Nieuw koplampproject

Gestart door innocenti, 01-02-2015 09:30:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

innocenti

Toe aan een nieuw projectje. Men neme C70 heldere koplampen en bi-xenon projectors. Na het betere dremelwerk is dit het eerste testresultaat.







Nu de 2de lamp nog en het stadslicht nog oplossen.

Even nog ter info. Lampen waren afgeschreven ivm lichtbeeld. Voordat mensen gaan mopperen dat het zonde is van de koplampen.

Spin!

Ziet er goed geknutseld uit David. Stadslicht in/als richting aanwijzer een optie? Zit hij bij de N xenon units ook.

www.vm-parts.nl

maartendeb


martijn.

Ziet er top uit :eusa_clap:

Je stadslicht brand nu toch al in je knipperlicht unit.
Volgens mij mag dat van de apk. Als het maar wit naar voren straalt.

Ik vind het echt een super oplossing wat jij hier gemaakt hebt.


-D©©©L-

Dat vind ik mooi ! 

Welke projectormodules heb je gebruikt ?

innocenti

Citaat van: -D©©©L- op 01-02-2015 09:51:55
Dat vind ik mooi ! 

Welke projectormodules heb je gebruikt ?
Ik heb 3" bi-xenon projectoren gebruikt met D2H lampen (D2S lamp met kabeltje ipv connector). Ik zal van de week ff alle info uploaden als ik lamp 2 klaar heb. Ik ben van lamp 2 foto's aan het maken om een how-to te plaatsen.

Stadslicht zit idd in de knipperlichten en goedgekeurd voor de APK. Maar ik wil graag de grootlichtreflectoren nog verlicht hebben met een stadslichtje. En ik zoek nog mooie LED HB3 lampen om als seinlicht te kunnen gebruiken in de grootlichtreflector.

blastaway

Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

Bostel

Dat ziet er zeer goed uit. :eusa_clap:
Ik heb ook al eens gekeken om deze ombouw te doen maar bij een 850 met geribbeld koplampglas is dit niet zo een goed idee lijkt me.
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!

Spin!

Citaat van: Bostel op 01-02-2015 10:21:36
Dat ziet er zeer goed uit. :eusa_clap:
Ik heb ook al eens gekeken om deze ombouw te doen maar bij een 850 met geribbeld koplampglas is dit niet zo een goed idee lijkt me.

Heldere koplampglazen (glas) voor de 850 bestaan, ik heb ze gehad.

www.vm-parts.nl

KIM

Mooi hoor!
Inderdaad zou ik dit ook wel voor de 850 willen maken. Ik heb er ooit 1 gezien die dat had gedaan. Helder glas? Hmmm... dan moet ik maar eens gaan zoeken. Weer iets voor op de wishlist dus.

koen.s


vincen tdi

Wil het nog steeds een keer op deze manier gaan doen
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

-D©©©L-

dat zijn toch USA plastic "glazen" ?

dielie850

Citaat van: -D©©©L- op 01-02-2015 18:20:04
dat zijn toch USA plastic "glazen" ?
USA glazen?
Wat is daar het verschil van?
Ik heb namelijk USA koplampen (met dat waterpasje) maar kan in de glazen geen verschil zien :eusa_think: