c70 geluid speakers valt soms weg

Gestart door jessevolvo 850 t5r, 12-02-2015 19:20:14

Vorige topic - Volgende topic

jessevolvo 850 t5r

Hallo allemaal ik had een vraagje.
Ik heb een c70 met dolby sound system alleen soms valt het geluid van de speakers achter weg..
Iemand een idee wat dit kan zij? ???.
Mvg

leons850

Stekkers los/niet goed vast.
Dit kan dus bij de speakers, bij de versteker, bij de dobly unit en bij de radio.
Genoeg te controleren dus. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

jessevolvo 850 t5r

Alles stekkers gecontroleerd icl die van de versterker onder dashbord zitten allemaal goed..

T5-4life

Ik dacht dat de versterker achterin zat bij een c70
C70 T5 coupe LPI 1998 399 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 317 dkm

cornelis-b

Versterker zit achterin en de dolby unit achter de asbak op het midden console.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

FrankvdAa

Ik heb iets soortgelijks met de speaker linksvoor in de deur. Als ik de muziek dan even goed hard zet, werkt hij wel en blijft vervolgens ook weer werken (meestal totdat ik de radio weer enkele uren uit heb staan).

Lijkt mij een probleempje met de versterker, maar de tweeter in het dashboard doet het wel gewoon (zit deze op hetzelfde kanaal op de versterker, of apart?). Anders zou het misschien een slecht contact kunnen zijn; overgangsweerstand bijv.
'18 Peugeot 508 SW 1.6 e-THP 165pk Executive Pack
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury-line, Olive Green metallic
'92 Volvo 440 1.7 GLT
--
Volvo x70 R-register

Kees Flodder

Ik heb hetzelde probleem gehad en in mijn geval waren de luidsprekers kapot.

jessevolvo 850 t5r

Ik zal wel een keer andere speakers proberen en nog even de stekker van de versterker controleren mvg