Wil een 850 t5r kopen

Gestart door Darkdoggie, 16-01-2005 14:09:24

Vorige topic - Volgende topic

JCviggen

de 850R heeft een toch redelijk ander interieur, andere stoelen dan de T-5R, ander stuur en versnellingspook. De manuele R heeft ook meer pk's en een LSD, om maar wat te zeggen...en de R's zijn ook 96-ers, T-5R is eind 94 of 95

zo makkelijk tover je ze dus niet om :)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Yackall

Citaat van: JCviggen op 27-01-2005 16:41:58
de 850R heeft een toch redelijk ander interieur, andere stoelen dan de T-5R, ander stuur en versnellingspook. De manuele R heeft ook meer pk's en een LSD, om maar wat te zeggen...en de R's zijn ook 96-ers, T-5R is eind 94 of 95

Een collega van mij heeft een R met AT en die pook ziet er toch heel erg hetzelfde uit als die van mij. En de pk's van de R zijn bij de AT ook gelijk aan die van de T-5R. Maar heb ondertussen gezien op foto's op het internet dat de stoelen inderdaad bij de 'R' wat dikker zijn. Maar.......je kunt het het beste zien aan de lokatie van de sigaretten-aansteker met daarnaast een serie 'muntengleufjes'  die de T-5R niet heeft.   ;D

BartT5R

Citaat van: Yackall op 28-01-2005 03:58:38

Een collega van mij heeft een R met AT en die pook ziet er toch heel erg hetzelfde uit als die van mij. En de pk's van de R zijn bij de AT ook gelijk aan die van de T-5R. Maar heb ondertussen gezien op foto's op het internet dat de stoelen inderdaad bij de 'R' wat dikker zijn. Maar.......je kunt het het beste zien aan de lokatie van de sigaretten-aansteker met daarnaast een serie 'muntengleufjes'  die de T-5R niet heeft.   ;D

Wij werken niet met muntjes ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

OvlovT5R

Dacht dat ik ergens gelezen had dat die groene versie begin 96 ook nog geleverd was?
Enne LSD?? Krijg je er gratis drugs bij  ;)

JCviggen

Citaat van: OvlovT5R op 28-01-2005 20:17:32
Dacht dat ik ergens gelezen had dat die groene versie begin 96 ook nog geleverd was?
Enne LSD?? Krijg je er gratis drugs bij  ;)

Begin 96 ingeschreven misschien, maar geleverd volgens mij niet.

LSD = limited slip differential...wat toch een héél verschil uitmaakt qua tractie.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"