[VOLVO 850 CLUBMEETING] Algemene Ledenvergadering, zondag 25 januari 2015

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 20-12-2014 01:20:38

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Ben

Dan kun je alleen antwoord geven op de vraag: Waren de kroketten weer als vanouds ?  :P

Spin!

Citaat van: Ben op 25-01-2015 13:41:47
Dan kun je alleen antwoord geven op de vraag: Waren de kroketten weer als vanouds ?  :P

Snel op?

www.vm-parts.nl

Boeijke

Citaat van: Ben op 25-01-2015 13:41:47

Yep

Tom850

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Boeijke

Jan_D.

Citaat van: LekkeRRRR op 23-01-2015 16:04:05

Citaat van: maruska op 23-01-2015 15:07:43
1. Fokke (Citroen Berlingo) Huh?
2. razorx met lieverd Sas
3. Jan (D.)
4. Spin V70N 2.5T (weet het...heb 2 clubauto's...geschorst)
5. Maruska BMW 328i ;D

Allemaal aan de overkant in het bos parkeren die zooi !!
;D

Dat laatste hebben we toch maar niet gedaan en gelukkig kwam "Maruska" met de CY in plaats van een BMW!

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cornelis-b

Ik ben nog niet zo lang lid dus toch even een vraag, komen de notulen oid op de clubsite te staan?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Volvo 850 Club Nederland

Dag Cornelis, of zeg maar Henk,

Dank voor je bericht. De stukken van de Algemene Ledenvergadering worden inderdaad op de clubsite gedeeld. Hou voor meer informatie de e-mail nieuwsbrief van de club in de gaten, daar zijn binnenkort  ook de links naar de diverse documenten op de clubsite te vinden.

Namens het bestuur van de club,
Fokke Hoogterp

cornelis-b

Citaat van: Volvo 850 Club Nederland op 25-01-2015 22:38:53
Dag Cornelis, of zeg maar Henk,

Dank voor je bericht. De stukken van de Algemene Ledenvergadering worden inderdaad op de clubsite gedeeld. Hou voor meer informatie de e-mail nieuwsbrief van de club in de gaten, daar zijn binnenkort  ook de links naar de diverse documenten op de clubsite te vinden.

Namens het bestuur van de club,
Fokke Hoogterp

Dank voor je antwoord Fokke.

Zeg maar Henk tegen mij

WhizzMan

Ik had gisteren toevallig in de buurt een verjaardagsfeestje, dus ik ben langs Campman gereden. Zag er goed uit, nog nooit zoveel CY bij elkaar zien staan.

maruska

Dan ben je niet op het lustrum geweest afgelopen jaar :). Daar stond meer CY bij elkaar dan ooit in meetings...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jan_D.