[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag Heerhugowaard, Zaterdag 15 november 2014

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 19-10-2014 13:51:27

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Club Nederland

Zo onderhand wordt dit evenement ook een traditie. Op deze zaterdag zijn we weer te gast bij Nordicar in Heerhugowaard. Vanaf 09.00 uur kunnen we er terecht.

Gelieve onderdelen vooraf te bestellen. Reserveer alvast je plek via de clubwebsite. Wel eerst even inloggen. http://volvo850club.nl/index.php?option=com_seminar&Itemid=272

Allen veel sleutelplezier gewenst.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

t5joost

maruska

T-5R

t5joost

als je weet hoelaat kom ik misschien wel even langs rijden moet toch nog even naar obdam

maruska

klussen is vanaf 09:00, dus dan ben ik er wel.
(althans, heb nog geen mail met tijden gezien ;D )
T-5R

t5joost

Gerrit

morgen om half negen heb ik de koffie klaar en zie jullie allemaal wel verschijnen

Gerrit

maruska

ga je ook klussen dan Gerrit ? de "host" klust altijd mee, dat weet je toch ? ;D
T-5R

Gerrit

maruska

mooie sleuteldag weer. veels te weinig kunnen doen, maar het was zoals altijd "ouderwets" gezellig. goede koffie, geweldige broodjes, en vis ! bedankt Nordicar, voor het hosten van deze mooie gelegenheid tot 'klus'.
T-5R

855-Champagne

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Dikkie

Ah, heerhugowaard.. ben net vorige week zaterdag daar in de buurt een wielarm kwijtgeraakt..  :(

Had me anders best leuk geleken om even te buurten!

Tot zover het plezier van de volvo.. Hij staat nu in het zuiden des lands af te wachten tot we hem weer opknappen.
Huidig: V70 T-5 2.3 automaat 019 zwart 1998
Voorheen: V70 T-5 2.0 handbak 426 grijs 1997
Overige speelgoed: Suzuki Swift 2006, Yamaha XJ900S Diversion 1996, DAF YA126 1955, DAF YB626 1968, Dodge WC52 1945

cornelis-b

Citaat van: Dikkie op 16-11-2014 17:05:29
Ah, heerhugowaard.. ben net vorige week zaterdag daar in de buurt een wielarm kwijtgeraakt..  :(

Had me anders best leuk geleken om even te buurten!

http://i61.tinypic.com/c474k.jpg
Tot zover het plezier van de volvo.. Hij staat nu in het zuiden des lands af te wachten tot we hem weer opknappen.

Hoe kan dat nou :o :o
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien