Waar ga jij heen op vakantie in 2015?

Gestart door elianmars, 09-10-2014 23:20:56

Vorige topic - Volgende topic

UserID25761

StefanCJ

Misschien gaan we in mei nog een weekje ergens heen. Met de auto heeft de voorkeur, vliegen liever niet. In Spanje zijn rond Denia de temperaturen goed alleen met 2000km iets te ver rijden voor een week (rijden in één dag). Rond Salou zijn de temperaturen ook redelijk en dat is met 1500km goed te doen. Gisteren aan het zoeken geweest en misschien boek ik via Belgie (jetair.be of neckermann.be), scheelt behoorlijk met Nederlandse sites/prijzen.

hathü

Ik krijg geen vakantie meer, ga dit jaar met pensioen :eusa_clap:. Ga je dan nog wel op vakantie of ga je dan ergens naar toe. :eusa_doh:

knoertS70

Citaat van: StefanCJ op 29-01-2015 11:14:26
Misschien gaan we in mei nog een weekje ergens heen. Met de auto heeft de voorkeur, vliegen liever niet. In Spanje zijn rond Denia de temperaturen goed alleen met 2000km iets te ver rijden voor een week (rijden in één dag). Rond Salou zijn de temperaturen ook redelijk en dat is met 1500km goed te doen. Gisteren aan het zoeken geweest en misschien boek ik via Belgie (jetair.be of neckermann.be), scheelt behoorlijk met Nederlandse sites/prijzen.

Wij wonen in Benissa, net voor Denia, en hebben het vanaf Hoorn in 19,5 uur gereden. Voor een weekje is dat wellicht wat veel ja. Anders, Spanje meet doen?  ;D
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

GeertG

Zelf nog geen idee.............

Willen eigenlijk ook naar Zweden maar weten eigenlijk niet goed waar we moeten zoeken..............   :eusa_shifty:
En dan zie ik dat huisje 'van Marcel' en dan denk ik: zoiets ja ! Maar dus geen idee welk deel van Zweden.

Andere optie is weer met een caravan gaan (hebben we zelf niet meer, dus of huren of goedkoop 'oudje')...............

Citaat van: widebody op 17-12-2014 19:06:13
Planning is om een dag of 10-14 naar Griekenland te gaan. Het vaste land, wss in de buurt van Thesalonikki.
Jaren geleden geweest, nog zonder kids, erg goed bevallen.

Hebben wij 8 jaar geleden met auto gedaan (boot Italie-Griekenland en dan van west naar oost). Zijn toen iets zuidelijker in de 'Pilion' geweest. Daar waar voornamelijk de Grieken zelf op vakantie gaan. Echte aanrader, zou zelf zo weer daarheen rijden  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Snellebaksteen

Ik heb alweer een flink aantal dingen op de agenda staan:
-In m'n eentje een lang weekend weg met motor en zijspan naar zijspantreffen in de Eifel, mannen onder elkaar, groot kampvuur, veel bier
-Met snel motorclubje een weekend knallen rond de moezel
-Met toermotorclubje een weekend tokkelen in Luxemburg
-Met oudste dochter met zijspan naar kinder-zijspantreffen (Drenthe)
-Met jongste dochter met zijspan een weekend kamperen (haar crossmotortje meenemen) (Brabant)
-Met hele gezin in V70 een midweek in huisje naar 1 van de waddeneilanden
-Met hele gezin in V70 3 weken kamperen naar Croatie
-Met echtgenote in vliegbus weekendje Barcelona/Londen/Athene

Daarnaast moet ik zowiezo 3 keer 1 week naar China, mogelijk zelf 4 keer.
Alle andere reizen voor de zaak noem ik niet eens.

Ik geloof dat ik het huis maar verkoop, ik ben er toch nooit.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Walter

Citaat van: Vulk op 03-01-2015 12:10:52
Wij gaan naar Nederland. ;D

Wij zijn juist in Vlaanderen aan het kijken...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Vulk

widebody

Citaat van: GeertG op 29-01-2015 14:02:24

Willen eigenlijk ook naar Zweden maar weten eigenlijk niet goed waar we moeten zoeken..............   :eusa_shifty:
En dan zie ik dat huisje 'van Marcel' en dan denk ik: zoiets ja ! Maar dus geen idee welk deel van Zweden.

Andere optie is weer met een caravan gaan (hebben we zelf niet meer, dus of huren of goedkoop 'oudje')...............

Planning is om een dag of 10-14 naar Griekenland te gaan. Het vaste land, wss in de buurt van Thesalonikki.

Hebben wij 8 jaar geleden met auto gedaan (boot Italie-Griekenland en dan van west naar oost). Zijn toen iets zuidelijker in de 'Pilion' geweest. Daar waar voornamelijk de Grieken zelf op vakantie gaan. Echte aanrader, zou zelf zo weer daarheen rijden  :D

Niets is zo veranderlijk als de mens. Of toch wel. De vakantieplanning. We gaan naar Tsjechië. In de buurt van Praha, kijken wat daar te beleven valt. :D

kulk

In mei een weekje bierdrinken met hengels in het water ( je kan het vissen noemen ;) ) met 2 of 3 vrienden.

In de zomervakantie grote vakantie met gezin, nog geen idee waar waarheen

Vulk

Citaat van: widebody op 29-01-2015 18:40:25
Citaat van: GeertG op 29-01-2015 14:02:24

Niets is zo veranderlijk als de mens. Of toch wel. De vakantieplanning. We gaan naar Tsjechië. In de buurt van Praha, kijken wat daar te beleven valt. :D

Praag is echt de moeite hoor. Ben'r intussen al 5x geweest. :) Reuzengebergte is ook wel mooi, maar eerder voor de actieve wandelaars onder ons. ;D

Kingfisher

Alle principes overboord......... Denemarken here we come (again) !!
Volgend jaar echt weer Zweden, zeker weten, beloofd....... denk ik......

;D

heutink

Citaat van: hathü op 29-01-2015 11:55:38
Ik krijg geen vakantie meer, ga dit jaar met pensioen :eusa_clap:. Ga je dan nog wel op vakantie of ga je dan ergens naar toe. :eusa_doh:

???
en wanneer is je laatste werkdag

8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

petrolhead

ZC3rr0r

Citaat van: Kingfisher op 29-01-2015 19:03:12
Alle principes overboord......... Denemarken here we come (again) !!
Volgend jaar echt weer Zweden, zeker weten, beloofd....... denk ik......

;D

D'r ligt een brug en er gaan meedere boten....