Guard 1 kastje op raamstijl doet niets

Gestart door JeroenV, 24-12-2014 22:55:00

Vorige topic - Volgende topic

PimR

Citaat van: JeroenV op 25-12-2014 15:30:37
Now we're getting somewhere! Het kwartje is gevallen  ;D

Citaat van: maruska op 25-12-2014 15:26:20
om het zwarte kastje te laten werken moet die aangesloten zijn. aan het eind ervan zit een gele stekker uit mn hoofd, die je met een kabelverloop/uitbreiding weer aansluit op je relais. daarvoor heb je dus een dubbele nodig, met kabelinvoer aan de bovenkant zoals op plaatje hierboven.

Al vorderingen Jeroen?

JeroenV

Nee,er lag zaterdag zo'n briefje in de bus...Dat ze hem maandag opnieuw aanbieden  ;)

Citaat van: remeeus op 04-01-2015 21:46:59

om het zwarte kastje te laten werken moet die aangesloten zijn. aan het eind ervan zit een gele stekker uit mn hoofd, die je met een kabelverloop/uitbreiding weer aansluit op je relais. daarvoor heb je dus een dubbele nodig, met kabelinvoer aan de bovenkant zoals op plaatje hierboven.

Al vorderingen Jeroen?

PimR

Ah dat is altijd vervelend als je ergens op zit te wachten....

JeroenV

Citaat van: remeeus op 04-01-2015 22:00:54
Ah dat is altijd vervelend als je ergens op zit te wachten....

Geeft niks,komt goed.
Waarschijnlijk vd week toch geen tijd voor..

JeroenV

Relais is binnen,in de relais-kast doen,stekker er in,afstandsbediening inleren en klaar?  ???

The Demon

Martin-R

Aangezien het hier mooi over alarmsystemen etc gaat. En er vele varianten zijn probeer ik hier even mijn informatie te behalen.

Ik heb een V70R AWD 1999 (gemaakt in 1998)
Nu werkt mijn afstandsbediening erg slecht, in eerste instantie uiteraard gedacht dat het het battarijtje is maar met weinig verschil. Soms wel soms niet. Bij het open maken en meten blijkt dat op het moment van indrukken van de lock of unlock knoppen de spanning erg inzakt (van 3V naar 2V)
het probleem daarnaast is dat mijn portier van een UK Volvo komt, en dus geen slot heeft..
De enige manier om mijn auto op slot te zetten, is dus met de AB. En die werkt slecht.
Wie heeft er de gouden tip?

Daarnaast kwam ik erachter dat ik met mijn 2e sleutel de auto niet kon starten, kan het zijn dat deze ingelezen/ingeleerd dient te worden?

JeroenV

cornelis-b

Citaat van: Martin-R op 05-01-2015 22:16:35
Aangezien het hier mooi over alarmsystemen etc gaat. En er vele varianten zijn probeer ik hier even mijn informatie te behalen.

Ik heb een V70R AWD 1999 (gemaakt in 1998)
Nu werkt mijn afstandsbediening erg slecht, in eerste instantie uiteraard gedacht dat het het battarijtje is maar met weinig verschil. Soms wel soms niet. Bij het open maken en meten blijkt dat op het moment van indrukken van de lock of unlock knoppen de spanning erg inzakt (van 3V naar 2V)
het probleem daarnaast is dat mijn portier van een UK Volvo komt, en dus geen slot heeft..
De enige manier om mijn auto op slot te zetten, is dus met de AB. En die werkt slecht.
Wie heeft er de gouden tip?

Daarnaast kwam ik erachter dat ik met mijn 2e sleutel de auto niet kon starten, kan het zijn dat deze ingelezen/ingeleerd dient te worden?

De gouden tip is ga naar de sloop en en kijk of ze daar een X70 hebben staan met 2 AB's, is dat het geval haal dan de regelunit er uit en plaats die in jou wagen dan werken de AB's die bij die wagen / regelunit zitten op jou wagen. Zie het blog van Remco ( Kulk )
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

JeroenV

Citaat van: remeeus op 04-01-2015 21:46:59

Al vorderingen Jeroen?

Zit er in en werkt als een trein! 😆