, mooie wagen. Succes met je project 8)

Huh waaro??? :P

Op de meeting(s) :P

Oja nja dat zou best heel goed kunne. Haha maar zoveel heb ik er nog nie gehad :P
1. C70 2.5T "98

KW-speed

Nou word wel weer eens tijd voor een update te plaatsen... 😅

Vandaag weer even bezig met de C geweest.... de bougies vervangen want dat werd wel weer eens tijd.

Verder de ABS unit eruit geschroeft met Cornelis-B, Ome Henk. En weer gereviseerd door Henk, echt weer super gedaan! De gene die hem hiervoor had gereviseerd was lekker beun te bezig geweest. Gewoon om te janken....

Maarja ABS en Tracks lampje zijn weer uit dus ben weer tevreden was weer een gezellige zondag!
1. C70 2.5T "98

cornelis-b

Was een leuk klusje Kylian maar het ABS / tracks probleem is weer opgelost. Het zag er inderdaad treurig uit toen we hem open maakten. Ik begrijp nog steeds niet waar die klodders siliconenkit voor waren die we in de controller aantroffen ze deden totaal geen dienst. Een voordeel het was zuurvrije kit en dus geen schade aan de interne componenten.

Hij werkt weer en daar gaat het om.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

KW-speed

Precies dat en ik ben je zeker weer dankbaar! 😁
1. C70 2.5T "98

Mike H.

Och heb ik laatst ook gehad met de winter850, controller was volgespoten met siliconen. Heeft totaal geen nut.