"Ik durf het bijna niet te vragen"

Gestart door lucien, 20-01-2005 21:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lucien

Dag volvisten

8)
Sinds kort ben ik toegetreden tot de Volvo-rijders. Heb een historie van allerlei merken achter me met soms meer en soms minder plezier.

Omdat ik sinds de nieuwe belastingwetgeving niet meer in mijn prive-auto zakelijke KMs wilde rijden heb ik een echte leaser voor de deur laten zetten (audi A4).

Dat gaf me de ruimte om onze Mondeo Diesel om te zetten in een echte auto.

Nu de titel van dit bericht: Het is een S80-T6 geworden. Tot nu toe tot volle tevredenheid!

Ik heb tot zo ver nog geen georganiseerde S80 - site gezien zoals deze dus vandaar dat ik me hier inschreef. Wellicht zijn er nog meer S80 rijders onder jullie?

Greetz,

Lucien

Ben

#1
Oeps, dat gaat hier niet goed Lucien. Dit is nl. het 850 forum  ;)

Maar weetjewat, ik geef je een linkje naar EEN ANDER FORUM waar zelfs een aparte plek voor S80 liefhebbers is.

Ik zie je daar wel  ;D

lucien

Ik zei al:
"Ik durf het bijna niet te vragen"...

Spin!

ach ja...die S80 inruilen en een 850 halen, kan ook.

www.vm-parts.nl

Vulk

Citaat van: Spin op 20-01-2005 23:02:48
ach ja...die S80 inruilen en een 850 halen, kan ook.

Lijkt me de beste oplossing.

lucien

OK, OK ik zie het al, welnu ik trek nog even niet dezelfde conclusie, laat me even lekker genieten... Ook al hoort is een S80 geen 850, het is toch ook familie en meer dan een Mondeo.

Maar wie weet kom ik nog eens terug in een heuse T5.


Groeten en veel succes in jullie super forum.

PS bedankt voor de snelle reacties

RRRRR_Ramon

Het type Volvo is inderdaad niet de meest de gelukkige die je gekozen hebt (vanuit oogpunt 850/x70 rijders  ;)), maar het is een Volvo en gelukkig heb je nu een plekje op een ander forum waar ruimte is ingericht voor S80 rijders.   :D

Eenmaal besmet met het Volvo virus kom je na verloop van tijd vanzelf toch terecht bij een 850 of een S/V70 classic. Dat zijn auto's met emotie, aantrekkingskracht, zwa de vievre, swing, een fantastisch geluid, cilindertje minder, sportiviteit en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus.....

Tot ooit Lucien  ;) ;D hahahahahaha
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪