netjes voorstellen

Gestart door vancitroennaarvolv, 25-01-2005 18:48:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vancitroennaarvolv

Hoi,

Wat een 'find' deze website. Je raadt het al. voor mezelf begonne en net een C5 HDi van de lease bijna opgereden (180k in 36 maanden), Nu op zoek naar een auto voor eigen rekening en eigenlijk stiekem al jaren naar een volvo break aan het gluren ;-). Heb een verleden van hele stapel bx-en, driemaal renault safrane en nu dan de C5; altijd gedieseld.

Internet als waanzinnig medium en dan kom je dit indrukwekkende forum tegen. top!

heb al flink op de site gezocht maar mijn specifieke vraag nog niet gezien. die maar 's stellen dus.
jopelijk ben ik hier blijvend lid.
V.C.N.V. (zie username ;-)  )

The Saint

Volgens mij een niet heel veel voorkomende move: VCNV.

Maar je zult geen spijt krijgen, suc6 met je zoektocht!
No shirt no shoes, no pinball

vancitroennaarvolv

Geen idee hoe frequent de move citroen>volvo is; hangt misschien beetje van model af.
voor mij in ieder geval verkennen van nieuw terrein dus nog heleboel wijsheid te leren ;-)

geweldig forum is dit trouwens! ljkt me dé kennisbrom voor je je aanschaf doet. benieuwd of mijn vraag tot antwoord zal leiden.

zo te zien ben je al lang hierin actief? ook al lang volvorijder?

gr.
VCNV

denjo

Ik ben een VCNV   ;D

Citroen XM naar volvo 480 , naar 850.

(met de 480 nog een beetje in de franse hoek gebleven)
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

vancitroennaarvolv

zo te zien geen move die teleurstellend is dus ;-))

zoals ik al zei: het merk volvo trekt me eigenlijk al een tijdje (hoewel ik over mijn safranes ook heel tevreden was; supercomfortabele reisbak, alleen stroeve versnellingsbak met kabels.).

Volvo is voor mij een nieuw terrein dus ben naarstig op zoek naar kennis en advies. Ik focus op beste deal tussen 9-11k; lijkt auto tussen 97 en begin2000 te worden met 180-220k op de teller. er is best veel keus bij particulier en handel maar is enorme kunst om kaf van koren te scheiden.
zoeken dussss...

R.Bijl

welkom hier  :D het lijkt mij een heel verstandige keuze
zoek rustig naar de auto en ga proefrijden in diverse 850/v70 er zijn er tenslotte genoeg

Grt.Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Spin!

Volvo break? hmm...nog veel leren---> dat noemen we in Volvoland een Estate! Maar nooit te oud om te leren en verstandig te worden zegt men, dus van harte welkom en ik garandeer je dat je hier aan het fenomeen Volvo verslaafd gaat raken.

Begin je proefritten maar eens met een Turbo...;)

www.vm-parts.nl

vancitroennaarvolv

ja, klopt :'( kwestie van wennen "old habits die hard" zoals de fransen zeggen.
estate, estate, estate (blijven oefenen)
TTU

mark20v

Citaat van: The Saint op 25-01-2005 19:15:00
Volgens mij een niet heel veel voorkomende move: VCNV.

Maar je zult geen spijt krijgen, suc6 met je zoektocht!

Ik ben ook een VCNV  ;)

AX--->854  goede zaak toch?  ;D ;D ;D
Volvo separates men from the boys  

vancitroennaarvolv

dat lijkt me inderdaad een wereld van verschil; blijken er toch hele VCNV volksstammen te zijn (LOL)

daytonawim

ford granada naar Scorpio ( beide v6) naar opel manta naar vectra naar BX gti naar Golf IV naar 850 :-)

@®-

#11
Ik ben van een Xantia 2.0i 16V VSX overgestapt naar een 854 T5 automaat, had ik al jaren eerder moeten doen. Daarvoor heb ik 2x een BX GTi gereden.
Met de Citroën vaste klant van de garage en iedere maand ongeveer € 600,- mogen betalen aan reparatie, nu een echte auto die ik met veel plezier rijdt, en het belangrijkste tot nu toe nog zonder problemen (even afkloppen) afgezien van de kleine overkomlijkheden zoals 1 weigerende stoelverwarming e.d. maar daar kan je weer zelf heel veel aan doen met behulp van de ervaring van het forum en zijn leden.

Groetjes Armin en ik zou de overstap zeker doen

The Saint

Zo zie je maar, bevind je je toch in goed gezelschap VCNV!

Nogmaals suc6 met de zoektocht naar je Volvo!
No shirt no shoes, no pinball

daytonawim

@armin dan heb je zeker flink pech gehad, ik was met be BX GTi flink tevreden 100000km mee gereden en buiten het normale onderhoud ( bougie's, filters, olie en banden) alleen een keer of wat lekkage aan het slangen werk gehad ( reparatie 20 gulden per keer ) en een keer veerbollen vervangen.( 300 gulden)

Peertje

Hoi en welkom.

Als je zoveel kilometers maakt ben je zeker op zoek naar een diesel of gas?

M'n vader rijdt ook C5 maar die heeft toch al een (hoe zeg ik dit netjes) niet zo'n goede smaak wat auto's betreft. Alhoewel ik z'n hobbyautootje (Morgan Plus 8) wel weer leuk vind.
Maar goed, ik ben blij te horen dat jij iig weer met de neus de goede kant op staat.
Succes met de zoektoch naar de voor jou geschikte Volvo.
Hé? Geen banner meer?