Afdekplaat boven op motorblok( net boven de klepstoters?)

Gestart door Paul64, 25-11-2014 21:30:45

Vorige topic - Volgende topic

Paul64

Een deel van de afdekplaat boven op het motorblok is bij mij losgekomen.Het lijkt alsof dit plaatje uit 2 delen bestaat en in een groef valt,maar kan ook gebroken zijn.Is er iemand die hier iets over kan zeggen,volgens mij is een deel van de elcetronica boven de klepstoters niet afgeschermd nu.bedankt alvast voor de reacties

twotone

Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

elianmars

Bedoel je de bougie-afdekplaat? Die bestaat uit twee delen. Gedeelte boven de bougies en gedeelte boven de distributie.

Ludo

Citaat van: elianmars op 25-11-2014 22:08:30
Bedoel je de bougie-afdekplaat? Die bestaat uit twee delen. Gedeelte boven de bougies en gedeelte boven de distributie.

Marcel toch.  :eusa_snooty:

vincen tdi

De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Ludo

Buiten de diesel zijn ze allemaal gelijk, van 1992 t.e.m. 1996.
Enkel de tekst kan verschillend zijn.

cornelis-b

Van het blok met ETM bestaat hij inderdaad uit twee delen.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Tom850

Ik denk dat bij het deel boven de injectoren bedoeld. Dat bestaat namelijk uit 2 delen en valt inderdaad in soort van groef.

cornelis-b

Citaat van: Tom850 op 25-11-2014 22:46:55
Ik denk dat bij het deel boven de injectoren bedoeld. Dat bestaat namelijk uit 2 delen en valt inderdaad in soort van groef.

Injector afdekplaat is ook 1 deel?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

twotone

Als 't het kapje van de brandstofrail is, die klik je zo terug op z'n plek :) Kan me niet voorstellen dat dit afgebroken is.

elianmars

Citaat van: cornelis-b op 25-11-2014 22:41:07

Van het blok met ETM bestaat hij inderdaad uit twee delen.

http://www5.picturepush.com/photo/a/14196738/800/blauwe-afdekkap/blok-2.jpg

Eh ja, die bedoel ik. Sorry, Ludo  :-[ ;D

Paul64

Bedankt voor de reacties,volgens mij de kap boven de eerder genoemde injectorenboven het spruitstuk.Er zit inderdaad een soort groef in,maar probeerde dat weer erin vast te klikken,maar zonder resultaat. het ligt er dan een beetje los op.Ik ben bang dat het dan tijdens het rijden tussen draaiende onderdelen terecht komt.Misschien toch een andere zoeken?

twotone

hij zit er aardig strak op, dus je moet relatief hard duwen om 'm weer vast te krijgen.

cornelis-b

Iets schuin in de groef zetten en richting het blok drukken dan klikt ie vast.

Zeg maar Henk tegen mij

Paul64