Bochtverlichting

Gestart door MalcomX, 05-12-2014 18:39:45

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

leons850

Marco heeft gesproken. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

H_Rovers

Er zijn redenen dat je mistlampen niet zomaar mag voeren. Ik zie niet in waarom dat ineens voor zo'n gimmick als bochtverlichting wel zou mogen. De vraag is; als een mistlamp de functie van "bochtlamp" krijgt, is het dan ineens een bochtlamp, of is het een mistlamp die als "bochtlamp" wordt gebruikt?

-D©©©L-

Omdat er willekeurig enkele inhoudelijke posts van mij uit dit topic verwijderd zijn, heb ik de rest ook maar weggehaald.
Als er dan toch schennis gepleegd moet worden op een topic, dan moet je het wel goed doen.
Voor je het weet staat is er een topic met zinvolle en bruikbare info, dat kan ècht niet in een on-topic board.  

855T5+

Citaat van: -D©©©L- op 12-12-2014 22:03:40
Omdat er willekeurig enkele inhoudelijke posts van mij uit dit topic verwijderd zijn, heb ik de rest ook maar weggehaald.
Als er dan toch schennis gepleegd moet worden op een topic, dan moet je het wel goed doen.
Voor je het weet staat is er een topic met zinvolle en bruikbare info, dat kan ècht niet in een on-topic board.  
Voor de goede orde: ik heb hier niets mee te maken, heb zelfs al eerder een mail gestuurd aan de beheerder en zelfs antwoord gekregen. Volgens de beheerder zou het moeten gaan om posts (van anderen geloof ik, want ik heb ze heel kort voorbij zien komen waarna ze gewist werden) die gingen over chips, nootjes en bitterballen, en die zijn verwijderd want zouden "uitlokkend en opruiend" zijn. Ik vond die posts wel grappig en stoorde me er niet aan, het ging toch om de inhoud.
Jammer, die censuur, beetje vreemd en onverwacht, tenslotte werd niemand beledigd, was er van onheus taalgebruik geen sprake en werden er zinvolle zaken uitgewisseld.
Zal ik nu ook alles maar weghalen? Maar dan haal ik mijn hele account wel weg, ook mijn how-to's.
Inbreng wordt kennelijk niet gewaardeerd.
Waarschijnlijk wordt deze post nu ook weggehaald, dus ik maak even een screendump.
Volvo: Mutatis Mutandis

maruska

Citaat van: -D©©©L- op 12-12-2014 22:03:40
eensch.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

855T5+

Uit solidariteit met degenen wiens posts zijn weggehaald door de beheerders in deze thread, heb ik al mijn posts in deze thread ook weggehaald. Gehele of gedeeltelijke citaten van mij in andere posts in deze thread gelieve derhalve niet langer gelezen te worden. Een thread is alleen iets waard met complete hoor en wederhoor, niet met de helft of gecencureerd.

Hiervan is ook een screendump gemaakt.
Volvo: Mutatis Mutandis

elianmars

Goh, wat is het weer gezellig.......  ::)

maruska

kerstsfeer bijna ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Snellebaksteen

Geen kerstsfeer. Kerstlampjes
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

BBS

Volvoloos....

)()()sT

Citaat van: 855T5+ op 12-12-2014 23:55:00
Gehele of gedeeltelijke citaten van mij in andere posts in deze thread dienen derhalve niet langer gelezen te worden. Een thread is alleen iets waard met complete hoor en wederhoor, niet met de helft of gecencureerd.

Hiervan is ook een screendump gemaakt.

Mag ik toch zeker wel zelf weten of ik dat lees ???

;D

BBS

Blijkbaar dus niet Joost... ;D
Volvoloos....

widebody

Bij vrachtwagens word sinds enige tijd ook die bochtverlichting toegepast.

Ik vind het lachwekkend: Sta je ergens te wachten en is een chauffeur uit een voormalig oostblokland, onder aanwiojzingen van zijn co-piloot, aan het aandokken. Het lijkt gvd wel een kerstboom! De meeste van die pretpakketten kunnen niet fatsoenlijk sturen, laat staan aandokken :eusa_whistle:.
Dan zie in 2seconden meer lampjes aan en uit gaan dan bij een nachtdienst op de wallen op een zaterdagavond;D!

En maar roepen en zwaaien welke kant zijn college opmoet!.

Komt de meeste chauffeurs hier bekend voor denk ik??? :evil: ;D

BBS

Citaat van: widebody op 13-12-2014 08:50:47
Bij vrachtwagens word sinds enige tijd ook die bochtverlichting toegepast.

Ik vind het lachwekkend: Sta je ergens te wachten en is een chauffeur uit een voormalig oostblokland, onder aanwijzingen van zijn co-piloot, aan het aandokken. Het lijkt gvd wel een kerstboom! De meeste van die pretpakketten kunnen niet fatsoenlijk sturen, laat staan aandokken :eusa_whistle:.
Dan zie in 2seconden meer lampjes aan en uit gaan dan bij een nachtdienst op de wallen op een zaterdagavond;D!

En maar roepen en zwaaien welke kant zijn college opmoet!.

Komt de meeste chauffeurs hier bekend voor denk ik??? :evil: ;D
Heul herkenbaar! ;D ;D ;D
En dan moeten ze ook nog eens een half uur werk hebben.... ;D
Volvoloos....