kennismaking

Gestart door Yellowco, 27-01-2005 17:44:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yellowco

Ha jongens,

wil me bij deze ff voorstellen als 'nieuweling'. Mijn naam is Eelco Talman en woon in Enschede. Ben al 2 jaar een erg enthousiast lid van onze club maar heb hier nog nooit aan meegedaan. Ben sinds 3 jaar in het bezit van mijn banaan en het virus is echt in het bloed gaan zitten. Het project t5-r is nu halverwege. Ben hem namelijk helemaal aan het opknappen en verbeteren. groeten Yellowco!
Rica tuned
3" DP
Miltex catback
TD04HL-19T turbo

denjo

welkom stadsgenoot. Mooie bak man!

V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

Yellowco

Dankje, waar kan ik jou aan herkennen in onze metropool, want die gele bak kan niet missen, hahaha ;D
Rica tuned
3" DP
Miltex catback
TD04HL-19T turbo

mathh

Welkom op het forum! En ik ben zeer benieuwd naar de foto's van je niet alledaagse project ???
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Yellowco

Ha Mathh,

Helaas heb ik geen foto's voor je wat betreft het tuninggedeelte. Wel wil ik straks foto's laten maken als m'n razende baksteen geheel in een nieuw en fris 'jasje' wordt gestoken! Het einde is nog lang niet in zicht dus... ???
Rica tuned
3" DP
Miltex catback
TD04HL-19T turbo

toycar

 :)
Hallo Eelco en welkom. Opknappen en verbeteren, je maakt me wel nieuwsgierig. Waar ben je alllemaal mee bezig?
Oh ja, en dat we foto's willen zien, da's wel duidelijk he!

denjo

Citaat van: Yellowco op 27-01-2005 17:59:39
Dankje, waar kan ik jou aan herkennen in onze metropool, want die gele bak kan niet missen, hahaha ;D

vorige week nog in een bordeaux rode sedan, vanaf volgende week vrijdag in een donkerblauwe estate

trouwens ik ooit een keer 1 gele t5r gezien in enschede en er waren ook radiografische auto's bijbetrokken.  ;D
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

Reitse

Liep daar ook een grote, brede, "matig behaarde" meneer tussen? ;)

Maar wees zeer welkom!

The Saint

Mooi dat je jezelf nu ook op het forum hebt gemeld Yellowco!

Ben ook wel nieuwsgierig naar je project. Betekent "halverwege" dat je er nog DVD in moet bouwen en allerlei speakers en versterkers of zit er nog geen motor in en ligt de zijkant in elkaar? Kortom: hoe staat het ermee???
No shirt no shoes, no pinball

Peth©oni

Citaat van: Reitse op 27-01-2005 20:51:35
Liep daar ook een grote, brede, "matig behaarde" meneer tussen? ;)

Maar wees zeer welkom!

::) ???

Volvo comfort

#10
Gatver de Gatver  ik voel me net een klein kind...

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik

BEN WEL HEEEEEEEEEEEEEL ERG BENIEUWD NAAR JE FOTO"S

Misschien is het wel leuk om bij het webdagboek een pagina aan te maken en dan daar elke keer vertellen wat je aan de wagen doet en daar dan elke keer foto's van....
Das ook leuk voor mensen die zelf dingen aan hun auto willen doen...

AAaaaaaaaah  alsjeblieft ::)

gr. Koos

Yellowco

Ha Denjo,

op het miroterrein misschien? Dat was ik ja!
Kan nergens rujden zonder dat 'bekenden' me zien. Of moet 'incognito' met m'n groene 850R estate. Dat is een auto voor echte spotters. Die R is overigens alleen gechipetuned by Rica. 8)
Rica tuned
3" DP
Miltex catback
TD04HL-19T turbo

Yellowco

Heb jij aan 1 zo'n monster ook al niet genoeg? Dat hongergevoel ken ik. Niet te stillen man! ;)
Rica tuned
3" DP
Miltex catback
TD04HL-19T turbo

OvlovT5R

Hey welkom hiero. Enne VETTE BAK hoor!! Ik mag er voorlopig alleen nog maar van dromen helaas.

Ben het overigens wel met KOOZ eens wat betreft dat weblogje met info en pica's! Tips en info kwa tuning komen altijd van pas. Zit zelf ook al over het een en ander na te denken en dan heb ik nog geen eens een T-5R aangeschaft, ken je nagaan. Dat virus is besmettelijk hoor  ;D ;D ;)


Greetz. 8)