ThoVolvo en zijn V70 --> Een jaar later... maar veel meegemaakt

Gestart door thovolvo, 07-02-2015 16:24:25

Vorige topic - Volgende topic

thovolvo

Citaat van: kulk op 20-06-2017 09:05:15
He Thomas, goede update man!

Je auto ziet er nog netjes uit en zeer fraai die grille en bumper  :eusa_clap:
Roest aan de achterklep heb je ook aan de vorige eigenaar te danken, die is wat lomp geweest met het verwijderen van de strip onder het raam  :eusa_wall: ;D

Succes, ga zo door!

Dankje!
Ik ben erg blij met de grill en bumper. De oude bumper zag er niet meer uit. Blanke lak liet los omdat hij was overgespoten.
Wees gerust, die strip heb ik er zelf uit gehaald. Maar met beleid.... Zwakke plek helaas.

thovolvo

Citaat van: henry classic v70 op 20-06-2017 13:15:50
Deze Roffel ziet veel verschillende landen en doet vooral waar hij voor gemaakt is: personen van A naar B brengen en dan super veilig en heerlijk comfortabel  :eusa_dance:
Staat goed die R-bumpert! (en blokjes grille)  :eusa_clap:

Bedankt! Ja het blijft een heerlijke reiswagen :D

thovolvo

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 20-06-2017 13:55:29
Ik weet niet of die imbusbout recent los is geweest, maar mijn ervaring is dat die verrot vast kan zitten. Met het risico dat je de kop van de bout vernagelt. En dan kost het wat meer tijd, kan ik je vertellen.

Ik volg je even niet. Wat bedoel je?

Ries van de Zilverschuit

Haha, nee dat snap ik. Ik heb denk ik twee forumschermen open gehad in mijn browser en in het ene scherm gereageerd op een topic uit een ander. Ik kon mijn reactie niet meer vinden in het goed topic, maar nu snap ik waarom.

'k Heb het verwijderd.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

thovolvo

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 21-06-2017 13:49:19
Haha, nee dat snap ik. Ik heb denk ik twee forumschermen open gehad in mijn browser en in het ene scherm gereageerd op een topic uit een ander. Ik kon mijn reactie niet meer vinden in het goed topic, maar nu snap ik waarom.

'k Heb het verwijderd.

Ik had al zo'n flauw vermoeden. Geen probleem :D

KIM

Ik ben wel bij een sport 2000 geweest ja...

Ik was met deze:

thovolvo

Citaat van: KIM op 22-06-2017 17:01:16
Ik ben wel bij een sport 2000 geweest ja...

Ik was met deze:

http://i573.photobucket.com/albums/ss175/KIM850R/IMG_4562_zpsssjjhj7o.jpg

Ik heb je niet gezien... :( Helemaal omdat ik je Volvo wel (her)ken. Dus dan had ik het wel geweten. Wel een vette foto trouwens. Want zoveel sneeuwval is er niet geweest!

KIM

Paulsson

Citaat van: volvobug op 24-07-2015 00:24:40
Was even een verwarrend momentje met die bussen, nooit geweten dat er een afwijkende maat rubbers in latere jaren gebruikt is. Maar goed dat de eigen schakelrubbers nog bruikbaar bleken.

Goede reis Thomas, behouden rit met de Volvo gewenst!

Oei! Betekent dat dat ik niet de schakelbussen die ET verkoopt in mijn 2.4 kan stoppen? Ik heb inderdaad zo'n laat model!

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

thovolvo

Citaat van: KIM op 22-06-2017 18:51:47
Dit was vorig jaar.

Mooi plaatje :D Ik ga volgend weekend weer heen ;) De ouders van mijn vriendin hebben er een appartement. Helaas met haar Golf diesel :( iets met brandstof kosten ofzo...

thovolvo

Citaat van: Paulsson op 22-06-2017 18:59:23
Was even een verwarrend momentje met die bussen, nooit geweten dat er een afwijkende maat rubbers in latere jaren gebruikt is. Maar goed dat de eigen schakelrubbers nog bruikbaar bleken.

Oei! Betekent dat dat ik niet de schakelbussen die ET verkoopt in mijn 2.4 kan stoppen? Ik heb inderdaad zo'n laat model!

In de 2.4 zitten inderdaad andere bussen dan in een classic met 2.5/t-5 etc.... Ik weet niet welke bussen ET verkoopt, maar de bussen in de 2.4 zijn hetzelfde volgens mij als de bussen in een v70N. Maar pin me er niet op vast....

Paulsson

Citaat van: thovolvo op 23-06-2017 12:41:27
Citaat van: Paulsson op 22-06-2017 18:59:23

In de 2.4 zitten inderdaad andere bussen dan in een classic met 2.5/t-5 etc.... Ik weet niet welke bussen ET verkoopt, maar de bussen in de 2.4 zijn hetzelfde volgens mij als de bussen in een v70N. Maar pin me er niet op vast....

Dat lijkt mij zeer waarschijnlijk! Ik ga even wat foto's met elkaar vergelijken. Het hebben van een modeljaar 2000 classic zorgt ervoor dat je soms voor een V70 onderdelen moet zoeken, en soms voor een v70N haha. Bizar.

Dank!

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier