Even voorstellen

Gestart door FSchalkwijk, 05-10-2014 22:02:42

Vorige topic - Volgende topic

FSchalkwijk

Hallo Volvo liefhebbers,
Even voorstellen, mijn naam is Frederik Schalkwijk, ik ben op dit forum terecht gekomen door mijn broer Ewout uit Noorwegen.
Na jaren trutten met een oude Volkswagen Passat en veel aandringen van mijn broer is de keuze nu gevallen op een Volvo en nou zit ik stiekem op het verkeerde forum want het is een V70N geworden. Door mijn broer heb ik begrepen dat er op dit forum veel mensen zitten met verstand van de N. Zelf heb ik vroeger veel gesleuteld aan auto's en dat wil ik met deze Volvo weer oppakken, ik hoop dat ik niet al teveel moet sleutelen. Nou duurt het nog een aantal weken voor hij voor de deur staat, maar aanmelden kan geen kwaad dacht ik..
aantal gegevens: bouwjaar 2006 motor D5 uitvoering Estate kleur blauw.

Ewout Schalkwijk

Hee Broertje,

Welkom op het forum voor echte auto's ;D Hopelijk ga je meer plezier beleven aan je D5 dan aan de Passat V6.

En je weet wat ik heb gezegd: Vooral veel plaatjes. Pic's or it didn't happen.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

cornelis-b

Welkom Frederik en ondanks dat de V70N hier een "vreemde eend in de sloot" is komen ze steeds meer voorbij. Er zijn er veel meer die de overstap maken cq vreemd gaan ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elianmars

Ik zie Schalkwijk staan en denk: "Huh, nog eentje??"  ;D

Welkom hier, broer van  :)

Sbv

Schalkwijk plaag..Dat is nummer 3  ;D

Welkom Frederik

Marc O.

Welkom Frederik ;D Veel plezier met je N. Maar een Passat V6 lijkt me toch ook niet zo verkeerd, of heb je daar veel ellende mee gehad?
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Welkom op 't Forum, Frederik.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

V70geRwin

Welkom en heb je ook plaatjes?  ;D

RoelNL

Welkom Frederik,

En veel plezier zodra je hem binnen hebt.

Leuk dat je ook over bent gehaald!

Nu maar even kijken wanneer de eerste plaatjes komen met heel de familie schalkwijk ;-)
V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

Bouke

Welkom Frederik , op het leukste volvoforum  ;D en net als Ewøut al zei ploatjes zijn we gek op.

pwberg

Welkom broer van  :angel:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

maruska

hopelijk krijgt claire geen volvo voor dr verjaardag :O

;D

ennuh, welkom !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 09-10-2014 12:44:57
hopelijk krijgt claire geen volvo voor dr verjaardag :O

;D

ennuh, welkom !

Dit jaar nog niet, maar ze is zo met paarden bezig dat ik de XC70 over een paar jaar aan haar over doe en dat een Tesla voor de deur neerzet. :eusa_angel:
Old Faithful gaat natuurlijk niet weg. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Hoe kun je je nou voorstellen zonder plaatjes? ???  :eusa_hand: :eusa_doh:

:evil:

Maar toch welkom ;)

Ewout Schalkwijk