Volvo V70XC Kevin

Gestart door kevinkl, 09-01-2015 11:20:13

Vorige topic - Volgende topic

kevinkl

Goedemorgen allemaal,

Heb me hier onlangs aangemeld aangezien ik sinds kort in het bezit ben van een V70XC. Inmiddels ook maar lid geworden van de 850 club. Ondanks dat ik ook al van andere Volvo clubs lid ben.

Naast de nieuwste aanwinst ben ik ook in het bezit van een 244 van 1980, een 340 3-deurs vario van 1983, 360 GLE sedan van 1985 en 460 sedan van 1991.
Hiervoor had ik een V40 maar deze heeft met de komst van de V70XC plaats moeten maken, maar de V40 heeft binnen de familie een nieuw plekje gevonden.

Ik ben voorheen bestuurslid en vrijwilliger van de Volvo 300 Club geweest. Helaas heb ik vorig jaar door een nieuwe baan, studie en andere veranderingen moeten besluiten die taken neer te leggen.

Maar genoeg over mij, nu even over de auto:

Het is dus een V70XC van 1998. Automaat, luxury line. Zwart lederen interieur, met stoel verwarming voor en achter,
Het leukste van de auto is dat deze pas 42k op de teller heeft staan. Ik heb de auto van de eerste eigenaar overgenomen.
De gehele onderhoudshistorie heb ik erbij, de auto is nieuwe geleverd door Volvo Van Vliet in Leidschendam, en is daar ook altijd in onderhoud geweest.

De auto heeft op wat vegen op de hoeken van de bumper na geen schade. Ook van binnen is de auto nog gewoon in nieuwstaat.

De auto is sinds 22 december in mijn bezit. En heeft in september bij de vorige eigenaar nog een volledige grote beurt gehad. Distributie zat inmiddels weer aan de 8 jaar. Dus voorlopig ook daar even geen zorgen over.

Hierbij even wat plaatjes:

UserID25761

Welkom!  

Doe je wel voorzichtig, je moet hem eerst nog inrijden  :eusa_angel:

kulk

Zo, die is nog nieuw man!
Mooie auto, welkom hier en veel plezier ermee!

Taranis

Die is inderdaad echt nog in nieuwstaat :eusa_clap:

Heel veel plezier en veilige kilometers ermee! :D

blastaway

Wow, das een plaatje!
Veel plezier ermee!!!
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

Ries van de Zilverschuit

Ongelofelijk, dat auto's met zulke km-standen nog steeds bestaan. Daar kun je nog heel, heel, heel lang meer vooruit.

Welkom!
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

V70geRwin

Mooie auto en km stand zeg, welkom en veel plezier ermee!  :eusa_clap:

kevinkl

Ja, ik zit al wat langer achter deze auto aan. Contact ligt al meer dan een jaar denk ik. Maar er zaten nogal wat emotionele herinneringen aan de auto voor de vorige eigenaar. Maar goed uiteindelijk wilde ze nu toch van de auto af. Ik de heb de auto gekocht bij haar dochter en schoonzoon. De eigenaresse zelf, zit ongeveer 9 maanden van het jaar ergens in een warm oord.

En het is inderdaad bizar dat dit soort pareltjes nog steeds bestaan, bij een Volvo 300 serie kom je het nog heel veel tegen dat die auto's onder de 100k zitten. Maar met een V70 classic heb ik het nog niet eerder gezien.

Miel850

Wat een mooie wagen!
#stikjaloers
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Jans Duiven

Prachtige zeldzame aankoop.

Ik vermoed dat een zekere handelaar uit regio Emmen hem als youngtimer zeker voor 12 K te koop zou zetten.  :D

Van harte!

kevinkl

Citaat van: Hans Duiven op 09-01-2015 11:51:10
Prachtige zeldzame aankoop.

Ik vermoed dat een zekere handelaar uit regio Emmen hem als youngtimer zeker voor 12 K te koop zou zetten.  :D

Van harte!

Wow echt? Dat heb ik echt bij lange na niet voor de auto betaald!

Bouke

Welkom hier met deze bijna maagdelijke XC :) mooie auto hoor

Miel850

Op die achterbank heeft volgens mij nog nooit iemand gezeten.  :)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Chris

Hele mooie aanwinst!! Heel veel plezier ermee.

petrolhead

Sow, mooie auto. Nog een nieuwe kentekenplaat kopen en dan is het plaatje helemaal compleet.