[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag Heerhugowaard, Zaterdag 15 november 2014

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 19-10-2014 13:51:27

Vorige topic - Volgende topic

855T5+

Hier is een foto, ohw wacht, niet van de clubmeeting ;D
Heftig. Maar idd, hoe kan dit?

Ik ben wel geweest, maar heb geen overzichtsfoto, slechts enkele snapshots,
zal eens kijken of ik er eentje kan plaatsen.
Volvo: Mutatis Mutandis

Jan_D.

Heb je die vraag niet even in HHwaard gesteld?? Afgebroken draagarm (roest? breukvlakken /scheurtjes gevonden?), lijkt mij.

855T5+

Opperste concentratie van Kees (ik hoop dat hij plaatsing niet erg vindt...)

Als je goed kijkt zie je dat er flink gewerkt wordt in de kofferbak van deze mooie Saffron C!
Volvo: Mutatis Mutandis

Dikkie

Heerlijk die reacties.. ;) ik kwam in de buurt van ursem, iets rechts op de kaart t.o.v. hh-waard, een betonblok tegen.. stuurfout. Autootje kon er niks aan doen.
Huidig: V70 T-5 2.3 automaat 019 zwart 1998
Voorheen: V70 T-5 2.0 handbak 426 grijs 1997
Overige speelgoed: Suzuki Swift 2006, Yamaha XJ900S Diversion 1996, DAF YA126 1955, DAF YB626 1968, Dodge WC52 1945

volvobug

Citaat van: Dikkie op 16-11-2014 20:53:54
Heerlijk die reacties.. ;) ik kwam in de buurt van ursem, iets rechts op de kaart t.o.v. hh-waard, een betonblok tegen.. stuurfout. Autootje kon er niks aan doen.

sjips happens helaas. Maar je mag je nu wel aanmelden voor de knikkerclub  :eusa_whistle:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Kees T5

Het was weer een gezellig dagje, deze keer zelfs met Fries visje  :eusa_clap: Ook Nordicar, bedankt en tot de volgende keer.

Kees
Just had fun in the DRIVERS SEAT

grijzev70tdi

Heb het wel eens gezien bij een C70, draagarmen in 2 stukken en midden door. Was ook eigen schuld...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

basphil

Ik zou nog laten weten hoe de zoektocht naar het koelvloeistof lek nog zou eindigen nou bij deze dan.
Er zat een haarscheurtje in de radiator (Hella) waardoor hij simpelweg gewoon heel langzaam leeg liep.
Alleen dat werd steeds erger.
Dit alles is prima opgelost door Nordicar onder garantie daarvoor hulde :eusa_dance:
Zelfs toen ik hem twee uur onderdruk had staan zag ik het niet, maar eenmaal thuis diverse maal onder
de auto gekeken zag ik dat het nat was aan de accu kant.
Aan die kant was hij dus ook lek.
Maar ieder geval was het een leuke ochtend.